Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 342-15-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1698a6de-a26d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup materiałów eksploatacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych zamawiającego (dalej Platforma), dostępnej pod adresem: https://sejmikkielce.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznychzamawiającego (dalej Platforma) opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymagania techniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie” oraz „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” na stronie: https://sejmik kielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 2.Korzystanie z Platformy przezwykonawcę jest bezpłatne. 3.Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzez prawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:https://sejmik kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innejformie niż przewidziana powyżej (np. e-mail) jest niedopuszczalne.4.Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj.Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagańdla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych.5.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx,.xls, .xlsx,.jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.6.Wsparcie techniczne dla wykonawców zapewnia dział Helpdesk Logintrade: tel.: 71 7873534; e-mail: helpdesk@logintrade.net.7.Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.8.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumentypotwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sporządza się w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9.Pełna informacja dotycząca wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej zawarta została w rozdz. VI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w RozdzialeII ust. 8 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane wRozdziale II ust. 8 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych” wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.2. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został wZałączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularzcenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę3. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcęwybranego do realizacji zamówienia.4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.5. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.6. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 36 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.7. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy ikompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku, i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogamizamawiającego, określonymi w SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowanyprzedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentówdrukarek.9. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń,wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt 4 SWZ,potwierdzające, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi/badaniami. 10. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ elektroniczny, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element11. W przypadku, gdy wydajność,jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiegać będzie od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt taki nie będzie sygnalizować we właściwy sposób stanu zużycia tonera, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na materiał spełniający wymagania w ciągu 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. W przypadku gdy dwukrotnawymiana reklamowanego materiału nie spełni w/w wymagań, wykonawca na żądanie zamawiającego, wymieni na swój koszt reklamowaną całą partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego12. W przypadku, gdy przyczyną awarii sprzętuzamawiającego będzie zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania przez podmiot posiadającyautoryzację danego sprzętu ekspertyzy oraz naprawy przez ten podmiot urządzeń w ciągu 7 dniroboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w terminie do 5 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przezzamawiającego. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, o której mowa w pkt 12, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na swój koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy.14. W przypadku wystąpieniauszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź mailowego przez zamawiającego.15. Przezokreślenie „dni robocze”, o których mowa powyżej rozumie się dni pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku.16. Zamawiający informuje, iż zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami poszczególnych urządzeń,może doprowadzić do utraty gwarancji w urządzeniach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takim przypadku to na wykonawcy spoczywać będzie konieczność przejęcia obowiązków gwarancyjnych na poszczególnych urządzeniach z chwilą ich utraty i zapewnić serwis autoryzowany przez producenta danego urządzenia. W takim przypadku to na wykonawcy spoczywać będzie konieczność przejęcia obowiązków gwarancyjnych na poszczególnych urządzeniach z chwilą ich utraty i zapewnić serwis autoryzowany przez producenta danego urządzenia.17. Zamawiający nie dopuszcza większejilości reklamowanych materiałów eksploatacyjnych niż 20% (tonery, tusze).18. Zadeklarowana przez wykonawcę jak najniższa liczba zakładanych reklamacji materiałów eksploatacyjnych będzie dodatkowo punktowana zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVI pkt. II(„Jakość”).19.Planowany zakres zamówienia: 1) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e szt. 16, 2)Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 5, 3) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e,- szt. 6, 4) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 5,5) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e- szt. 50, 6) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368- szt. 70, 7)Toner czarny do drukarki Samsung SL-X7500LX- szt. 20, 8)Toner cyan do drukarki Samsung SL-X7500LX - szt. 4, 9) Toner magenta do drukarki Samsung SL-X7500LX- szt. 4, 10) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SL-7600LX- szt. 14, 11) Kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP CLJ 4700- szt. 6, 12) Toner do drukarki Kyocera fs-6025MFP czarny- szt. 1, 13) Toner czarny do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 10, 14) Toner cyan do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 4, 15) Toner magenta do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci- szt. 4, 16) Toner yellow do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - szt. 4, 17) Toner czarny do drukarki Kyocera FS-C5150dn -szt. 6, 18) Toner yellow do drukarki Kyocera FS-C5150dn- szt. szt. 4, 19) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn- szt. 16, 20) Toner czarny do drukarki OKI C530dn,MC561- szt. 10, 21) Beben światłoczuły yellow do drukarki OKI C830dn- szt. 1, 22) Toner cyan do drukarki OKI C830dn- szt. 1, 23)Toner magenta do drukarki OKI C830dn- szt. 2, 24) Toner czarny do drukarki Sharp MX2300- szt. 4, 25) Toner cyan do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 26) Toner magenta do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 27)Toner yellow do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 28) Pojemnik tonera resztkowego do drukarki Sharp MX2300- szt. 2, 29) Toner czarny do drukarki OKI C801dn- szt. 2, 30) Toner cyan do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 31) Toner magenta do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 32) Toner yellow do drukarki OKI C801dn- szt. 1, 33) Tusz czarny do drukarki Epson WF-C5790DWF XXL- szt. 2, 34) Tusz cyan do drukarki Epson WF-C5790DWF XL- szt. 1, 35) Tusz magenta do drukarki Epson WF-C5790DWF XL- szt. 1, 36) Tusz yellow do drukarki Epson WF-C5790DWF XL - szt. 1, 37) Pojemnik na resztki zuzytego atramentu do drukarki Epson WF-C5790DWF- szt. 2, 38) Toner czarny do drukarki Oki MC853- szt. 4, 39) Toner cyan do drukarki Oki MC853 - szt. 2, 40)Toner magenta do drukarki Oki MC853- szt. 2, 41) Toner yellow do drukarki Oki MC853 - szt. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1