Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-23/24
1.2.12 Dostawy materiałów terapeutycznych
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy materiałów terapeutycznych dla pacjentów Szpitala klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym dla Pakietu I – Artykuły papiernicze (załącznik nr 1.1 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, w tym:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29. Dostawy Asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy (z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć dwóch), zgodnie z treścią oferty i wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego w sposób wskazany we wzorze umowy.
- Dostawa asortymentu z zamówienia cząstkowego następować będzie do Magazynu Głównego Zamawiającego w dni robocze w godzinach 10.00-14.00.
- Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy materiałów terapeutycznych dla pacjentów Szpitala klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym dla Pakietu II – Artykuły biurowe (załącznik nr 1.2 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SWZ, w tym:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29. Dostawy Asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy (z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć dwóch), zgodnie z treścią oferty i wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego w sposób wskazany we wzorze umowy.
- Dostawa asortymentu z zamówienia cząstkowego następować będzie do Magazynu Głównego Zamawiającego w dni robocze w godzinach 10.00-14.00.
- Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy materiałów terapeutycznych dla pacjentów Szpitala klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym dla Pakietu III – Artykuły pasmanteryjne (załącznik nr 1.3 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SWZ, w tym:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29. Dostawy Asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy (z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć dwóch), zgodnie z treścią oferty i wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego w sposób wskazany we wzorze umowy.
- Dostawa asortymentu z zamówienia cząstkowego następować będzie do Magazynu Głównego Zamawiającego w dni robocze w godzinach 10.00-14.00.
- Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy materiałów terapeutycznych dla pacjentów Szpitala klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym dla Pakietu IV – Artykuły plastyczne (załącznik nr 1.4 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 7 do SWZ, w tym:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29. Dostawy Asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy (z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć dwóch), zgodnie z treścią oferty i wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SWZ i jej załącznikach.
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego w sposób wskazany we wzorze umowy.
- Dostawa asortymentu z zamówienia cząstkowego następować będzie do Magazynu Głównego Zamawiającego w dni robocze w godzinach 10.00-14.00.
- Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.
Sprzątanie biur i firm
(małopolskie)
Wodzilla Dystrybutory Wody Kraków
Kraków (małopolskie)
CCZ Group - Agencja SEO AI
Kraków (małopolskie)
Długopisy reklamowe
Kraków (małopolskie)
Materiały reklamowe
Kraków (małopolskie)
Czysty Efekt - firma sprzątająca Kraków
Kraków (małopolskie)
Wyczyszczę - Czyszczenie tapicerki samochodowej meblowej
Węgrzce Wielkie (małopolskie)
Meble industrialne loftove.com
Skawina (małopolskie)
Dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja
Kraków, Rzeszów, Katowice, Warszawa (małopolskie)