Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Oddział Regionalny w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48566198307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/arimr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184a4d73-e5e8-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w Pkt. 8 SWZ. Szczegółowy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej znajdują się na stronie: https://platformazakupowa.pl//strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR02.2619.01.2024.BL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważnych, fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były: fabrycznie nowe (do produkcji których nie użyto elementów poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych lub przerabianych), pełnowartościowe, nieregenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz i inne pozostałe nie wymienione wyżej) muszą być także fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów (nieużywane).
2) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazaną przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w SWZ, pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone, oryginalnych lub równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Parametry techniczne materiałów równoważnych winny być takie same lub lepsze jak parametry materiałów oryginalnych. Materiały równoważne winny być określone w Formularzu ofertowym poprzez nazwę, producenta, symbol oraz wydajność.
5) Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego oraz do wyczerpania środka barwiącego. Druk winien być czytelny i wyraźny, bez smug czy rozmazań. Jakość drukowania winna być prawidłowa do momentu wyczerpania środka barwiącego.
6) Każdy produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i posiadać na opakowaniu zewnętrznym: nazwę produktu, logo i nazwę producenta, opis zawartości i symbol produktu, pozwalające na identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, a także mieć wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów – hologramy oraz hermetyczne wewnętrzne opakowanie. Zarówno opakowanie jak i produkt nie mogą być uszkodzone.
7) Zamówienie obejmuje dostawy materiałów eksploatacyjnych do miejsc dostawy wskazanych niżej w pkt. 5. SWZ.
8) Koszty przewozu, zabezpieczenia, i ubezpieczenia ponosi Wykonawca, Zamawiający zapewni odbiór towaru we wskazanej lokalizacji.
9) Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie towaru do momentu jego odebrania przez przedstawiciela Zamawiającego.
10) Rodzaj i ilości zamawianych materiałów wyszczególnione zostały w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw produktów równoważnych (dotyczy wyłącznie materiałów eksploatacyjnych równoważnych) z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 105 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą:
a) oświadczenia producenta tonerów równoważnych, że oferowane produkty są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie wymagania, określone w pkt. 5. SWZ;
b) dostarczenia certyfikatów potwierdzających, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i 14001 lub równoważnymi, wystawionych przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność;
c) dostarczenia certyfikatów lub raportów z testów wydajności, potwierdzających spełnianie przez zaoferowane produkty równoważne wymagań określonych przez Zamawiającego, wystawionych przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność. Testy wydajności materiałów eksploatacyjnych do drukarek winny być przeprowadzone zgodnie z normami ISO/IEC 19752 (dla tonerów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek), oraz ISO/IEC 24711 (dla wkładów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do drukarek kolorowych), ISO/IEC 24712 (dla wkładów do drukarek atramentowych). Obowiązek dostarczenia certyfikatów lub raportów z testów wydajności dotyczy tonerów i wkładów. Z treści dokumentów powinna wynikać co najmniej wydajność oferowanego produktu, fakt przeprowadzenia testu
w oparciu o wskazane normy, potwierdzenie kompatybilności z urządzeniami na jakich zostały przeprowadzone badania (chyba, ze Wykonawca dostarczy listę urządzeń kompatybilnych z produktem równoważnym, wraz z podaniem typu i modelu urządzenia w odniesieniu do każdego z zaoferowanych produktów równoważnych) oraz dane podmiotu wykonującego badania.
2) Certyfikaty oraz raporty z testów wydajności, o których mowa w pkt. 1) lit. b) i c) muszą być wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność, przez którą rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
3) Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż wyżej wymienione, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w SWZ wraz z załącznikami.
4) Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Uzupełnieniu podlegają przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 5.8. Ogłoszenia o zamówieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03