Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2024-2026
1.2.1 Dostawa Tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2024-2026 w następującej ilości:
2 Motocyklowe 1 000
3 Motorowerowe 1 000
4 Zabytkowe samochodowe 100
5 Zabytkowe motocyklowe 20
6 Zabytkowe motorowerowe 20
7 Indywidualne samochodowe 100
8 Indywidualne motocyklowe 40
9 Wtórniki tablic rejestracyjnych 400
10 Tablice dodatkowe „bagażnikowe” 300
11 Tablice profesjonalne 50
12 Tablice samochodowe zmniejszone 100
13 Tablice zielone (pojazdy elektryczne i napędzane wodorem) 50
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 w
sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1847
z późn. zm).
Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony
elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem).
Wykonawca dostarczy tablice w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni.
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień publicznych:
30195000-2 - Tablice
44423400-5 – Znaki i podobne elementy
Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic
rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów.
Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej.
Dostawy partii tablic rejestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych.
Opakowania dostarczanych partii tablic powinny być:
1. opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania – w szczególności ilości
tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy,
2. zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy.
Świadczenie dostaw, o których mowa powyżej, następować będzie częściami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na
podstawie jego zamówień telefonicznych lub przesyłanych faksem bądź drogą elektroniczną, określając rodzaj i liczbę tablic
W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia – ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu umownego, umowa z
Wykonawcą ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy.
Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach:
1) do trzech dni od dnia otrzymania zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2,
2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia przez telefon, faks lub drogą elektroniczną – dostawa tablic pojedynczych,
w przypadku między innymi:
• uszkodzenia,
• zagubienia,
• W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych zawierających wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione oraz w
przypadku zamawiania wtórników obowiązuje 72 godzinny termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub
zgłoszenia wady.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Sprzątanie domów i obiektów
Wałbrzych (dolnośląskie)
Nfc cards, digital business cards
Wroclaw (dolnośląskie)
Czyszczenie kostki brukowej i elewacji
Legnica (dolnośląskie)
Kserokopiarki, wynajem kserokopiarek, dzierżawa kserokopiarek, plotery
Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie biur, sprzątanie firm, usługi porządkowe
Wrocław (dolnośląskie)
ATIC Producent Identyfikatorów i Tabliczek Znamionowych
Święta Katarzyna (dolnośląskie)
Leasing pracowników, Outsourcing pracowniczy, Wynajem pracowników
Wrocław (dolnośląskie)
Usuwanie uporczywych plam z tapicerki
Wrocław (dolnośląskie)
Oczyszczanie głębokie wykładzin dywanowych
Wrocław (dolnośląskie)