Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych dla Starostwa Powiatowego w Oławie wraz z usługą odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713011558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych dla Starostwa Powiatowego w Oławie wraz z usługą odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af400165-b24f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001221/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych dla Starostwa Powiatowego w Oławie wraz z usługą odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1 Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem https://zamowienia.sidaspzp.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest: Zdzisław Brezdeń - Starosta OławskiAdres: ul. 3 Maja 1, 55-200 OławaAdres poczty elektronicznej: info@starostwo.olawa.plNumer telefonu: (71) 301 15 22Numer faksu: (71) 301 15 622. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 55, e-mail: lukasz.chawawko@starostwo.olawa.pl 3. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.24.2021 „Dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych dla Starostwa Powiatowego w Oławie wraz z usługą odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”.4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;5. Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia1.1 Celem niniejszego zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych dla Starostwa Powiatowego w Oławie wraz z usługą odbioru i utylizacji tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje tablic:1) Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym:a) Tablica samochodowa zabytkowa jednorzędowa i dwurzędowa;b)Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa koloru zielonego;c) Tablica samochodowa indywidualna jednorzędowa koloru zielonego;d)Tablica samochodowa profesjonalna jednorzędowa i dwurzędowa;e)Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa2)Tablica motorowerowa, w tym:a) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa);b) Tablica motorowerowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego;c) Tablica motorowerowa profesjonalna (dwurzędowa);d) Tablica motorowerowa tymczasowa (dwurzędowa);3) Tablica motocyklowa, w tym:a) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa);b) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa);c) Tablica motocyklowa zabytkowa (dwurzędowa);d) Tablica motocyklowa zwyczajna (dwurzędowa) koloru zielonego;e) Tablica motocyklowa indywidualna (dwurzędowa) koloru zielonego;f) Tablica motocyklowa profesjonalna (dwurzędowa);g) Tablica motocyklowa tymczasowa (dwurzędowa);4) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona, w tym:a) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona;b) Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona koloru zielonego.1.3 Wyżej wymienione rodzaje tablic obejmują:1) tablice zwyczajne – do oznaczania wszystkich pojazdów;2) tablice indywidualne – do oznaczania pojazdów samochodowych;3) tablice zabytkowe – do oznaczania pojazdów zabytkowych;4) tablice tymczasowe – do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych, tablice jednorzędowe zmniejszone – do oznaczania pojazdów silnikowych posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, z wyłączeniem motocykli, ciągników rolniczych, pojazdów wolnobieżnych wchodzących w skład kolejki turystycznej i pojazdów rodzaju „samochodowy inny;5) tablice profesjonalne – do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów podlegających profesjonalnej rejestracji;6) tablice dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - tablice samochodowe do pojazdów ekologicznych;7) tablice dodatkowe – tablice przeznaczone na bagażnik samochodowy; 8) wtórniki tablic – do oznaczania wszystkich pojazdów1.4 Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych:Rodzaj tablicy j/m Szacunkowa ilość tablicTablice samochodowe komplet 18500Tablice samochodowe ciągnikowe/przyczepy szt. 1700Tablice motocyklowe szt. 1200Tablice motorowerowe szt. 400Tablice zabytkowe komplet 100Tablice indywidualne komplet 100Tablice tymczasowe komplet 400Tablice samochodowe zmniejszone komplet 150Tablice profesjonalne komplet 100Tablice dodatkowe szt.. 450Tablice z tłem w kolorze zielonym komplet 100Wtórniki tablic rejestracyjnych szt. 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
45262670-8 - Obróbka metali
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy tablic rejestracyjnych - (T1)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy tablic rejestracyjnych - wtórników, indywidualnych, zabytkowych i dodatkowych - (T2)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - (G)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7