Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 „Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni” 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
 
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
 
1.5.4.) Województwo: pomorskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
 
1.5.7.) Numer telefonu: 58 527 28 68
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.administracyjny@gdynia.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 „Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni” 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-587f4593-8def-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519540
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/22/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.2 Zakup materiałów biurowych
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://portal.smartpzp.pl/umgdynia 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostępna pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
Szczegółowe wytyczne rozdział VII SWZ
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VII SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek w tym papieru ekologicznego dla Urzędu Miasta Gdyni 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
30197630-1 - Papier do drukowania
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz 
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie papieru ksero o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto ( załącznik nr 5 do SWZ ) każde
UWAGA! 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych:
2. dla papieru do drukowania ekologicznego przedłożenia przynajmniej 1 wskazanego poniżej certyfikatu
- Ecolabel
- Blue Angel
- FSC (Forest Stewardship Council).
 3. Zamawiający dopuszcza również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
4. Wymieniony w pkt 2 przedmiotowy środek dowodowy składany jest wraz z ofertą.
5. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 09:35
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni