Dostawa materiałów i artykułów biurowych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów i artykułów biurowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • Zamawiający1. Baza Lotnictwa Transportowego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-18
  • Numer ogłoszenia560837-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560837-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.

1. Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 10088949300000, ul. Żwirki i Wigury  1c , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 821 316, , e-mail 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, , faks 261 821 316.
Adres strony internetowej (URL): http://1bltr.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
1. Baza Lotnictwa Transportowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://1bltr.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami należy składać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego, 1. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności treści wniosku.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.
Numer referencyjny: 19/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Automat samotuszujący o polu min. 58x22 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory 20 szt., 2. Automat samotuszujący o polu min. 47x18 mm, zamykany, z okienkiem na opis pieczątki - różne kolory 20 szt 3. Blok techniczny A4/10, kartki o grubości min. 200 g/m2 200 szt. 4. Blok szkolny z kartkami w kratkę, format A5, ilość kartek 50, klejony od góry 200 szt. 5. Cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, wypełniony tuszem typu dry safe,szerokość linii pisania 0,3 mm, minimum na skuwce lub klipsie zaznaczony kolor tuszu, obudowa z PP o przekroju trójkąta - minimum w 1/3 długości obudowy, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie (kpl 4 kolory) w fabrycznym, sztywnym, wytłaczanym etui 400 kpl. 6. Cienkopis wodoodporny z fibrową końcówką oprawioną w metal, szerokość linii pisania 0,3 mm, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czarny 250 szt. 7. Cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor niebieski. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5 300 szt. 8. Cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czarny. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5 300 szt. 9. Cienkopis z igłową końcówką, wymiennym wkładem, skuwka z klipsem w kolorze tuszu, obudowa z PP, z silikonową końcówką umożliwiającą poprawienie błędu, szerokość lini pisania 0,25 mm, tusz metamo, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie, kolor czerwony. Cienkopis musi pasować do wkładu BLS -FRS5 300 szt. 10. Datownik samotuszujący gwarantujący min. 100 tys. odbić, w obudowie z tworzywa ABS, ręcznie ustawiany w wersji polskiej: dzień, miesiąc, rok, wysokość liter/cyfr 3,8 mm 50 11. Długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład czarny. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77A 300 szt. 12. długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład czerwony. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77B 400 szt. 13. Długopis z wymiennym wkładem o grubości linii pisania do 0,27 mm, z końcówką niklowaną srebrem, grubość końcówki 0,7 mm, z kulką wykonaną z węglika wolframu, wkład niebieski. Długopis musi pasować do wkładów BKL 77C 1000 szt. 14. Długopis automatyczny z wymiennym, metalowym wkładem wielkopojemnym, górna część obudowy ośmiokątna, wykonana ze lśniącego tworzywa, wykończenia niklowane (okuwka, obrączka oraz klips), dolna część obudowy zakończona metalowym elementem trwale zamocowanym, grawerka producenta na klipsie, szerokość linii pisania 0,7-0,8 mm, długość linii pisania min. 2500 mm, dostępny w min. 7 kolorach, pakowany w blistrach, wkład niebieski 400 szt. 15. Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100 m, wkład czarny. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-B 300 szt. 16. Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład niebieski. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-L 1000 szt. 17. Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład czerwony. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-R 500 szt. 18. Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką wykonaną ze wzmacnianej stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,25 mm, długość linii pisania min.1100m, wkład zielony. Długopis musi pasować do wkładów BLS-G1-5-NF-G 200 szt. 19. Dziurkacz dwuotworowy, metalowy, o zaokrąglonym ergonomicznym kształcie, z ogranicznikiem formatów A6/A5/A4/888, z certyfikatem bezpieczeństwa GS, dziurkujący min. 25 kartek 150 szt. 20. Flamastry z wentylowaną skuwką, sześciokątna obudowa w kolorze tuszu, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm, grubość linii pisania 1mm, odporne na wysychanie przez okres min. 5 lat, łatwo spieralny tusz, kpl. 6 kol. w fabrycznym etui 300 kpl. 21. Folia do laminatora na gorąco, A3, grubość 125 mic., obustronnie przezroczysta, (op.100 szt.) 40 op. 22. Folia do laminatora na gorąco, A4, grubość 125 mic., obustronnie matowa (op.100 szt.) 60 op. 23. Foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania po różnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość M, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony) 150 kpl. 24. Foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania poróżnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość F, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony) 150 kpl. 25. Foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, pozostawiony bez skuwki nie wysycha, niezmywalny, odporny na działanie światła, możliwość pisania poróżnych powierzchniach (folia, szkło, porcelan, płyty CD/DVD), grubość S, kpl. 4 kolory w etui (czarny, czerwony, niebieski, zielony) 150 kpl. 26. Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 60 kartek, (op. 50szt.), kolor czarny i ciemno-niebieski, w równych ilościach każdego koloru 30 op. 27. Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 100 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny 20 op. 28. Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, 2 rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 130 kartek, (op. 25 szt.), kolor czarny 20 op. 29. Grzbiety do bindownicy, ф 10mm, (op. 100 szt.), kolor niebieski, czarny - jednakowe ilości 10 op. 30. Gumki recepturki, mix kolorów, op. 25 g -100 op. 31. Podkład na biurko - kalendarz biuwar o wymiarach 590x395 mm (długość +/- 4mm; szerokość +/- 25mm), posiadający dwuletni nadruk (2019/2020), godzinowy plan tygodnia oraz dużo miejsca na notatki. Dół kalendarza zabezpieczony listwą chroniąca przed zaginaniem kartek 200 szt. 32. Kartki samoprzylepne usuwalne, w opakowaniu 3 bloczki po 100 kartek o wymiarach 51x38 mm, żółte 400 op. 33. Kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x51mm, żółte 300op. 34. Kartki samoprzylepne, usuwalne, w bloczku 100 kartek, o wymiarach 76x76mm, żółte 600 op. 35. Karteczki kolorowe klejone o wymiarach minimum 90x90x35 mm, minimum 5 neonowych kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej 200 szt. 36. Karteczki kolorowe klejone o wymiarach minimum 85x85x40 mm, minimum 5 pastelowych kolorów kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej 400 szt. 37. Koperta DL, biała wykonana z papieru o gramaturze min. 80 g/m2, samoklejąca z paskiem (op. 1000 szt.) 10 op. 38. Korektor w taśmie, w przezroczystej obudowie, z ruchomym mechanizmem zabezpieczającym taśmę przed uszkodzeniem - regulacja poziomu napięcia taśmy oraz z plastikową skuwką zabezpieczającą, szer. taśmy 4,2-5 mm, dł. min. 14 m 100 szt. 39. Korektor w kształcie pióra, szybkoschnący, z cienko piszącą metalową końcówką, pojemność min. 9 ml 240 szt. 40. Koszulki na dokumenty A5, groszkowa, otwierane u góry, wykonane z ekologicznej folii polipropylenowej o grubości min 65 mic., antyelektrostatyczne, ze specjalnie wzmocnionym brzegiem (op. 100 szt.) 60 op. 41. Kołonotatnik, format A5 plus, oprawa laminowana, gramatura papieru min 80 g/m2, 80 kartkowy w kratkę, z otworami umożliwiającymi wpięcie kartek do każdego rodzaju segregatora, z mikroperforacją i podwójną spiralą 100 szt. 42. Koszulki na dokumenty A4, antyelektrostatyczne, z harmonijkowym brzegiem i dnem, wykonane z przezroczystej folii propylenowej o grubości min. 170 mic, mieszczące min. 200 kartek o gramaturze 80g/m2, zamykane od góry klapką, specjalnie wzmocniony perforowany brzeg (op. 5 szt.) 50 op. 43. Klej w sztyfcie 40g, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru, kartonu, z zamknięciem zabezpieczającym przed wyschnięciem i mechanizmem powodującym wysuwanie sztyftu z klejem 300 szt. 44. Klej typu wikol w tubie, poj. mini. 45 ml,łączący drewno, papier, tekturę, tkaniny 120 szt. 45. Kredki grube, w okrągłej, drewnianej oprawie, długość kredki 15 cm (+/- 0,5 cm), wkład o grubości 6 mm (+/- 1 mm), kpl. 12 kolorów w etui 80 kpl. 46. Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm) 50 szt. 47. Linijka 50 cm z anodowanego aluminium, z wkładką antypoślizgową pod spodem, z nadrukowaną podziałką (mm) 40 szt. 48. Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm), z uchwytem oraz wkładką antypoślizgową pod spodem 30 szt. 49. Linijka 20 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie 150 szt. 50. Linijka 30 cm z przezroczystego polistyrenu, nieścieralna podziałka, podcięte brzegi umożliwiające precyzyjne kreślenie 100 szt. 51. Magnesy do tablicy min. 20 mm (średnica magnesu min. 15 mm) (op. 10 szt.) 100 op. 52. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, odpornym na ścieranie, na działanie światła i warunków atmosferycznych, z cienką okrągłą końcówką wzmocnioną metalową obudową pozwalającą pisać precyzyjnie, szerokość linii pisania do 1,2 mm, kolor biały 50 szt. 53. Marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czarny szt. 50 54. Marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor czerwony 50 szt. 55. Marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperaturę do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor niebieski 50 szt. 56. Marker permanentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z systemem dry safe, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, światło i temperature do 100o C, z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 2,5 mm, kolor zielony 50 szt. 57. Pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor czarny 80 szt. 58. Pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor czerwony 80 szt. 59. Pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor niebieski 80 szt. 60. Pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, kolor zielony 80 szt. 61. Pisak do tablic suchościeralnych, z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min.1000 m, grubość końcówki do 4 mm, (kpl. 4 kolory), w zestawie z gąbką 100 kpl. 62. Nożyczki o długości 16cm, wysokiej jakości ostrze ze stali nierdzewnej, ergonomiczna rękojeść z niełamliwego czarnego plastiku, w jednostkowym tekturowym opakowaniu na blistrze 200 szt. 63. Naboje atramentowe do pióra typu Parker, długie, kolor niebieski (op.kartonowe 5 szt) op. 50 64. Nóż z ostrzem łamanym 18 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze 150 szt. 65. Nóż z ostrzem łamanym 9 mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, mocna śrubowa blokada zwiększająca bezpieczeństwa pracy, w komplecie zapasowe ostrze 150 szt. 66. Okładki do bindownicy A4 przezroczyste, grubość min. 200 mic (op. 100 szt) 200 op. 67. Okładki do bindownicy A4, spód - karton o gramaturze min. 250 g/m2, kolor czarny i niebieski, (op. 100 szt.) op. 200 68. Ołówek automatyczny, w nieprzezroczystej jednokolorowej obudowie, o przekroju trójkąta, wyposażony w wysuwający się mechanizm zaciskowy oraz gumkę, linia pisania 0,7mm, nazwa producenta, typ oraz grubość podana na korpusie 200 szt. 69. Ołówek drewniany z gumką, z elastycznym grafitem o średnicy 2 mm odpornym na złamania, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie 250 szt. 70. Papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor czerwony ciemny 50 op. 71. Papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor niebieski ciemny 50 op. 72. Papier samoprzylepny A4, do drukarki atramentowej i laserowej, gramatura papieru min. 80 g/m2, (op. 20 szt.), kolor żółty jasny 50 op. 73. Podajnik biurkowy do taśmy klejącej o szerokości 19 mm, z obciążoną podstawą zapewniającą stabilność podczas użytkowania, posiadający podstawę antypoślizgową zapobiegającą przesuwaniu się jego po biurku 50 szt. 74. Poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czerwony 30 szt. 75. Poduszka do stempli o wymiarach 117x70 mm, nasączona - kolor czarny 30 szt. 76. Półka na dokumenty przezroczysta lekka, specjalne miejsce na klips opisowy z etykietą, możliwość ustawiania szufladek jedna na drugiej 150 szt. 77. Przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem alfabetycznym od A do Z, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary 50 op. 78. Przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 10, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary 50 op. 79. Przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 31, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary 30 op. 80. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony 150 szt. 81. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czerwony 200 szt. 82. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor niebieski 300 szt. 83. Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor czarny 60 szt. 84. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 200 szt. 85. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska 200 szt. 86. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna szary 100 szt. 87. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona 100 szt. 88. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta 100 szt. 89. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 200 szt. 90. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska 200 szt. 91. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna szara 100 szt. 92. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona 100 szt. 93. Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna żółta 100 szt. 94. Taśma dwustronna piankowa, szerokość 18 mm, długość 3 m, kolor biały 150 szt. 95. Taśma klejąca, 19 mm x 33 m, wykonana z folii, grubość min. 60 mic, wytrzymała na rozciąganie (min 25%), matowa, w opakowaniu pojedynczym kartonowym, niewidoczna na fotokopiach po naklejeniu, nie żółknąca z czasem, z możliwością pisania po niej 100 szt. 96. Taśma klejąca dwustronna – piankowa, szer. 19 mm, (tolerancja +/- 1mm), długość 3 m, grubość: 1 mm (tolerancja + 0,5mm), biała, wzmocniona powłoka ochronna na starzenie, klej odporny na działanie światła 50 szt. 97. Taśma klejąca dwustronna, 38 mm x 10 m, pokryta obustronnie emulsyjnym klejem akrylowym, zabezpieczona warstwą papieru (tolerancja +/- 1 mm dla szerokości i +/- 1 m dla długości) 50 szt. 98. Taśma klejąca, 19 mm x 33 m, przezroczysta, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią 700 szt. 99. Taśma klejąca, 24 mm x 20 m, przezroczysta (tolerancja +/- 1 m dla długości) szt. 150 100. Taśma pakowa, kolor - przezroczysta, rozmiar min. 48 mm x 60 m (tolerancja +/- 1 m dla długości) 100 szt. 101. Taśma pakowa, kolor - brąz, rozmiar min. 48 mm x 60 m (tolerancja +/- 1 m dla długości) 50 szt. 102. Teczka na dokumenty z gumką, format A4, jednostronnie powlekana folią polipropylenową, tektura min. 400g/m2, grzbiet do 20 mm, różne kolory 500 szt. 103. Teczka kartonowa posiadająca uchwyty umożliwiające jej zawieszenie, format A4. Kolor czerwony i zielony po równo każdego z kolorów 150 szt. 104. Teczka do podpisu A4/10 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory (min. 2) do podglądu zawartości w przegródce, kolor czerwony 50 szt. 105. Teczka do podpisu A4/10 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory (min. 2) do podglądu zawartości w przegródce, kolor granatowy 150 szt. 106. Teczka na dokumenty z gumką, formatu A4, jednostronnie powleka folią polipropylenową, tektura min. 400 g/m2, grzbiet do 20 mm, różne kolory 500 szt. 107. Teczka - deska z klipsem, z dwiema okładkami sztywnymi, format A4, z wewnętrzną kieszenią na notatki, wizytówki, z uchwytem na długopis, różne kolory 150 szt. 108. Teczka harmonijkowa z min. 12 kieszeniami z indeksami, dostosowanymi do dokumentów formatu A4, wykonana z polipropylenu o grubości : przód min. - 175µm, tył min. - 600µm zamykana za pomocą gumki - różne kolory 100 szt. 109. Teczka harmonijkowa z min. 12 kieszeniami z indeksami, dostosowanymi do dokumentów formatu A4, zamykana na zatrzask, na górnym grzbiecie rączka do przenoszenia, wykonana z polipropylenu o grubości min. 0,67 mm - różne kolory 100 szt. 110. Teczka z rączką A4/40-50 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach 150 szt. 111. Teczka z rączką A4/80-90 mm kolor czarny i niebieski w równych ilościach 250 szt. 112. Dwuotworowa temperówka plastikowa z pojemnikiem i pokrywką zabezpieczającą, potrójnie mocowane stalowe ostrze pokryte cynkiem, dwukolorowa, 350 szt. 113. Pinezki kolorowe beczułki do tablic, op. 50 szt.- 200 op. 114. Pinezki metalowe, op. 50 szt.- 50op. 115. Wkład do długopisu marki Waterman, długość wkładu 11,2 cm, opakowany w przezroczystą tulejkę z tworzywa sztucznego, zabezpieczająca go przed wyschnięciem 50 szt. 116. Wkład do cienkopisu z poz. 7- 350 szt. 117. Wkład do cienkopisu z poz. 8- 200 szt. 118. Wkład do cienkopisu z poz. 9- 300 szt. 119. Wkład do cienkopisu automatycznego Pilot - kolor niebieski 150 szt. 120. Wkład do długopisu typu Parker, kolor niebieski F 100 szt. 121. Zakładki indeksujące 12 x 43 mm (+/-1mm) , samoprzylepne, neonowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK, (op. 4x35 szt.), 4 kolorowe, każdy kolor w dyspenserku 250 op. 122. Zakładki indeksujące 25x43mm, samoprzylepne foliowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, do użytku z pojemnikiem 3M 680-ISK (op. 50 szt.), różne kolory, każdy kolor w dyspenserku 250 op. 123. Zakreślacz z fluorescencyjnym z tuszem pigmentowym, z formułą gwarantującą bezpieczeństwo wydruków atramentowych, płaski ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 1-5 mm, nazwa producenta, logo, kraj wyprodukowania oraz numer artykułu i kod kreskowy na obudowie (kpl. 4 kol. w fabrycznym etui) 100 kpl. 124. Zakreślacz z fluorescencyjnym z tuszem pigmentowym, z formułą gwarantującą bezpieczeństwo wydruków atramentowych, płaski ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 1-5 mm, nazwa producenta, logo, kraj wyprodukowania oraz numer artykułu i kod kreskowy na obudowie (kpl. 8 kol. w fabrycznym etui) 100 kpl. 125. Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 32 kartkowy, miękka lakierowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2 1000 szt. 126. Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 96 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2 200 szt. 127. Zeszyt (brulion) w kratkę A4, 192 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2 100 szt. 128. Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 160 kartkowy, szyty i klejony, laminowana okładka, gramatura kartek min. 60 g/m2 160 szt. 129. Zszywacz z ergonomicznym uchwytem i technologią Dairect Impact, metalowy w plastikowej obudowie zszywający minimum 30 kartek, rodzaj pasujących zszywek 24/6 i 26/6, w kartonowym opakowaniu 200 szt. 130. Zszywki 24/6, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.), 1000 op. 131. Zszywki 23/8, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.) 60 op. 132. Zszywki 23/10, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciąganie, ocynkowane (op.1000 szt.) 60 op.

II.5) Główny kod CPV: 22852000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30190000-7
22816300-6
30199230-1
22816000-3
22851000-0
30197220-4
30192100-2
30192125-3
30192130-1
30192131-8
30192160-0
44174000-0
24910000-6
30199410-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na podstawie złożonego oświadczenia według załącznika nr 5 do ogłoszenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. karty poroduktu, opis przedmiotu itp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (załącznik nr 3); 2. Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów; 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony dokument zawierający ceny, wartość, nazwę producenta , nazwę produktu nadaną przez producenta i numer katalogowy producenta, sumę która musi być identyczna z wylicytowaną kwotą; 4. Oświadczenie według załącznika nr 5 do ogłoszenia; 5. Oświadczenie według załącznika nr 6 do ogłoszenia; 6. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.1bltr.wp.mil.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową. 5. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpień istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1 000,00 PLN brutto (słownie: jeden tysiąc). W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 11. Formalności niezbędne do zawarci umowy jakie powinny zostać dopełnione po borze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien: 1) przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; 2) umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty; 4) dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy. 12. Czas trwania licytacji elektronicznej: 30 min.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2019-06-26 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
05.07.2019 r. godz. 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji tj. o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie została złożona żadna oferta (postąpienie).

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zgodnie ze wzorem Istotnych warunków umowy - stanowiący załącznik nr 4

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia- Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego https://1bltr.wp.mil.pl Wszelka korespondencja powinna być opatrzona numerem sprawy 19/2019. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl są: 1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej; 2) opis przedmiotu zamówienia; 3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; 4) istotne warunki umowy; 5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 6) wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron umowy wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego, o stanie realizacji przedmiotu umowy w przypadku spodziewanego opóźnienia w realizacji dostawy przedmiotu umowy lub wystąpienia innych problemów związanych z terminowym wykonaniem umowy, w szczególności, gdy pojawi się zagrożenie jej wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI