Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-22
  • Numer ogłoszenia587350-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587350-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1) Gmina Sosnowiec – Miasto na prawach powiatu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-345-36-72 , REGON: 000515885
2) Pałac Schoena Muzeum w Sosnowcu, ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec NIP: 644-28-82-388
3) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec
4) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec
5) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec
6) Miejski Klub „Maczki”, ul. Krakowska 26, 41-217 Sosnowiec NIP 644-28-80-685
7) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia, ul. Szymanowskiego 5a
8) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec
9) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Zakład Zasobów Lokalowych, ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec
10) Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego, ul. Kościelna 11, 41-200 Sosnowiec NIP 644-23-64-601
11) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec
12) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Centrum Usług Wspólnych, ul. Staszica 62, 41-200 Sosnowiec
13) Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna, ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec NIP 644-00-11-382
14) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Straż Miejska w Sosnowcu, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec
15) Miejski Dom Kultury „Kazimierz”, ul. Główna 19, 41-215 Sosnowiec NIP 644-33-08-444
16) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Powiatowy Urząd Pracy, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec
17) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Izba Wytrzeźwień, ul. Piotrkowska 23, 41-200 Sosnowiec
18) Miejski Klub im. Jana Kiepury, ul. Będzińska 65, 41-200 Sosnowiec NIP: 644-28-79-216
19) Sosnowiecka Korporacja Wydawnicza „SCW” Sp. z o.o. – Kurier Miejski NIP 644-102-03-48 ul. 3 Maja 11, 41-200 Sosnowiec.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000, ul. al. Zwycięstwa  20 , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 960 600, e-mail informatyk@um.sosnowiec.pl, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz jednostki organizacyjne zgodnie z Zarządzeniem nr 468 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 08.09.2020 r. oraz na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Sosnowiec oraz spółki miejskie w dniu 08.09.2020 r. zawarło Porozumienie w celu wspólnego przeprowadzenia niniejszego postępowania. Na mocy przytoczonego w zdaniu poprzednim Porozumienia, Gmina Sosnowiec - Miasto posiadające prawa powiatu, została wyznaczona jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie:Wydział Zamówień Publicznychul. Mościckiego 14 41-200 SosnowiecAdres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/godziny urzędowania – pon. 730 – 1800, wt. – czw. 730 – 1530, pt. 730 – 1300.tel. 32 296 07 77fax. 32 296 05 81
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.um.sosnowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.um.sosnowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich.
Numer referencyjny: WZP.271.1.81.2020.UM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części i obejmuje:2.1. Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy;2.2. Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum;2.3. Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej;2.4. Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2;2.5. Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji;2.6. Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”;2.7. Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia;2.8. Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1;2.9. Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych;2.10.Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej;2.11.Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych;2.12.Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych;2.13.Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.;2.14.Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej;2.15.Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”;2.16.Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy;2.17.Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień;2.18.Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski;2.19.Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury;2.20.Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami;2.21.Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1.-3.21 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną przedmiotu zamówienia.5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy papieru kserograficznego oraz kopert zawiera Załącznik nr 3b do SIWZ.6. Papier kserograficzny winien spełniać wymóg stopnia białości wskazany w Załącznikach nr 3.1 - 3.21 do SIWZ, natomiast koperty nie mogą być wykonane z papieru makulaturowego.

II.5) Główny kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30199230-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.2. Termin realizacji zamówienia dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. dla:a) dostawy papieru kserograficznego: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2021 r.;b) dostawy kopert: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. 3. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; - stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 4 oraz w pkt 5.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 dotyczące Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składane jest przez Wykonawców w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 12.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 12.2.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ wraz z wzorem nadruku na kopertach dla Sosnowieckich Wodociągów. S.A. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ.3. Każdy z Zamawiających zawrze oddzielną umowę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia dotyczący tego Zamawiającego.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu specyfikację białości papieru, potwierdzającą stopień białości papieru opisany w Załącznikach nr 3.1-3.21 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 2 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 3 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 4 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 5 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 6 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 7 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 8 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 9 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197544-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 10 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 11 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 12 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 13 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.2. Termin realizacji zamówienia dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. dla:a) dostawy papieru kserograficznego: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2021 r.;b) dostawy kopert: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. 3. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 14 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 15 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 16 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 17 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 18 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 19 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 20 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.


Część nr: 21 Nazwa: „Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych 20,00
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię panią do sprzątania biur - Ustroń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię Panią na pół etatu do sprzątania biur. Praca w Ustroniu. 12.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę. Mile widziana emerytka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI