Dostawa materiałów piśmienniczych, nośników danych, akcesoriów komputerowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów piśmienniczych, nośników danych, akcesoriów komputerowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyPROKURATURA REGIONALNA W SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00413076
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów piśmienniczych, nośników danych, akcesoriów komputerowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA REGIONALNA W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363868183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 153

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-260

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 44 10 934

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.dobrowolska@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów piśmienniczych, nośników danych, akcesoriów komputerowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf00e6b-55d8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073049/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów piśmienniczych, nośników danych, akcesoriów komputerowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcf00e6b-55d8-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Regionalna
w Szczecinie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 153, 71 – 260 w Szczecinie, tel. 91 441 09 79, e-mail. sekretariat@szczecin.pr.gov.pl.
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: tel. 91 441 09 72, e-mail iod@szczecin.pr.gov.pl
3) Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art.6 ust.1 lit. c) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 t.j.), zwanej dalej ustawą PZP.
4) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego i jego późniejszą realizacją (w tym zawarciem umowy lub udzieleniem zlecenia/zamówienia).
5) Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów,
w których są przetwarzane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z Zarządzeniem Nr 84/16 Prokuratora Generalnego z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury oraz przepisami określającymi zasady przechowywania przez zamawiających dokumentacji w sprawach związanych z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostałe dane zawarte są w SWZ do postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2009-7.261.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów piśmienniczych, papieru do drukarek i kserokopiarek

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) - 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

cena najniższa
C = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium
cena oferty ocenianej

Termin wymiany towaru w ramach reklamacji (T) - 40%
W przedmiotowym kryterium Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowany przez Wykonawcę termin wymiany to-waru w ramach zgłoszonych reklamacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wymienił zareklamowany towar w terminie maksymalnie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu przekazania zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje w swojej ofercie dłuższy termin wymiany towaru jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami niniejszej SWZ.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin wymiany towaru w ramach reklamacji” (T):

a) 1 dzień roboczy - 40 pkt
b) 2 dni robocze - 30 pkt
c) 3 dni robocze - 20 pkt
d) 4 dni robocze - 10 pkt
e) 5 dni roboczych - 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru w ramach reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe za-pewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy materiałów biurowych.
Za jedną dostawę Zamawiający uzna jedną umowę, na podstawie której Wykonawca realizował
dostawę materiałów biurowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 109 ust 1 pkt 1 ppkt 2a, pkt 4, 7, 8, 10 ustawy Pzp;
c) oświadczenie, Wykonawcy, że nie jest umieszczony na listach i nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art.7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2022 poz. 835).
zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ,
d) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. Z 2021 poz. 275), — zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
(W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa dokument.)

e) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 109 ust 1 pkt 1 ppkt 2a, pkt 4, 7, 8, 10 ustawy Pzp;
c) oświadczenie, Wykonawcy, że nie jest umieszczony na listach i nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art.7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2022 poz. 835).
zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ,
d) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. Z 2021 poz. 275), — zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
(W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa dokument.)

e) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie okładek na dowód rejestracyjny, Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Proszę o informacje w sprawie kosztu za okładkę na dowód rejestracyjny z nadrukiem. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI