„Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyPowiat Lubliniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00090572
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343510505

1.5.8.) Numer faksu: 343510511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9249c6-d34b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego do pracowni technologii gastronomicznej w MOW w Herbach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Instrukcja korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego oraz sprzętu komputerowego
do pracowni technologii gastronomicznej w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach:
a) laptop z oprogramowaniem biurowym, projektorem montowanym do sufitu i ekranem elektrycznym projekcyjnym,
b) stanowisko gastronomiczne ze zlewem, bateria umywalkowa, kuchenka elektryczna,
c) szafa chłodnicza pojedyncza,
d) zmywarka do naczyń,
e) piec konwekcyjno – parowy na podstawie,
f) schładzarka szokowa,
g) urządzenie do gotowania w niskich temperaturach sous – vide,
h) pakowarka próżniowa,
i) robot kuchenny z kompletem tarcz i noży,
j) basen z regałem i baterią umywalkową.

2) Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.

3) Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.

4) Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

5) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.

6) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.

7) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.

8) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy
do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

9) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczył dokumentację dostawy zawierającą co najmniej instrukcje techniczne. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia.

10) Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu kartę gwarancyjną, której wzór stanowi Załącznik do umowy.

11) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz z opisem oferowanych parametrów. Przedstawiony opis musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta, oznaczenie modelu (jeśli istnieje) oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.

12) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku
do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, określone w załączniku nr 2 do SWZ.

13) Komputer przenośny ma być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.

14) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne
i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.

15) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

16) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.

17) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 24 miesiące.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 30 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

42000000-6 - Maszyny przemysłowe

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI