Dostawa papieru komputerowego - 2 zadania - dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa papieru komputerowego - 2 zadania - dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043598
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa papieru komputerowego - 2 zadania - dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru komputerowego - 2 zadania - dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c712d3dc-a803-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010230/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Papier ksero, papier komputerowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usdk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace e Zamawiający na portalu https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, inna korespondencja, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).7. Po rozstrzygnięciu postępowania dopuszcza się również komunikowanie się Zamawiającego z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 8. Adres zamawiającego email: zp@usdk.pl 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi: 50 MB. 10. Przesłanie korespondencji na inny adres lub numer niż zostało to określone powyżej może skutkować tym, że zamawiający nie będzie mógł zapoznać się z treścią przekazanej informacji we właściwym terminie.11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Komunikowanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest:Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie (dalej „Szpital”) adres: ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, tel. 12 333 93 83 e-mail: sekretariat@usdk.pl ; adres skrytki na platformie ePUAP: /USDK/SkrytkaESP1.2. Inspektor ochrony danychSzpital wyznaczył Inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetw. danych osobowych oraz korzystania z praw związ. z przetw. danych. Z Inspektorem można kontaktować się w następujący sposób:• listownie na adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”• poprzez e-mail: iod@usdk.pl• telefonicznie: 12 333 94091.3. Cele i podstawa prawna przetw. danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetw. w celu przeprowadz. niniejszego postęp. o udziel. zamówienia publ.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego, tj.:• ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,• rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postęp. oraz dokumentacji postęp. o udziel. zamówienia publ.,• ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.1.4. Inf. o kategoriach odbiorców danych osobowych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postęp. o udziel. zamówienia publ. będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postęp. w oparciu o przepisy ustawy Pzp. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postęp. o udziel. zamówienia publ. mogą być podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz dostawcy usług, z którymi Szpital zawarł umowy. Są to m.in. podmioty zapewniającymi obsługę i wsparcie systemów teleinf., usługi związane z niszczeniem i utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe.1.5. Okres przechowywania danych osobowychDane osobowe pozyskane w związku z postęp. o udziel. zamówienia publ. będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udziel. zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Szpital zobowiązany jest do przechow. dokumentacji przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, który został wprowadzony na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.1.6. Przysługujące uprawnienia związane z przetw. danych osobowychW odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postęp. o udziel. zamówienia publ. przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:• na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; celem realizacji Pani/Pana uprawnień, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych inf., mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. • na podst. art. 16 RODO prawo do sprost. lub uzupełn. swoich danych; skorzystanie przez Panią/Pana z prawa do sprost. lub uzupełn. danych nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udziel. zamówienia publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu postęp. oraz jego załączników.• na podst. art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetw. danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; w postęp. o udziel. zamówienia zgłoszenie przez Panią/Pana żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetw. Pani/Pana danych osobowych do czasu zakończenia tego postęp. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazano powyżej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.7. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-271-2-20/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 134472,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SWZ :Załącznik nr 1 Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) Załącznik nr 2 Formularz OfertyZałącznik nr 3/1 Formularz Cenowy - Kalkulacja Cenowa dla Zadania 1

4.2.5.) Wartość części: 117216 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów w przyjętych w postępowaniu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów w przyjętych w postępowaniu kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SWZ :Załącznik nr 1 Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) Załącznik nr 2 Formularz OfertyZałącznik nr 3/2 Formularz Cenowy - Kalkulacja Cenowa - dla Zadania 2

4.2.5.) Wartość części: 17256 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów w przyjętych w postępowaniu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów w przyjętych w postępowaniu kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku konsorcjum lub poleganiu na zasobach innych podmiotów oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie konkretnego warunku udziału w postępowaniu składa: a) każdy ze wspólników konsorcjum - art. 125 ust. 4 ustawy pzp oraz b) każdy podmiot udostępniający (art. 125 ust. 5 ustawy pzp) - tylko w przypadku, jeżeli Zamawiający określił warunki udziału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określa załącznik nr 1 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 11:15

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformę Zakupową dostępną pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

KOMPLETNA OFERTA składane w terminie złożenia oferty ma zawierać: a) FORMULARZ OFERTY – sporządzony według wzoru – załącznik nr 2 do SWZb) FORMULARZ CENOWY – Kalkulacja Cenowa, sporządzony według wzoru – załącznik nr 3 do SWZ c) FORMULARZ OFERTY wygenerowany przez Platformę e-Zamawiający i za jej pośrednictwem wy-pełniony – formularz składany pomocniczo, d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, którego wzór określa załącznik do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w wykonawców. e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy - o ile ofertę składa pełnomocnik),f) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazu-je się wraz z tłumaczeniem na język polski. i) następujące przedmiotowe środki dowodowe: nie dotyczy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI