Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowot
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e525f90-b18a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021635/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów do drukarek i kserokopiarek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice2.Wceluskróceniaczasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, abykomunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia orazinformacje,przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl iformularza „Wyślijwiadomość dozamawiającego”. 3. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po którychpojawi się komunikat, żewiadomośćzostała wysłana do zamawiającego.4.Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcominformacje wformie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl.Informacje dotycząceodpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminuskładania i otwarciaofert Zamawiającybędziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.Korespondencja, którejzgodnie zobowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny wykonawca,będzie przekazywana wformieelektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnegowykonawcy.5.Wykonawcajako podmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów iwiadomościbezpośrednionaplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż systempowiadomieńmoże ulecawariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający,zgodniezRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobusporządzaniaiprzekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychorazśrodkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie(Dz. U.z 2020r.poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiającepracęnaplatformazakupowa.pl, tj.:7. Zamawiający informuje, że instrukcjekorzystaniazplatformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania, składania wniosków owyjaśnienietreściSWZ, składania ofertoraz innych czynności podejmowanych w niniejszympostępowaniu przyużyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowejpod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZalecenia: PREZESARADYMINISTRÓW z dnia 9listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego teksturozporządzeniaRadyMinistrów w sprawieKrajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagańdlarejestrówpublicznych i wymianyinformacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagańdlasystemów teleinformatycznych”.8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg) zeszczególnymwskazaniem na .pdf9. W celu ewentualnej kompresji danychZamawiającyrekomendujewykorzystaniejednego z formatów:9.1. .zip 9.2. .7Z10. Wśród formatówpowszechnych aNIEwystępujących wrozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.Dokumenty złożonewtakich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.11. Zamawiający zwracauwagęnaograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraznaograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej doskładaniapodpisuosobistego, który wynosi max5MB.12. Ze względu na niskie ryzyko naruszeniaintegralnościpliku orazłatwiejszą weryfikacjępodpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości,przekonwertowanieplikówskładających się naofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisemkwalifikowanym PAdES. 13.Pliki winnych formatachniż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawcapowinienpamiętać, aby plikz podpisem przekazywać łącznie zdokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami:1. Cena - 60% 2. Termin dostawy - 40%,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4