Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a10346-580f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta
c) poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl - pytania od SWZ, wyjaśnienia, dokumenty na wezwanie
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 60/ZP/TP1/D/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
papier ksero A4 80g / m2 – biały (500 arkuszy) ryza 4 000
papier ksero A3 80g / m2 – biały (500 arkuszy) ryza 100
papier ksero A4 80g / m2 – kolorowy (500 arkuszy) ryza 5
papier wizytówkowy A4 – kolor ecru szt. 500
papier ksero A5 80g / m2 – biały (500 arkuszy) ryza 400
papier ksero A4 200g / m2 – biały (250 arkuszy) opak 25
papier termiczny 57 x 20 - rolka szt 150
papier termiczny 57 x 30 - rolka szt 250
papier ksero 1/3 A4 – 80g / m2 -biały (500 arkuszy) ryza 750
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
blok biurowy A4 100 kart / kratka szt. 50
blok biurowy A5 100 kart / kratka szt. 50
brulion A5 96 kart / kratka szt. 25
brulion A4 96 kart / kratka szt. 15
brulion A4 192 kart / kratka szt. 20
cienkopis różne kolory szt. 300
datownik numeryczny (dd-mm-rrrr) szt. 10
długopis z przezroczystą obudową na wym.wkłady Zamykany, kolor.nieb.czerw.ziel.czarny szt. 900
długopis żelowy z przezr. obudową na wym.wkłady Zamykany, kolor.nieb.czerw.ziel.czarny szt. 30
dziurkacz biurowy na 35 kartek (plastikowo – metalowy) szt. 15
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z wykonawców.
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaciąganie zobowiązań;
3) złożenie oferty wspólnie;
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta oraz ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
(...)Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.