Dostawa taśmy papierowej, papieru ksero oraz artykułów biurowych dla potrzeb Mazowieckiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa taśmy papierowej, papieru ksero oraz artykułów biurowych dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • ZamawiającyMazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071240
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa taśmy papierowej, papieru ksero oraz artykułów biurowych dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa taśmy papierowej, papieru ksero oraz artykułów biurowych dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf9ef6e-9893-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028868/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mss.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
postępowaniuoudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentówluboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środkówkomunikacjielektronicznej poprzez platformę Marketplanet OnePlace. Wejście na platformę
poprzezlink:https://mss.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla
Wykonawców.Instrukcjajest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.2. Maksymalny
rozmiar plikówprzesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty
lub wnioskuorazdokomunikacji wynosi 100 MB. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym
mowa w art.125ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych orazinnychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datęichprzekazania na platformę Marketplanet OnePlace.4. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenialubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
zapośrednictwemplatformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami. 5.
Wpostępowaniu oudzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
składasię, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisemzaufanym lubpodpisem osobistym. 6. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania
oferty,oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków
dowodowych,przedmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów,przekazywanych w postępowaniumusi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniuPrezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie
(Dz.U. z
2020, poz.2452). 7. Zamawiający nieprzewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w
innysposób niżprzy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.341.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy jest taśma papierowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier Ksero

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły biurowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Katalogi lub opisy
techniczne w języku polskim– zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu
zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem
pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.d) Karty techniczne produktów. Wykonawca musi czytelnie
oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.e)
Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Katalogi lub opisy
techniczne w języku polskim– zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu
zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem
pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.d) Karty techniczne produktów. Wykonawca musi czytelnie
oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.e)
Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty wypełniony bezpośrednio na platformie zakupowej
MarketplanetOnePlace.2.Wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia
sporządzonyzwykorzystaniemwzoru stanowiącego Załącznik nr 1 umowy;3. W celu
potwierdzenia, żeosobadziałająca wimieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, ZamawiającyżądaodWykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, CentralnejEwidencjiiInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. 4. Wykonawcaniejestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ustępie
powyżej,jeżeliZamawiającymoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, oileWykonawcawskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5. Jeżeli
wimieniuWykonawcy działaosoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynikazdokumentów, o których mowaw ust. 3, Zamawiający żąda od Wykonawcy
pełnomocnictwalubinnego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.6.Pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawcówwspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przezWykonawcówwspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W
przypadku,októrymmowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ichwpostępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
izawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja
prowadzonabędziewyłącznie zpełnomocnikiem.4. Jeżeli została wybrana oferta
Wykonawcówwspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać
przed zawarciemumowy wsprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracętychWykonawców.5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonaniaprzezposzczególnychWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówieniakluczowychzadańdotyczących:a) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w
ramachzamówienianadostawy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienieprzezWykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp,
składa każdyzWykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
orazspełnianiewarunków udziału wpostępowaniu.7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ -wzorze
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mss.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.