III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:1) zadanie nr 1 - dwie usługi dzierżawy, trwające przez okres co najmniej jednego roku, co najmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, część wykonana powinna trwać co najmniej jeden rok),2) zadanie nr 2 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 20 000,00 PLN brutto), 3) zadanie nr 3 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto), 4) zadanie nr 4 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto), 5) zadanie nr 5 - dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN brutto), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczących Wykonawcy oraz podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca: a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz usług lub dostaw, zawierający co najmniej:1) zadanie nr 1 - dwie usługi dzierżawy, trwające przez okres co najmniej jednego roku, co najmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, część wykonana powinna trwać co najmniej jeden rok)2) zadanie nr 2 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 20 000,00 PLN brutto), 3) zadanie nr 3 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto), 4) zadanie nr 4 - trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto), 5) zadanie nr 5 - dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda dostawa ( jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN brutto), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania w zakresie wydajności określone przez Zamawiającego:zadanie nr 51) w przypadku tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ Formularz cenowy w pozycjach: 2, 3, 4, 6, 9, 10, 15, 17, 19, 20, 22, 23, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 42, 45, 46, 49, 50, 52, 55, 56, 62, 64, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 75, 78, 79, 82, 85, 86, 87-91, 111, 113, 114, 115, 119, 120-126, 127-134 – dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,2) w przypadku wkładów atramentowych (tuszy) do drukarek atramentowych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz cenowy w pozycjach: 11, 47, 48, 51, 57, 58, 59, 60, 61, 63, 76, 77, 81 - dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,3) w przypadku tonerów kolorowych do drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy: 1, 5, 7, 12, 13, 14, 16, 18, 21, 24, 25, 26, 33, 38, 39, 43, 44, 53, 54, 65, 73, 74, 80, 83, 84, 92, 110, 112, 118 - dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,4) w przypadku tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz cenowy w pozycjach: 116, 117 - dla materiałów równoważnych: oświadczenie Wykonawcy, że toner jest polimeryzowany,5) wyniki testów wydajnościowych dla materiałów, przeprowadzonych według standardów, o których mowa w lit. a-c w postaci zaświadczenia podmiotu, posiadającego laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę ISO/IEC 17025 lub równoważną, w przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w lit. a-c, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,6) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,7) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.