„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w ZSOT w Lublińcu".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyPowiat Lubliniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00236605
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w ZSOT w Lublińcu".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/351-05-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w ZSOT w Lublińcu".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13920a95-30b3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komp. z oprogr. CAD/CAM/CNC do pracowni mech. w ZSOT w L-cu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, zwanego dalej Systemem e-ZP dostępnym pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2)Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Instrukcja korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego":
a) tokarka sterowana numerycznie min. w 2 osiach z kompletem wyposażenia,
b) frezarka sterowana numerycznie min. w 3 osiach z kompletem wyposażenia,
c) obrabiarki do metalu (tokarki uniwersalne z podstawą),
d) obrabiarki do metalu (frezarki uniwersalne z podstawą)
e) sieć LAN/WLAN złożona z 8 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym, dostępem do Internetu oraz oprogramowaniem CAD/CAM/CNC,
f) komputer przenośny z drukarką.
2) Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
Poniżej przedstawiamy dwa opisy możliwych dróg dostarczenia sprzętu z dwóch różnych wejść do budynku
szkoły:

I. WEJŚCIE GŁÓWNE OD STRONY UL. ZWYCIĘSTWA
1. podest zewnętrzny - 2 stopnie
2. drzwi wejściowe I - szerokość: 193 cm, wysokość: 205 cm
3. korytarz I cz. - długość: 200 cm
4. drzwi wejściowe II - szerokość: 193 cm, wysokość: 205 cm
5. korytarz II cz. (od drzwi wejściowych II do schodów) - długość: 262 cm
6. schody - 8 stopni, szerokość: 280 cm, długość: 230 cm, wys. stopnia: 16 cm
7. korytarz III cz. (hol główny) - długość: 697 cm
8. korytarz IV cz. - szerokość: 190 cm, długość: 2940 cm
9. drzwi do pracowni mechanicznej CNC - szerokość: 124 cm, wysokość: 200 cm

II. WEJŚCIE BOCZNE OD STRONY UL. KS. PŁK. J. SZYMAŁY
1. podest zewnętrzny - 4 stopnie
2. drzwi wejściowe - szerokość: 140 cm, wysokość: 203 cm
3. korytarz I cz. - szerokość: 430 cm, długość: 240 cm
4. schody - 8 stopni, szerokość: 220 cm, długość: 230 cm, wys. stopnia: 16 cm
5. korytarz II cz. (od schodów do drzwi pracowni mechanicznej CNC) - długość 360 cm
6. drzwi do pracowni mechanicznej CNC – szerokość: 124 cm, wysokość: 200 cm

Wymiary pracowni oraz przykładowe rozmieszczenie sprzętu przedstawia rzut parteru, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.

Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
3) Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
4) W przypadku, gdy dostawa będzie trwać dłużej niż jeden dzień, zamawiający zastrzega, że do momentu zakończenia dostawy potwierdzonego podpisanym protokołem inwentaryzacji dostawy (częściowym lub całkowitym) zamawiający nie odpowiada za pozostawiony na terenie szkoły sprzęt.
5) Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu, dokonuje zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
6) Komputery mają być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku.
7) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
9) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.
10) Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkołach w powyższych celach.
11) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w pełni kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy
do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
12) Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz
z dostarczonym sprzętem.
13) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczył dokumentację dostawy zawierającą karty produktów z nazwą producenta, oznaczeniem modelu (jeśli istnieje), szczegółami technicznymi wyposażenia pozwalającymi zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez zamawiającego parametry, a także by wykonawca dostarczył instrukce techniczne zaoferowanych sprzętów. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia.
14) Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu kartę gwarancyjną, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do umowy.
15) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
16) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji postępowania, pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
17) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę sprzęty muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
18) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
19) Gwarancja i rękojmia:
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 24 miesiące.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 30 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

42600000-2 - Obrabiarki

42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo

42623000-9 - Frezarki

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Okres gwarancji (P2) 20 %
3) Czas dostawy (P3) 20 %
Razem (P) 100%

Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) cena” – (P1)

Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 60,00 pkt.

Waga - 60%
Najniższa cena pośród ofert nie odrzuconych
Wartość punktowa (P1) = ------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)

Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów.
Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostali Wykonawcy otrzymują proporcjonalnie mniejszą ilość punktów w stosunku do maksymalnej.

Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) okres gwarancji” – (P2)

Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,
wynosi 20,00 pkt.
Waga – 20%

Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie terminu gwarancji maksymalnie o 12 miesięcy, tj. minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, natomiast maksymalny 36 miesięcy.

Punktowane będzie wydłużenie gwarancji w następujący sposób:
a) minimalny okres gwarancji 24 miesiące licząc od protokolarnego odbioru zamówienia 0 pkt
b) wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy 10 pkt
c) wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy 20 pkt

UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji, wskazanie innego okresu gwarancji niż wydłużenie o 6 lub 12 miesięcy uznane zostanie przez Zamawiającego jako zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące.

UWAGA!
Punktacja w powyższym kryterium dokonana zostanie w oparciu o wypełniony punkt 3.1. formularza ofertowego. Niewypełnienie punktu 3.1. formularza ofertowego, oznaczać będzie,
iż Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w tym kryterium.

Ad.3) Sposób obliczania punktów dla kryterium „3) czas dostawy” – (P3)

Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, wynosi 20,00 pkt.

Waga – 20%

Dla kryterium „czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) Wykonawca, który zadeklaruje maksymalny czas dostawy w terminie do dnia 27 grudnia 2021 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt
b) Wykonawca, który zadeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 15 grudnia 2021 roku otrzyma 20 pkt.

UWAGA!
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy zamówienia, wskazanie innego czasu dostawy niż 15 grudnia 2021r. lub 27 grudnia 2021r. uznane zostanie przez Zamawiającego jako zaoferowanie przez Wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 27 grudnia 2021r.

Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w pkt 3.2 Formularza ofertowego.

Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (cena – P1) + wartość punktowa (okres gwarancji – P2) +
wartość punktowa (czas dostawy – P3)


Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem obrabiarki CNC lub obrabiarek o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z postanowieniami SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię panią do sprzątania biur - Ustroń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię Panią na pół etatu do sprzątania biur. Praca w Ustroniu. 12.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę. Mile widziana emerytka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI