Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, KOPERT PERSONALIZOWANYCH I MASZYN BIUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 342-15-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, KOPERT PERSONALIZOWANYCH I MASZYN BIUROWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2847ab-8c7f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest przez UE: a) w związku z projektem partnerskim pn.: „Liderzy kooperacji" w ramach POWER, finansowanego ze środków EFS na lata 2014-2020, b) ze środków EFS w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020, c) ze środków Programu Pomoc Techniczna 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznychzamawiającego (dalej Platforma), dostępnej pod adresem: https://sejmik-kielce.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymagania techniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie” oraz „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” na stronie: https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.2. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. 3. Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzez prawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem: https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej (np. e-mail) jest niedopuszczalne.4. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj. formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z.6. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.7. Wsparcie techniczne dla wykonawców zapewnia dział Helpdesk Logintrade: tel.: 71 7873534; e-mail: helpdesk@logintrade.net.9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.10. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sporządza się w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 11. Pełna informacja dotycząca wymagań technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarta została w rozdz. VI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w RozdzialeII ust. 8 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w RozdzialeII ust. 8 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy w Części I zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Harmonogram dostaw”. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia w Dodatku nr 2A do SWZ „Formularz cenowy”, który będzie zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ. 4. Wykonawca musi wypełnić Dodatek nr 2A do SWZ „Formularz cenowy”, który stanowić będzie załącznik do oferty składanej na tę część zamówienia. 5. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy materiały biurowe sukcesywnie do końca 2021 roku – w ciągu maksymalnie 10 dni, licząc od dnia telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego. Materiały biurowe w chwili ich dostarczania muszą posiadać min. 6 miesięczny okres ważności (gwarancji). 6. Harmonogram rzeczowo – ilościowy dostaw określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ7. Wielkość zamówienia:1. Bloczek samoprzylepny, wymiary 76x76mm – szt. 660; 2. Bloczek samoprzylepny, wymiary 38x51mm. – szt. 492;3. Bloczek samoprzylepny, wymiary 127x76mm – szt. – 80;4. Blok do flipchartów, min. 50 kartek – szt. 30;5. Blok notatnikowy A-4 – szt. 175;6. Blok notatnikowy A-5 – szt. 160;7. Brulion w oprawie twardej A-4 – szt. 60;8. Brulion w oprawie twardej A-5 – szt. 60;9. Delegacja, format A5 – szt. 27;10. Deska o formacie A4 z metalowym klipem – szt. 22;11. Długopis automatyczny, kolor tuszu niebieski – szt. 1070;12. Długopis na sprężynce, w kolorze niebieskim – szt. 88;13. Długopis z wymiennym wkładem, Kolor czarny – szt. 260;14. Długopis z wymiennym wkładem, Kolor czerwony – szt. 105;15. Długopis z wymiennym wkładem, Kolor zielony – szt. 100;16. Długopis z wymiennym wkładem, Kolor niebieski – szt. 370;17. Długopis żelowy ze skuwką Kolor niebieski – szt. 370;18. Długopis żelowy ze skuwką Kolor czarny – szt. 100;19. Dziurkacz biurowy metalowy dziurkuje minimum 24 kartek – szt. 132;20. Dziurkacz biurowy metalowy dziurkuje minimum 39 kartek – szt. 20;21. Etykieta samoprzylepna 210x297mm., A4 op. 100 szt. – op. 114;22. Etykiety termiczne pasujące do drukarki Zebra GX420d Wymiary etykiety 40x25 mm, podklejana (klej standard), gliza (średnica rdzenia) 40 mm, 2 000 etykiet na rolce – rolki 20;23. Flamaster-pisak biurowy: czarny, czerwony, niebieski, zielony – szt. 100;24. Folia do bindowania A4/100, przeźroczysta, grubość 200mic – op. 15;25. Folia do laminowania A-3, W opakowaniu 100 szt. – op. 1;26. Folia do laminowania A-4, W opakowaniu 100 szt. – op. 15;27. Grzbiet plastikowy do bindowania A4 - 10mm, kolor czarny, opakowanie 100 szt. – op. 5;28. Grzbiet plastikowy do bindowania A4 - 12,5 mm, kolor czarny, opakowanie 100 szt. – op. 8;29. Grzbiet plastikowy do bindowania A4 - 6mm , kolor czarny, opakowanie 100 szt. – op. 5;30. Grzbiet plastikowy do bindowania A4 - 8 mm, kolor czarny, opakowanie 100 szt. – op. 5;31. Gumka do wycierania ołówka – szt. 434;32. Gumki recepturki 60mm. op. 1kg. – kg 10;33. Grafity do ołówka 0,5mm/ HB /12 szt. w op. – op. 50;34. Identyfikator z klipsem, wykonany z przezroczystego, sztywnego tworzywa, klips i agrafka – szt. 100;35. Kalkulator biurowy – szt. 68;36. Karton ozdobny kolor diamentowa biel, Opakowanie 20 arkuszy A4 – op. 1;37. Karton ozdobny kolor złoty, Opakowanie 20 arkuszy A4 – op. 1;38. Klej w sztyfcie min. 15g – szt. 333;39. Klipy do papieru 12 szt. w op./19 mm – op. 170;40. Klipy do papieru 12 szt. w op./25 mm – op. 153;41. Klipy do papieru 12 szt. w op./32mm – op. 155;42. Klipy do papieru 12 szt. w op./41mm – op. 131;43. Klipy do papieru 12 szt. w op./51mm- op. 110;44. Klips archiwizacyjny plastikowy, op. 100 szt. – op. 10;45. Komplet 4 markery suchościeralne + gąbka magnetyczna, markery w kolorach; czarny, czerwony, niebieski, zielony – kpl. 14;46. Koperta C-4 /250 biała samoklejąca z paskiem – op. 1;47. Koperta C-5 /500 biała samoklejąca z paskiem – op. 6;48. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, wymiar wewnętrzny: 220x340mm – szt. 100;49. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, wymiar wewnętrzny: 150x215mm – szt. 100;50. Koperty C-6/1000 biała samoklejąca z paskiem – op. 6;51. Korektor w piórze – szt. 131;52. Kostka biurowa, nieklejona-biała, wymiar min.85x85x35mm – szt. 491;53. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 – szt. 70;54. Koszulki na dokumenty format A4, pakowane po 100 szt. – op. 521;55. Linijka 20cm– szt. 40;56. Linijka 50cm – szt. 20;57. Magnesy do tablic, w opakowaniu mix kolorów; niebieski, czerwony, żółty, zielony, opakowanie 10 szt. – op. 21;58. Marker do opisywania płyt CD podwójny, Kolor czarny – szt. 117;59. Marker permanentny, kolor czarny – szt. 110;60. Marker permanentny, kolor czerwony – szt. 60;61. Marker permanentny, kolor zielony – szt. 60;62. Marker permanentny, kolor niebieski – szt. 60;63. Naboje atramentowe długie pasujące do pióra Parker. 5 szt. w opakowaniu. Kolor niebieski – op. 50;64. Naboje atramentowe długie pasujące do pióra Waterman. 8 szt. w opakowaniu. Kolor niebieski – op. 20;65. Naboje atramentowe krótkie pasujące do pióra Parker. 6 szt. w opakowaniu. Kolor niebieski – op. 20;66. Nożyczki biurowe, 21cm – szt. 332;67. Nóż do kopert – szt. 10;68. Ofertówka sztywna " L" przezroczysta, A4/25 szt. – op. 11;69. Okładka do bindowania jednostronnie kolorowe, błyszczące, format A4, op.100 szt., różne kolory – op. 15;70. Okładka na dyplom, świadectwo, dokumenty formatu A4, kolor: granatowy – szt. 30;71. Ołówek automatyczny – szt. 70;72. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania – szt. 600;73. Papier 160 g biały, A4/250 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych, białość CIE min.168+-2 – ryz 74;74. Papier 160 g A4/250 arkuszy w ryzie- do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, kolor kość słoniowa – ryz 47;75. Papier 200g biały, A4/250 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych, białość CIE min.168+-2 – ryz 7;76. Papier 280g biały satynowy, A4/150 arkuszy w ryzie, do kopiarek i drukarek biurowych – ryz 7;77. Papier 80 g A4/500 arkuszy w ryzie - do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, kolor kość słoniowa – ryz 17;78. Papier do plotera atramentowego HP, 80g/m2 sze./dł. 0,297m/50m. – rolki 4;79. Papier do plotera atramentowego HP, 80g/m2 sze./dł. 0,610m/50m. – rolki 4;80. Papier do plotera atramentowego HP, 80g/m2 sze./dł. 0,914m/50m. – rolki 4;81. Papier ksero 80g biały, A3/500 arkuszy w ryzie, do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, białość 161 CIE+-2 – ryz 11;82. Papier ksero 80g biały, A4/500 arkuszy w ryzie, do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, białość 161 CIE+-2 – ryz 5560;83. Papier pakowy szary 70g o wymiarach 100*126cm – kg 20;84. Pudło do archiwizacji A4 – szt. 230;85. Podstawa pod stopy, regulowana: wysokość (min. 2 pozycje) oraz kąt nachylenia – szt. 5;86. Przekładki kartonowe 1/3 A4, wykonane z grubego kartonu min. 190g/m2, opakowanie 100 szt. różne kolory – op. 27;87. Przekładki kolorowe PP A4, w komplecie 10 przekładek – op. 126;88. Przybornik biurowy z jeżem, min. 8 przegródek – szt. 92;89. Pudełko na min. 40 płyt CD/DVD zamykane na kluczyk, przezroczysta pokrywa – szt. 10;90. Rozszywasz uniwersalny – szt. 130;91. Segregator format A-4 , 50mm, w różnych kolorach – szt. 525;92. Segregator format A-4 , 75mm, w różnych kolorach – szt. 1270;93. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op. – op. 342;94. Skorowidz w twardej laminowanej oprawie A-4, 96 kartek, w kratkę, grzbiet szyto-klejony – szt. 5;95. Skorowidz w twardej laminowanej oprawie A-5, 96 kartek, w kratkę, grzbiet szyto-klejony – szt. 5;96. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 1000 w op. – op. 101;97. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 1000 w op. – op. 101;98. Sznurek bawełniany, grubość 2mm, motek 500g. – szt. 74;99. Tablica suchościeralna magnetyczna 180x120cm – szt. 1;100. Tablica flipchart o wymiarach 70 × 100 cm – szt. 6;101. Taśma bawełniana 5mm do archiwizacji. Skład 100% bawełny, kolor biały, 100mb. – szt. 1;102. Taśma dwustronna, wymiary min. 50mmx25m – szt. 73;103. Taśma klejąca przezroczysta, wymiary min. 18mmx30m – szt. 411;104. Taśma pakowa, brązowa, wymiary min.48mmx50m – szt. 196;105. Teczka akt osobowych A4 – szt. 200;106. Teczka do podpisu, A4/20 przegródek, które ułatwiają segregowanie dokumentów, specjalne otwory w przegródkach – szt. 62;107. Teczka harmonijkowa do segregowania dokumentów, kolor niebieski – szt. 6;108. Teczka wiązana biała min.250g/m² A4/100 szt. – op. 306;109. Teczka wiązana, (wymiary min. 320x250x35mm) z materiałów bezkwasowych, mieszcząca dokumenty formatu A4 – szt. 2100;110. Teczka z gumką A4, szerokość grzbietu 20 mm. – szt. 100;111. Teczka z gumką A4, szerokość grzbietu 40 mm – szt. 112;112. Teczka z gumką, A4 kolorowa, wykonana z kartonu o gramaturze min. 300g/m2, różne kolory op. 10 szt. – op. 81;113. Temperówka metalowa pojedyncza – szt. 70;114. Tusz do pieczątek- kolor czerwony – szt. 20;115. Wizytownik – szt. 17;116. Wąsy do skoroszytów (mechanizm skoroszytowy), op. 25 szt. – op. 125;117. Wkład do długopisów z poz. 11 kolor niebieski – szt. 200;118. Wkład pasujący do pióra Parker 5-th. Kolor niebieski – szt. 30;119. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm – szt. 800;120. Zakreślacz fluorescencyjny. Różne kolory; żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski – szt. 740;121. Zestaw trzech wysuwanych szufladek ażurowych (siatkowych) na dokumenty w formacie A4 – szt. 17;122. Zszywacz biurowy zszywa jednorazowo min. 200 kartek – szt. 6;123. Zszywacz biurowy metalowy. Zszywa jednorazowo min 25 kartek – szt. 52;124. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane – op. 1066;125. Zwilżacz do palców – szt. 20.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22900000-9 - Różne druki
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197630-1 - Papier do drukowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Białość papieru
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy od momentu telefonicznego powiadomienia przez zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy Części II zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Harmonogram dostaw”. 2. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę Dodatek nr 2B do SWZ – „Formularz cenowy” stanowić będzie załącznik do oferty składanej na tę część zamówienia.3. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ.5. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy sugestie w zakresie rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych na kopertach. Wykonawca maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych zobowiązany jest do przygotowania zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego projektów kopert, druk kopert może nastąpić po akceptacji Zamawiającego.6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 21 dni od dnia zawarcia umowy.7. Zakres zamówienia: Koperty personalizowane białe, format DL/1000 - op. 10;Koperty personalizowane białe, format C-5/500 - op. 50.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy Części III zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Harmonogram dostaw”. 2. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę Dodatek nr 2C do SWZ – „Formularz cenowy” stanowić będzie załącznik do oferty składanej na tę część zamówienia.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy. 4. Okres gwarancji na zaoferowane maszyny biurowe nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru dostawy przez zamawiającego.5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ.6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 21 dni od dnia zawarcia umowy.7. Harmonogram rzeczowo – ilościowy dostawy określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ.8. Zakres zamówienia: Niszczarka - szt. 22;Laminator biurowy - szt. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1