DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY 23 BAZAZY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY 23 BAZAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający23 Baza Lotnictwa Taktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-18
  • Numer ogłoszenia598930-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598930-N-2019 z dnia 2019-09-18 r.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY 23 BAZAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul. -  - , 05-300  Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 553 505, e-mail 23blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 553 520.
Adres strony internetowej (URL): www.23blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.23blt.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK, POCZTA, KURIER LUB OSOBIŚCIE
Adres:
23 BLT; 05-300 MINSK MAZOWIECKI

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY 23 BAZAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
Numer referencyjny: Sprawa - ZP/27/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa Materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Szczegółowy wykaz danego asortymentu zamieszczony jest w „Formularzu cenowym” – załącznik nr 2. W kolumnie 3 formularza Zamawiający wskazał oznaczenie materiału eksploatacyjnego zalecane przez producentów urządzeń oraz minimalną wydajność/pojemność produktów. 6. Przez pojęcie „dany asortyment” rozumie się produkt ocechowany własnym niepowtarzalnym symbolem materiału, określającym przynależność danego materiału do urządzenia drukującego, z którym ma współpracować oraz jego funkcjonalność. 7. Wielkość dostaw będzie każdorazowo specyfikowana na piśmie w formie Zamówień, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Wszystkie materiały objęte Zamówieniem muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 9. Produkt (materiał eksploatacyjny) oryginalny – to taki produkt (materiał eksploatacyjny), co do którego udokumentowane jest, że został wyprodukowany przez podmiot, który jest wskazany jako producent urządzenia, do którego dany produkt (materiał eksploatacyjny) ma być zastosowany (np.: poprzez zamieszczenie nazwy i/lub logo firmy na samym produkcie i na jego opakowaniu) oraz który został ulokowany w oryginalnym opakowaniu przez tego producenta. 10. Zamawiający wymaga, aby produkty były zgodne z normami: ISO/IEC 19752:2017 (dotyczy tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych), ISO/IEC 19798:2017 (dotyczy tonerów do laserowych urządzeń kolorowych), ISO/IEC 24711:2015, ISO/IEC 24712:2007 (dotyczy tuszy do drukarek atramentowych) oraz ISO/IEC 29142-1:2013. 11. Oryginalne opakowanie oznacza, iż opakowanie ma być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności markę i/lub logo i/lub znak producenta (firmy) urządzenia do którego produkt ma być zastosowany. 12. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” rozumie się produkt, który został określony przez Zamawiającego w § 2 umowy, tj.: a) pełnowartościowy materiał eksploatacyjny, który w całym swoim procesie produkcyjnym wytworzony jest z elementów wcześniej nieużytkowanych, b) wyprodukowany został bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą; c) bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wskazane w Załączniku nr 2 do Umowy; d) nieregenerowany, pod pojęciem którego Zamawiający rozumie Materiały eksploatacyjne, których opakowanie – pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się takich jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby, itp.; e) pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym; f) zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta umożliwiające identyfikację produktu (zgodne z Załącznikiem nr 2 do Umowy) oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany Materiał eksploatacyjny, z widocznym logo producenta oraz terminem ważności poszczególnego Materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty; g) oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach Materiałów eksploatacyjnych (kasetach/kartridżach) oznaczeń innego producenta i symbolu Materiału eksploatacyjnego innego niż umieszczony na opakowaniach i określony w Załączniku nr 2 do Umowy; h) szczelnie zapakowany w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie Materiału eksploatacyjnego, takich jak np.: światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania; i) gwarantujący jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych; j) rozpoznawalny przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia lub stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione, tj. nie powodujący ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia. 13. Materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być produktami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ustawy PZP, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza produkty jakościowo równoważne opisywanym (produkt równoważny), spełniające parametry wymienione w pkt 9, 10, 11, 12 niniejszego opisu. 15. Pod pojęciem produkt równoważny, Zamawiający rozumie materiały:  kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w których będą wykorzystywane;  posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw);  zapewniające prawidłowy wydruk dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru,  rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia lub stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione, tj. nie powodujący ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia.  nie naruszające praw własności intelektualnej i patentów, 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 11, 12, 13 (producent/nazwa/symbol oferowanych materiałów, wydajność) załącznika nr 2 do SIWZ - Formularza cenowego w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie żądanych informacji w kolumnie nr 11, 12, 13 skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Warunki odnoszące się do materiałów równoważnych zostały opisane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności materiałów leży po stronie Wykonawcy. 17. Oznaczenie (symbol) danego oferowanego asortymentu musi być tożsame z wyszczególnionym w formularzu cenowym, a następnie w umowie. Symbol musi być trwale umieszczony na opakowaniu oraz bezpośrednio na danym produkcie, tj. odpowiednio na tuszu, tonerze, bębnie światłoczułym, taśmie umożliwiając tym samym identyfikację zaoferowanego produktu. 18. W trakcie realizacji umowy nie dopuszcza się innych materiałów równoważnych, które na etapie oceny ofert nie zostały uwzględnione w przedstawionych dokumentach o których mowa w rozdziale 6 pkt. 4. Jednocześnie dopuszcza się dostarczenie materiału zalecanego przez producenta danego urządzenia drukującego, co nie powoduje zwiększenia zaoferowanej ceny jednostkowej danego asortymentu. 19. W przypadku kiedy producent urządzeń drukujących nie przewiduje innych opakowań asortymentu niż tak zwane „dwupaki” Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty uwzględniającej tego typu opakowania. W tym przypadku Wykonawca oferujący produkt równoważny musi w ofercie zaoferować produkt o wydajności nie gorszej niż produkt oferowany przez producenta urządzeń drukujących (tj. Wykonawca oferujący produkt oryginalny podaje cenę jednostkową za jeden produkt z opakowania typu „dwupak”, natomiast Wykonawca oferujący produkt równoważny produkowany w opakowaniach pojedynczych podaje cenę pojedynczego produktu, a w przypadku oferowanego produktu „dwupak” podaje cenę jednostkową za jeden produkt z opakowania typu „dwupak”. Nie spełnienie powyższego warunku skutkuje odrzuceniem oferty. 20. Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego oraz muszą być objęte gwarancją nie krótszą niż na okres 24 miesięcy liczony od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, jednakże nie krótszą niż gwarancja producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 21. Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą podpisania przez Strony bez uwag i zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowego. 22. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych równoważnych w sytuacji, gdy dostarczone materiały eksploatacyjne spowodują awarię sprzętu, co zostanie potwierdzone przez serwis stwierdzający przyczynę uszkodzenia. Każdorazowo Wykonawca zostanie poinformowany o takim fakcie. 23. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w pkt 15, jeżeli Zamawiający stwierdzi w toku realizacji Umowy, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli dostarczony produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiał eksploatacyjny, którego żądanie dotyczy, na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, bez zmiany ceny. 24. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia powyższych warunków. 25. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego oraz zagospodarowania ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 26. Odbiór zużytych materiałów odbywać będzie się na wniosek Zamawiającego przekazywany przedstawicielom Wykonawcy w formie pisemnej lub e-mailowej nie częściej niż: raz w miesiącu. Odbiór każdorazowo zostanie potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez osoby uprawnione. We wniosku Zamawiający wskaże dokładny termin i miejsce odbioru oraz osoby uprawnione do kontaktów w sprawie jego realizacji. Wniosek zostanie przekazany Wykonawcy co najmniej na 5 dni roboczych przed planowaną datą odbioru. 27. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa do poniżej przedstawionych Opcji. Prawo Opcji jest prawem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać dostawy i usługi przedstawione w OPZ, a także posiadane przez Wykonawcę w ramach prowadzonej działalności. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie. 28. Ze względu na możliwość wycofania z użytkowania części urządzeń biurowych posiadanych obecnie przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do rezygnacji (tj. braku dokonania zamówienia) z maksymalnie 40% ilości wszystkich materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Formularzu cenowym. 1. Opcja Zakupu Dodatkowej Ilości Materiałów Eksploatacyjnych: 1) W ramach niniejszej Opcji Zamawiający będzie posiadał możliwość zakupienia dodatkowej, większej ilości wybranych przez siebie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem materiałów eksploatacyjnych w przypadku jeśli zostanie wyczerpany limit zamówienia gwarantowanego określonego szczegółowo w Formularzu cenowym. 2) Zakup dodatkowej ilości materiałów eksploatacyjnych będzie dotyczył jedynie produktów wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym – prawo opcji. 3) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji do dnia 08 listopada 2019r. 4) Termin, o którym mowa w ust. 3 uważa się za dochowany, jeżeli w ostatnim dniu terminu Zamawiający złoży Zamówienie na dostawę przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. 5) Dodatkowe zakupy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6) Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7) Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 6 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie wskazanym w ofercie tj. …. dni kalendarzowych dni od daty otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 8) Niewykorzystanie przez Zamawiającego ww. uprawnień nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy. 29. Termin i warunki realizacji dostaw Materiałów eksploatacyjnych 1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania Materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego w oparciu o zawartą Umowę, Formularz cenowy sporządzony na podstawie oferty Wykonawcy oraz na podstawie poszczególnych Zamówień dostaw Materiałów eksploatacyjnych. 2. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do 31 listopada 2019r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację, o których mowa w § 10 ust. 1 Umowy. 3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy Maksymalną wartością Umowy, o której mowa w § 10 ust. 1, a łączną wartością sukcesywnie zleconych dostaw zamówienia podstawowego w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji. (w umowie) 4. Zamawiający wymaga realizacji Zamówień dostawy Materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamówienia dostawy Materiałów eksploatacyjnych drogą faksową lub e-mailem z potwierdzeniem jego otrzymania do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania od 8:30 do 14:30 w dniach roboczych: poniedziałek – piątek.

II.5) Główny kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oryginalnym należy przedłożyć certyfikat niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami: ISO/IEC 19752:2017 (dotyczy monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych), ISO/IEC 19798:2017 (dotyczy kolorowych kartridży do drukarek laserowych), ISO/IEC 24711:2015, ISO/IEC 24712:2007 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych) oraz ISO/IEC 29142-1:2013. Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:  niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów określonych w ww. normach muszą: zawierać nazwę modelu drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą; 2) Dokument zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2017 (dotyczy monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych), ISO/IEC 19798:2017 (dotyczy kolorowych kartridży do drukarek laserowych), ISO/IEC 24711:2015, ISO/IEC 24712:2007 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych) oraz ISO/IEC 29142-1:2013. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO lub równoważnymi wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. Dokument o którym mowa musi odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub równoważnymi. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych 3) Raporty wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w pkt 4 lit a) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/ICE 19752 lub równoważną dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważnymi dla wkładów atramentowych. 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w załączniku nr 5 - Projekt Umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mińsk Mazowiecki: Preparaty do dezynfekcji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Zakup i dostawa kserokopiarek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI