IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Jakość |
30,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Aspekty społeczne |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i Sprostowania do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 127/2 z 23.05.2018) , dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach (WUP) - Zamawiający. W zakresie przetwarzania danych osobowych może się Pani/Pan z nami kontaktować w następujący sposób: 1) listownie na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, 2) przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP WUP: /WUPKielce/SkrytkaESP 3) poprzez e-mail: wup@wup.kielce.pl 4) telefonicznie: (41) 36–41–600 5) za pomocą faxu: (41) 36–41–666. 2. W WUP został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować drogą elektroniczną: iod@wup.kielce.pl lub kierując korespondencję na adres administratora wskazany w pkt 1 powyżej. Szczegółowe dane kontaktowe Inspektora ochrony danych są dostępne na: 1. stronie internetowej WUP - www.wup.kielce.pl w zakładce Ochrona danych osobowych, 2. Biuletynie Informacji Publicznej - wupkielce.bip.gov.pl w zakładce Ochrona danych osobowych. Z Inspektorem ochrony danych może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących Pani/Panu na mocy RODO. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez WUP: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: 1) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wyboru Wykonawcy, zawarcia i realizacji umowy, prowadzenia rozliczeń finansowych 2) oraz w celu realizacji przez WUP obowiązku przechowywania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c, art. 9 ust. 2 lit. g, art. 10 RODO i wynika w szczególności z następujących przepisów prawa: 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności z rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, 4) Kodeksu cywilnego, 5) ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej, 6) ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych: 1) Pani/Pana dane osobowe - w zakresie wynikającym z przepisów prawa ( w tym w szczególności z ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej) - będą udostępniane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Administratora/Zamawiającego oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych Prezesa UZP, 2) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, chyba że będą miały zastosowanie zasady ograniczające jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym dostępu do Pani/Pana danych osobowych) wynikające z: a) art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli Pani/Pana dane osobowe objęte będą tajemnicą przedsiębiorstwa), b) art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli będzie to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, Administrator /Zamawiający może nie ujawniać danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp i wysokości wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy Pzp), c) art. 8 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pani/Pana dane osobowe o których mowa w art. 10 RODO – czyli dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa, będą udostępniane przez Administratora /Zamawiającego tylko w celu umożliwienia uprawnionym podmiotom skorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu ich wniesienia), d) art. 96 ust. 3a Prawo zamówień publicznych (Pani/Pana dane osobowe o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO – czyli szczególne kategorie danych osobowych, nie będą udostępniane przez Administratora/Zamawiającego), e) art. 96 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Pani/Pan wniesie żądanie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, powodujące ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator/Zamawiający nie udostępnia tych danych (może je tylko przechowywać), chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (czyli: osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 3) ww. zasady ograniczające jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie mają zastosowania do podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa do wykonywania czynności kontrolnych u Administratora/Zamawiającego (np. Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, instytucji zarządzających w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, samorządu województwa świętokrzyskiego, KAS); 4) podmioty uprawnione do obsługi doręczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 5) operator pocztowy lub firma kurierska (tylko w zakresie nazwy Wykonawcy i danych adresowych); 6) podmioty przetwarzające – czyli podmioty, którym Administrator/ Zamawiający powierzył lub powierzy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 28 RODO, w związku z umową na świadczenie usług: a) w zakresie obsługi systemu informatycznego WUP, b) w zakresie ochrony mienia i osób (tylko w zakresie Pani/Pana wizerunku, jeżeli będzie Pani przebywała/będzie Pan przebywał na terenie siedziby WUP), c) brakowania dokumentacji niearchiwalnej stanowiącej akta sprawy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie uzyskanej zgody dyrektora właściwego Archiwum Państwowego, po upływie okresu jej przechowywania wynikającego z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Zakres danych przekazany podmiotom przetwarzającym ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczonymi usługami. Odbiorców tych danych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 5. Pani/Pana dane osobowe: 1) zawarte w dokumentacji papierowej - będą przechowywane przez okresy wskazane w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Administrator/Zamawiający zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodnie z odpowiednimi wytycznymi w zakresie zamówień współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego; 2) będą zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych przez okres wskazany przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo wnioskowania do Administratora/Zamawiającego o realizację następujących praw wynikających z RODO: • prawa dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO) – w przypadku, gdy wykonanie tego prawa przez Administratora /Zamawiającego wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, możemy od Pani/Pana zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, • prawa do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO) – z tym że skorzystanie przez Panią/Pana z tego prawa: - nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych - oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników; • prawa do ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy prawa mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu). Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Pani/Pan wniesie żądanie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, (powodujące ograniczenie danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu), Administrator/Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (czyli: osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z ww. przepisów prawa. Konsekwencją ich nie podania jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i brak możliwości realizacji przez Administratora/Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych.