IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ wraz z wzorem nadruku na kopertach dla Sosnowieckich Wodociągów. S.A. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ.3. Każdy z Zamawiających zawrze oddzielną umowę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia dotyczący tego Zamawiającego.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu specyfikację białości papieru, potwierdzającą stopień białości papieru opisany w Załącznikach nr 3.1-3.21 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-30, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Gminy Sosnowiec – Wydział Administracyjno-Gospodarczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia – koperty dla Pałacu Schoena Muzeum.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu „Maczki”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Domu Pomocy Społecznej nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197544-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiej Biblioteki Publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI zamówienia – koperty dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Centrum Usług Wspólnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckich Wodociągów S.A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.2. Termin realizacji zamówienia dla Sosnowieckich Wodociągów S.A. dla:a) dostawy papieru kserograficznego: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2021 r.;b) dostawy kopert: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. 3. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIV zamówienia – koperty dla Straży Miejskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XV zamówienia – papier kserograficzny dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVI zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Powiatowego Urzędu Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVII zamówienia – koperty dla Izby Wytrzeźwień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XVIII zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Sosnowieckiej Korporacji Wydawniczej „SCW” Sp. z o.o. - Kurier Miejski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIX zamówienia – papier kserograficzny oraz koperty dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XX zamówienia – koperty dla Gminy Sosnowiec - Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
„Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert na potrzeby Gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XXI zamówienia – papier kserograficzny dla Gminy Sosnowiec – Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197644-2, 30199230-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji dostaw według zleceń jednostkowych |
20,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w realizacji zlecenia(zamówienia) jednostkowego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r., dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy i spółek miejskich z wyłączeniem Sosnowieckich Wodociągów S.A.