Dzierżawa nowych urządzeń biurowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa nowych urządzeń biurowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-05
  • Numer ogłoszenia570272-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570272-N-2020 z dnia 2020-08-05 r.

Biebrzański Park Narodowy: Dzierżawa nowych urządzeń biurowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19-110  Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): https://www.biebrza.org.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy umieścić w kopercie oznaczonej opisem o treści: Przetarg nieograniczony: „Dzierżawa nowych urządzeń biurowych" Nie otwierać do dnia 13.08.2020 r. do godziny 9:15.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa nowych urządzeń biurowych
Numer referencyjny: ZP.26.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wraz ze świadczeniem usługi serwisowo-eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie tych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności wspartej usługą zdalnego monitoringu urządzeń, zgodnie z wymaganiami i warunkami zawartymi w SIWZ.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zainstalowanie i doprowadzenie do pełnej gotowości do pracy, wszystkich dostarczonych urządzeń. Wdrożenie w siedzibie zamawiającego obejmie instalację, podłączenie do infrastruktury Zamawiającego oraz uruchomienie i wstępną konfigurację urządzeń:1) 4 kompletów urządzeń kopiująco - drukująco – skanujących, 2) 4 kompletów niszczarek dokumentów.3) 4 kompletów oczyszczaczy powietrza.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:Siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Wszelkie formalności i koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia. 4. Szacunkowa ilość wszystkich wykonanych kopii/wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy na urządzeniach:1) czarno -białej: format powyżej 1 000 000 szt.2) kolorowe: format powyżej 300 000 szt. Minimalne parametry oferowanych urządzeń - specyfikacja techniczna urządzeń: 1. Urządzenia wielofunkcyjne kolor z obsługą wydruku w formacie do A3 – 1 szt.Opis cech wymaganych:1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej.2) Panel użytkownika:• Informacja wyświetlana w języku polskim• Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników• We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych• Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim• Rozmiar panelu minimum 10,1”3) Pamięć RAM mini. 4 GB4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n)5) Języki opisu strony: PCL 6, Adobe Postscript36) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie (mono/kolor).7) Technologia druku: laserowa8) Minimalna rozdzielczość optyczna skanera: 600x600 dpi9) Minimalna rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi10) Minimalna prędkość wydruku A4 - 35 stron/min, A3 18 strony/min11) Wydruk, kopiowanie dwustronne: automatyczne12) Skanowanie kolorowe, z płyty, automatyczne jednoprzebiegowe skanowanie dwustronne z podajnika dokumentów 13) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów: A3, A4, A4R, B5, B5R, A5, A5R, B6R14) Podajnik dokumentów na minimum 150 arkuszy dla papieru A4 80 g/m215) Skaner: dwustronny, automatyczny, mono i kolor16) Min. 2 podajnik papieru obsługujący format papieru A5–A3 min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-256 g/m217) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-300g/ m218) Łączna pojemność podajników papieru w kasetach min. 1200 arkuszy papieru 80 g/m2 19) Taca odbiorcza z finiszerem wewnętrznym na minimum 500 arkuszy papieru 80 g/m220) Skanowanie kolorowe do formatów min.: JPEG, PDF, XPS, EPS, TIFF21) Finiszer wewnętrzny o pojemności min. 545 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, układania z przesunięciem, zszywania narożne lub dwupozycyjna 50 arkuszy 80 g/m2, funkcja zszywania ekologicznego 4 arkuszy 80 g/m2 oraz zszywania na żądanie 40 arkuszy 80 g/m2. 22) Czas rozgrzewania od włączenia zasilania max. 30 s23) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 7,4 sek.24) Czytnik kart zbliżeniowych obsługujący karty dostępowe, umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu. Czytnik zintegrowany z urządzeniem. Miejsce przyłożenia karty do urządzenia powinno być odpowiednio oznaczone.25) Miejsce skanowania plików: TIFF, PC (SMB, FTP) pamięć USB w formatach skanowania plików TIFF, JPEG, PDF, XPS, skompresowany PDF/XPS, przeszukiwany PDF/XPS 26) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku.27) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania28) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 29) Twardy dysk min. 250 GB2. Urządzenia wielofunkcyjne kolor z obsługą wydruku w formacie do A3 – 1 szt.Opis cech wymaganych:1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej.2) Panel użytkownika:• Informacja wyświetlana w języku polskim• Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych• Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników• We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych• Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1”3) Pamięć RAM minimum: 3 GB4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n)5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript36) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie (mono/kolor).7) Technologia druku: laserowa8) Minimalna rozdzielczość optyczna skanera: 600x600 dpi9) Minimalna rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi10) Minimalna prędkość wydruku A4 - 20 stron/min, A3 15 strony/min11) Wydruk, kopiowanie dwustronne: automatyczne12) Skanowanie kolorowe z płyty, automatyczne skanowanie dwustronne z podajnika dokumentów 13) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów: A3, A4, A4R, B5, B5R, A5, A5R, B614) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m215) Skaner: dwustronny, automatyczny, mono i kolor16) Min. 2 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-256 g/m217) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 52-300g/m218) Łączna pojemność podajników papieru w kasetach min. 1200 arkuszy papieru 80 g/m2 19) Taca odbiorcza z finiszerem wewnętrznym na max. 600 arkuszy papieru 80 g/m220) Skanowanie kolorowe do formatów min.: JPEG, PDF, XPS, EPS, TIFF21) Finiszer wewnętrzny z dwoma tacami o pojemności min. 600 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, układania z przesunięciem, zszywania narożne lub dwupozycyjna 50 arkuszy 80 g/m2, funkcja zszywania ekologicznego 4 arkuszy 80 g/m2 oraz zszywania na żądanie 40 arkuszy 80 g/m2. 22) Czas rozgrzewania od włączenia zasilania max. 34 s23) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 8,2 sek.24) Czytnik kart zbliżeniowych obsługujący karty dostępowe, umożliwiający autoryzację użytkownika na urządzeniu. Czytnik zintegrowany z urządzeniem. Miejsce przyłożenia karty do urządzenia powinno być odpowiednio oznaczone.25) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku.26) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania27) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 28) Twardy dysk min. 250 GB3. Urządzenia wielofunkcyjne mono z obsługą wydruku w formacie do A4 – 1 szt.Opis cech wymaganych:1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej.2) Panel użytkownika:• Informacja wyświetlana w języku polskim• Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników• We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych• Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1”3) Pamięć RAM minimum: 3 GB4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB, wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n)5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript3, UFR II6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie 7) Technologia druku: laserowa8) Minimalna prędkość wydruku A4 - 71 stron/min w trybie jednostronnym i 58 stron/min w trybie dwustronnym9) Wydruk, kopiowanie dwustronne automatyczne10) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów A4, B5, A5, B611) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m212) Możliwość skanowania obiektów trójwymiarowych do 30 mm wysokości i 2 kg13) Min. 1 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-135 g/m214) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-120g/m215) Finiszer wewnętrzny z dwoma tacami o pojemności do 1000 arkuszy z funkcjami wykańczania: sortowania, grupowania, przesuwanie, zszywania do 30 arkuszy 80 g/m2 16) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 5 sek. 17) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku.18) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania19) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 20) Twardy dysk min. 250 GB 4. Urządzenia wielofunkcyjne mono z obsługą wydruku w formacie do A4 – 1 szt.Opis cech wymaganych:1) Podest: urządzenie zaprojektowane i dostarczane przez producenta drukarki do pracy korytarzowej, podłogowej, umożliwiające obsługę urządzenia na korytarzu w pozycji stojącej.2) Panel użytkownika:• Informacja wyświetlana w języku polskim• Funkcje przedstawiane w sposób jednolity - jednakowy dla wszystkich proponowanych urządzeń wielofunkcyjnych • Jednakowy interfejs panelu dotykowego urządzenia we wszystkich urządzeniach wielofunkcyjnych, zapewniające standaryzację eksploatacji urządzeń dla wszystkich użytkowników• We wszystkich urządzeniach panel wbudowany w Urządzenie umożliwiający realizację usług kopiowania, drukowania i skanowania, niedopuszczalne jest zastosowanie zewnętrznych terminali sprzętowych• Ekran kolorowy, dotykowy, w języku polskim, • Rozmiar panelu minimum 10,1”3) Pamięć RAM minimum: 3 GB4) Interfejsy: Połączenie sieciowe w standardzie Ethernet 10/100/1000BaseTX, USB , wbudowana bezprzewodowa LAN (IEEE802.11 b/g/n)5) Języki opisu strony: PCL 6, emulacja Adobe Postscript3, UFR II6) Funkcje: drukowanie, kopiowanie i skanowanie 7) Technologia druku: laserowa8) Minimalna prędkość wydruku A4 - 52 stron/min w trybie jednostronnym i 50 stron/min w trybie dwustronnym9) Wydruk, kopiowanie dwustronne automatyczne10) Obsługa formatu nośników w podajniku dokumentów A4, B5, A5, B611) Podajnik dokumentów na minimum 100 arkuszy dla papieru A4 80 g/m212) Możliwość skanowania obiektów trójwymiarowych do 30 mm wysokości i 2 kg13) Min. 1 podajnik papieru obsługujący min. 550 arkuszy papieru A4 80 g/m2, obsługujący nośniki 60-135 g/m214) Jeden podajnik papieru wielofunkcyjny min.100 arkuszy papieru 80 g/m2 , obsługujący nośniki 60-120g/m215) Czas uzyskania pierwszej kopii nie więcej niż 5 sek.16) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe i pochodziły z bieżącej produkcji – wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku.17) Funkcjonalność powinna być dostępna z poziomu urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania18) Podstawa oryginalna producenta na kółkach z zamykaną półką 19) Twardy dysk min. 250 GB5. Niszczarka - 2 szt.Opis cech wymaganych:1) Wolnostojąca wydajna niszczarka do niszczenia dokumentów, spinaczy, małych zszywaczy, kart plastikowych, płyt CD/DVD.2) Szerokość szczeliny wejściowej A3+: min. 310 mm,3) Wydajność: min. 19 kartek A4 jednorazowo (70g.),4) Stopień bezpieczeństwa wg normy DIN 66399: P-4, O-3, T-4, E-3, F-1,5) Wielkość ścinka max 160 mm powierzchni lub mniejszy.6) Wałki tnące wykonane z jednego kawałka hartowanej stali.7) System tnący bez plastikowych elementów (metalowe separatory) zapewniający najwyższą jakość cięcia.8) Osłona/klapka bezpieczeństwa zbiegająca przypadkowemu wciągnięciu materiału podczas niszczenia zakrywająca szczelinę podawczą niszczarki na całej szerokości podawczej.9) Wskaźniki świetlne i graficzne napełnienia kosza, otwartych drzwi oraz zacięcia,10) Silnik indukcyjny przystosowany do pracy ciągłej przez min 6 h.11) Kosz na ścinki o pojemności min.: 82l.12) Funkcja pracy ciągłej do niszczenia wąskiego (niestandardowego) materiału bez potrzeby celowania w fotokomórkę,13) Oddzielny kosz do segregacji zniszczonych kart plastikowych oraz płyt CD,14) Urządzenie powinno posiadać jeden silnik o mocy: min. 500W,15) Automatyczne wycofanie papieru w przypadku zacięcia (auto rewers),16) Dolna obudowa wykonana z wysokiej jakości płyty meblowej,17) Kółka umożliwiające przesuwanie urządzenia18) Produkt pochodzi z polskiej dystrybucji19) Opieka serwisowa prowadzona jest w miejscu instalacji urządzenia.20) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania wersji specjalnych urządzenia a jedynie modele dostępne w ogólnodostępnym katalogu papierowym wydanym na rynek Polski przez sprzedawcę tak by zamawiający na podstawie katalogu mógł potwierdzić dane zaoferowanej niszczarki. 6. Niszczarka - 2 szt.Opis cech wymaganych:1) Przy biurkowa niszczarka do niszczenia dokumentów, spinaczy, małych zszywaczy, płyt CD oraz kart plastikowych2) Szerokość szczeliny wejściowej: min. 240 mm.3) Wydajność: min. 19 kartek A4 jednorazowo (70g.).4) Stopień bezpieczeństwa wg normy DIN 66399: P-4, O-3, T-4, E-3, F-1.5) Permanentny tryb pracy ciągłej do niszczenia materiałów nietypowych np. rolki kasowe.6) Urządzenie musi być wyposażone w wałki tnące wykonane z jednego elementu hartowanej stali.7) Urządzenie musi być wyposażone w wysokiej jakości metalowe separatory.8) Wskaźniki świetlne i graficzne: zapełnienia kosza, zacięcia, przegrzania oraz otwartych drzwi.9) Urządzenie musi być przystosowane do pracy ciągłej przez min 9 h.10) Niszczy: papier, spinacze, małe zszywacze, płyty CD oraz karty plastikowe.11) Urządzenie musi posiadać mocny silnik indukcyjny o mocy min: 500W.12) System oszczędzania energii.13) Wielkość ścinka max 160 mm powierzchni lub mniejszy.14) Szerokość ścinka nie szersza jak 6 mm.15) Urządzenie musi być wyposażone w oddzielny kosz do segregowania niszczonych nośników.16) Urządzenie powinno zabezpieczenie dla ochrony operatora na całej szerokości szczeliny chroniące przed włożeniem materiału niepowołanego (zabezpieczenia może być elektroniczne w postaci szczeliny dotyku lub manualne w postaci otwieranej klapki na całej szczelinie wejściowej).17) Szybkość cięcia min. 65 mm/s.18) Automatyczne wycofanie papieru w przypadku zacięcia (auto rewers).19) Pyłoszczelna obudowa (bez szczeliny) z tworzywa lub płyty meblowej.20) Kosz wyjmowany z obudowy o pojemności min. 31l z przeźroczem21) Niszczarka mobilna na kółkach,22) Produkt musi pochodzić z polskiej dystrybucji,23) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania wersji specjalnych urządzenia a jedynie modele, których parametry są prezentowane w ogólnodostępnym katalogu papierowym wydanym na rynku polskim na rok 2019 przez sprzedawcę/producenta tak by zamawiający na podstawie katalogu mógł potwierdzić czy zaoferowana niszczarka spełnia wymagania zamawiającego.7. Oczyszczacz powietrza - 2 szt.Opis cech wymaganych:1) Oczyszczacz powinien posiadać: Filtr HEPA odpowiadający H14, filtr 360, filtr wstępny, filtr węglowy.2) Wydajność urządzenia do 800 m3/h.3) Poziom hałasu max. 64dB.4) Min. 5 prędkości pracy wentylatora.5) Wskaźnik jakości powietrza.6) Czujnik gazu, pyłu i zapachu.7) Wskaźnik jakości powietrza.8) Sygnalizacja potrzeby wymiany filtra.9) Wydajność CADR (dla płynów) max. 675 m3/h.10) Możliwość instalacji na ścianie .8. Oczyszczacz powietrza - 2 szt.Opis cech wymaganych:1) Oczyszczacz powinien posiadać: Filtr HEPA odpowiadający H14, filtr 360, filtr wstępny, filtr węglowy.2) Wydajność urządzenia do 440 m3/h.3) Poziom hałasu max. 62dB.4) Min. 5 prędkości pracy wentylatora.5) Wskaźnik jakości powietrza.6) Czujnik gazu, pyłu i zapachu.7) Wskaźnik jakości powietrza.8) Sygnalizacja potrzeby wymiany filtra.9) Wydajność CADR (dla płynów) max. 434 m3/h10) Możliwość instalacji na ścianie.5. Gwarancja i serwis:1) Warunki Szczegółowe gwarancji dla urządzeń wg załącznika nr 1 do SIWZ:a) Naprawa w miejscu instalacji urządzenia, w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia. Dostępność serwisu 5 dni w tygodniu – poniedziałek-piątek w godzinach 8:00 – 16:00.b) Ponadto oferowane urządzenia muszę być fabrycznie nowe, pochodzić z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji, być przeznaczony do użytku na terenie Polski i posiadać gwarancję producenta.c) Dojazd do siedziby Zamawiającego powinien wynosić maksymalnie 2 godziny od chwili zgłoszenia awarii lub serwisu przez Zamawiającego.d) Naprawy i serwis gwarancyjny urządzeń muszą być realizowane przez Wykonawcę. 7. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności serwisowe w zakresie realizacji zamówienia2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności.5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.6) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczbę osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 30121200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30191400-8
50310000-1
50313000-2
50313000-2
42514000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zawarta zostanie na okres maksymalnie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu wykorzystania środków przeznaczonych na realizację Umowy w zależności co nastąpi pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada do dyspozycji przynajmniej 3 osoby na stanowisku technika serwisu, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem oraz stażem min. 3 lat, posiadające wiedzę i kompetencje w zakresie serwisu urządzeń kopiująco-drukująco–skanujących, które Wykonawca zaproponuje w postępowaniu, poparte imiennym certyfikatem wystawionym przez producenta lub oficjalnego dystrybutora proponowanych urządzeń. przy wykorzystaniu– załącznika nr 3 do SIWZ.b. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji zamówień dzierżawy urządzeń kopiująco-drukująco–skanujących. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał (wykonuje) co najmniej dwa zamówienia na najem, dzierżawę urządzeń kopiująco-skanująco-drukujących i niszczarek dokumentów o wartości minimum 80 000 zł netto każde.- przy wykorzystaniu– załącznika nr 4 do SIWZ.c. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał firmę, oddział lub przedstawicielstwo w północno-wschodniej części Polski zlokalizowaną w promieniu nie większym niż̇ 70 km od siedziby Zamawiającego, odległość liczona będzie najkrótszą droga publiczną i zweryfikowana na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 10 do SIWZ oraz danych zawartych w rejestrze działalności. d. Zamawiający wymaga, aby dla każdego typu urządzeń (kopiująco-drukująco-skanujących, niszczarek, oczyszczaczy powietrza) Wykonawca posiadał aktualną na dzień składania oferty autoryzację handlową i serwisową dotyczącą serwisowania proponowanych urządzeń będących przedmiotem dzierżawy, wystawioną przez producenta urządzenia lub jego oficjalnego przedstawiciela.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu zamówień stanowi załącznik nr 4 do SIWZ2) wykazu osób i podmiotów, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, złożonego w załączniku nr 11 do SIWZ;4) opis środków organizacyjno-technicznych punktów serwisowych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 lit. c) SIWZ wg Załącznika nr 10 do SIWZ;5) dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji serwisowania proponowanych urządzeń będących przedmiotem zamówienia wystawioną przez producenta urządzenia lub jego oficjalnego przedstawiciela na Polskę
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
dokument potwierdzający specyfikacje oferowanych urządzeń w postaci karty charakterystyki zawierającym parametry techniczne w języku polskim, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – załącznik nr 9 do SIWZ.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. Wyżej wymienione dokumenty muszą być́ wystawione nie wcześniej niż̇ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się̨ dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 pkt 1) SIWZ, zastępuje się̨ je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć́, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być́ wystawiony w terminie, jak w Rozdziale IX ust. 6 pkt 2 SIWZ.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferty wspólne muszą spełniać następujące wymagania:a) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.c) w odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oferty składane przez Wykonawców składających oferty wspólne zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie Wykonawcówd) każdy z Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć́ do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).e) wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, spółki, itp., a nie pełnomocnika.6. Dokumenty, w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub wg. załącznika nr 8 do SIWZ- jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł).2. Wadium należy wnieść w terminie przed upływem terminu składania ofert.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, w tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego o. w Białymstoku Nr konta: 10 1130 1059 0017 3397 2620 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena wykonania przedmiotu zamówienia 60,00
Czas realizacji instalacji urządzeń od momentu podpisania umowy 20,00
Czas rozpoczęcia serwisu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI