Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225365708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecki@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-868561da-acad-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR07.2619.1.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy i 37 Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w tym opis jakościowy zawarty został w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. 2. Ilości wskazane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na materiały biurowe. w okresie następnych 12 miesięcy. Ilości te przyjęte są do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków.3. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy materiały biurowe na własny koszt i ryzyko do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 5. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę jednorazowo w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia obejmującego wszystkie Biura Powiatowe, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Planowane do dostarczenia ilości materiałów biurowych w jednorazowej dostawie do BP znajdują się w Załączniku nr 9a do SWZ. Zmiany ilościowe - o których mowa w pkt 1.2. - w zakresie tej części dostaw materiałów biurowych, obejmą wartość nie większą niż 10 % wartości zawartej umowy. 6. Dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 9a do SWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu. Ponadto muszą spełniać wymagania określone w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 162), który stanowi, że przedsiębiorca wprowadzający towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany do zamieszczenia na towarze, jego opakowaniu, etykiecie lub instrukcji lub do dostarczenia w inny, zwyczajowo przyjęty sposób, pisemnych informacji w języku polskim: a) określających firmę przedsiębiorcy i jego adres, a także państwo siedziby wytwórcy, jeżeli ma on siedzibę poza terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej i państw członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym; b) umożliwiających identyfikację towaru. Uwaga: Zamawiający odstępuje od żądania oryginalnego opakowania w przypadku dostarczania do danej jednostki Zamawiającego ilości mniejszej niż najmniejsza jednostka opakowania zbiorczego danego towaru. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem w czasie transportu. Zapis ten dotyczy również końcówki danego towaru (jeśli jest mniejszej niż najmniejsza jednostka opakowania zbiorczego) dostarczanego w większych ilościach do jednostek Zamawiającego.8. Materiały biurowe muszą odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją jakości. 9. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ. Zamawiający przez podanie w SWZ nazw własnych niektórych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określił minimalne parametry techniczne (wymiary, gramaturę, parametry pracy, zastosowany materiał itp.), cechy użytkowe (kolor, przeznaczenie, wytrzymałość itp.) oraz jakościowe (wykonanie, opakowanie, estetyka), jakie powinny spełniać oferowane materiały biurowe. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. na materiały o innych nazwach niż podane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ (dot. poz. 3 - 4, 33). Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału oryginalnego. Szczegółowe kryteria równoważności dla ww. pozycji zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ. 11. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego oraz oferowania produktów z pozycji 5-9, Wykonawca zobowiązany jest do ich jednoznacznego określenia w odpowiedniej pozycji Tabeli A) formularza ofertowego poprzez wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. W przypadku braku możliwości zidentyfikowania oferowanego wyrobu Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 12. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kart katalogowych (kart produktu) lub innych dokumentów, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowane artykuły biurowe posiadają takie same lub lepsze (nie gorsze) parametry techniczne i jakościowe, niż określone przez Zamawiającego, w tym dokumenty potwierdzające parametry techniczne zaoferowanych artykułów biurowych wydanych przez producenta artykułu biurowego, z zastrzeżeniem warunków opisanych w Rozdziale I. 1 Opis przedmiotu zamówienia. UWAGA W celach porządkowych karty katalogowe należy przedstawić zgodnie z kolejnością podaną w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ lub ponumerować w taki sposób, aby można było zidentyfikować, której pozycji Tabeli A Załącznika nr 1 do SWZ dana karta katalogowa dotyczy. 13. W przypadku kiedy parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne bądź użytkowe oferowanych przez Wykonawcę materiałów biurowych będą mniej korzystne niż opisane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22814000-9 - Kwitariusze
24910000-6 - Kleje
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
30192100-2 - Gumki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192125-3 - Pisaki
30192130-1 - Ołówki
30192160-0 - Korektory
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197320-5 - Zszywacze
30197330-8 - Dziurkacze
30199230-1 - Koperty
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30237430-2 - Markery
39241200-5 - Nożyczki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia w zakresie części I z prawa opcji, o którym mowa w art. art. 441 ust.1 ustawy Pzp. 2. W ramach opcji Zamawiający będzie posiadał możliwość zakupienia dodatkowych materiałów biurowych (z wyłączeniem materiałów określonych szczegółowo w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy). W ramach niniejszej opcji Zamawiający ma prawo zakupić dostępne u Wykonawcy dodatkowe materiały biurowe, które nie są możliwe do identyfikacji na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, gdyż potrzeba ich zakupienia może wystąpić w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Dodatkowe materiały biurowe będą zamawiane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania zawartej umowy. Cena zakupu dodatkowych materiałów biurowych nie będzie wyższa od ceny określonej w obowiązującym w dniu złożenia zamówienia, cenniku Wykonawcy lub w przypadku braku jego obowiązywania u Wykonawcy, cena ta będzie każdorazowo określana w informacji cenowej uzyskiwanej od Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na żądanie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca każdorazowo dostarczy w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania takiego żądania, aktualne cenniki i/lub wskaże adresy stron internetowych, na których zamieszczone są ww. cenniki. 3. Zamawiający na wykorzystanie niniejszej opcji przeznaczy maksymalnie kwotę 23 478,67 zł brutto. 4. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej zlecenia (w przedmiocie skorzystania z prawa opcji) z określoną liczbą i rodzajem dodatkowych materiałów biurowych. Termin realizacji każdego zlecenia w ramach opcji nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty jego otrzymania. 5. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub niewykorzystania całego jej zakresu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. Brak złożenia przez Zamawiającego zlecenia, o którym mowa w pkt 1.13. powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego OR
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do Biur Powiatowych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy i 37 Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia, w tym opis jakościowy zawarty został w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. 2. Ilości wskazane w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na papier kserograficzny w okresie następnych 12 miesięcy. Ilości te przyjęte są do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmiany te nie spowodują zmniejszenia łącznej ilości zamawianego papieru w formacie A5. 3. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy papier kserograficzny do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 9b do SWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego5. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 9b do SWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę maksymalnie dwukrotnie do każdego z BP (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Pierwsza dostawa do Biur Powiatowych zrealizowana zostanie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia obejmującego wszystkie Biura Powiatowe, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Planowane do dostarczenia ilości papieru kserograficznego w pierwszej dostawie do BP, znajdują się w Załączniku nr 8b do SWZ. Zmiany ilościowe - o których mowa w pkt 2.2. - w zakresie tej części dostaw papieru, nie spowodują zmniejszenia łącznej ilości zamawianego papieru w formacie A5, określonej w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SWZ. Druga dostawa do Biur Powiatowych realizowana będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Termin drugiej dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia do wskazanego Biura Powiatowego, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6. Dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie Warszawy (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 9b do SWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie (wielokrotnie) w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych papieru kserograficznego będącego przedmiotem zamówienia zostały określone w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SWZ. Dostarczany w ramach niniejszej umowy papier kserograficzny musi być w oryginalnym opakowaniu. Uwaga: Zamawiający odstępuje od żądania oryginalnego opakowania w przypadku dostarczania papieru w formacie A5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć papier A5 opakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu i przechowywania oraz umożliwiających identyfikację towaru. 8. Papier kserograficzny musi odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i musi być objęty 12 miesięczną gwarancją jakości. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego papieru w odpowiedniej pozycji Tabeli B) formularza ofertowego poprzez wskazanie na konkretny papier, wskazanie nazwy producenta, określenie gramatury, grubości, białości nieprzezroczystości, gładkości. W przypadku braku możliwości zidentyfikowania oferowanego papieru Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ. 10. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kart katalogowych (kart produktu) lub innych dokumentów, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany papier kserograficzny posiada takie same lub lepsze (nie gorsze) parametry techniczne i jakościowe, niż określone przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do trzech jednostek Mazowieckiego OR
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy do Biur Powiatowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4