Dostawa materiałów biurowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów biurowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającySzkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226024414

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fdc77b5-f8f0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062734/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Materiały biurowe / papier xero

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swws

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swws

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swws. 2. W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania zaleca się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio na platformie komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, stosownie do treści § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1320), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, 2) powinien zapoznać się z instrukcją składania ofert dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje i stosować się do jej zaleceń. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w niniejszym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy. 9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/zp/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; adres dostawy: Kampus Mundurowy Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
1. Atrament do pióra szt. 6
2. Biuwar z listwą – podkład na biurko z kalendarzem i notatnikiem szt. 4
3. Bloczek samoprzylepny szt. 50
4. Blok techniczny szt. 5
5. Cienkopis czerwony szt. 50
6. Cienkopis zielony szt. 40
7. Cienkopis żółty szt. 50
8. Cienkopis niebieski szt. 50
9. Długopis automatyczny niebieski szt. 150
10. Długopis automatyczny czerwony szt. 20
11. Druk akcydensowy – pocztowa książka nadawcza szt. 10
12. Druk akcydensowy – polecenie wyjazdu służbowego szt. 10
13. Dziurkacz do 30 kartek szt. 20
14. Etykiety samoprzylepne uniwersalne A4 opak. 10
15. Etykiety samoprzylepne uniwersalne A4 opak. 5
16. Folia do laminowania A4 opak. 10
17. Gąbka do tablicy suchościeralnej szt. 20
18. Gumka do ścierania szt. 50
19. Gumki recepturki opak. 10
20. Klej biurowy w sztyfcie szt. 100
21. Klipy biurowe do dokumentów 25 mm opak. 106
22. Koperta B4 szt. 2.500
23. Koperta B5 szt. 2.200
24. Koperta bąbelkowa 18H szt. 500
25. Koperta bąbelkowa 16F szt. 500
26. Koperta C4 szt. 2.500
27. Koperta C5 szt. 600
28. Koperta DL szt 200
29. Koperta rozszerzana C4 szt 2.100
30. Koperta tekturowa A3 szt. 200
31. Korektor szt. 50
32. Koszulki krystaliczne poszerzane opak. 25
33. Linijka aluminiowa – 20 cm szt. 25
34. Linijka aluminiowa – 50 cm szt. 10
35. Magnesy do tablicy opak. 50
36. Notes A5 szt. 20
37. Nożyczki szt. 30
38. Olej do niszczarek szt. 10
39. Ołówek szt. 100
40. Papier ksero ryza 750
41. Pianka do ekranu szt. 10
42. Pianka do plastiku szt. 10
43. Pinezki opak. 50
44. Pióro kulkowe niebieskie szt. 100
45. Pióro kulkowe czerwone szt. 50
46. Płyn do czyszczenia tablic szt. 30
47. Poduszka do pieczątek szt. 5
48. Pojemnik na spinacze szt. 50
49. Przekładki kartonowe opak. 16
50. Segregator A4 szt. 30
51. Skoroszyt plastikowy bez oczek szt 200
52. Spinacz 31 mm opak. 30
53. Taśma dwustronna szt. 25
54. Taśma klejąca bezbarwna szt. 20
55. Taśma pakowa szt. 12
56. Teczka do podpisu szt. 10
57. Teczka wiązana na akta studenckie szt. 900
58. Teczka papierowa na dokumenty szt 100
59. Teczka z gumką szt. 350
60. Temperówka szt. 20
61. Tusz do stempli szt. 20
62. Wąsy skoroszytowe opak. 10
63. Zakładki samoprzylepne kpl. 70
64. Zakreślacz kpl. 45
65. Zeszyt A4 szt. 30
66. Zeszyt A5 szt. 40
67. Zszywki opak. 4
68. Zszywacz szt. 5
69. Marker do tablic suchościeralnych kpl. 50
70. Blok do flipchartów szt. 60
71. Folia stretch czarna szt. 10
72. Folia stretch przezroczysta szt. 5
73. Segregator biurowy 50 mm szt. 10
74. Segregator biurowy 40 mm szt. 10
75. Pojemnik na czasopisma szt. 10
76. Linijka biurowa 30 cm szt. 2
77. Kartki kostki nieklejone (bloczek) opak. 10
78. Laminarka szt. 1
79. Marker wodoodporny kpl. 6
80. Marker wodoodporny szt. 2
81. Plastelina opak. 1
82. Korektor w taśmie szt. 6
83. Zszywacz długoramienny szt 1
84. Papier ksero A3 ryza 30
85. Foliopis dwustronny marker czarny permanentny szt 10
86. Sznurek konopny szt. 2
87. Igła archiwizacyjna szt. 3
88. Taśma klejąca bezbarwna szeroka opak. 10
89. Podkładka pod mysz żelowa pod nadgarstek szt. 8
90. Karton ozdobny diamentowa biel 220 g/m2 opak. 5
91. Papier wizytówkowy gładki biały 200 ÷ 250 g/m2 opak. 10
92. Papier wizytówkowy gładki ecru 200 ÷ 250 g/m2 opak. 5
93. Papier satynowany do druku laserowego A4 160 g/m2, 250 szt. w opakowaniu opak. 3
94. Zszywacz bezzszywkowy szt. 14
95. Przekładki kartonowe wąskie opak. 2
96. Przekładki kartonowe wąskie czerwone opak. 5
97. Teczka tekturowa z gumką biała szt. 200
98. Teczka tekturowa z gumką granatowa szt. 100
99. Teczka tekturowa z gumką czerwona szt. 100
100. Skoroszyt plastikowy bez oczek czerwony szt. 25
101. Skoroszyt plastikowy bez oczek niebieski szt. 25
102. Skoroszyt plastikowy bez oczek zielony szt. 15
103. Skoroszyt plastikowy oczkowy czerwony szt. 25
104. Skoroszyt plastikowy oczkowy granatowy szt. 25
105. Skoroszyt plastikowy oczkowy czarny szt. 25
106. Grzbiet wsuwany do 60 kartek granatowy szt. 15
107. Grzbiet wsuwany do 60 kartek czarny szt. 15
108. Grzbiet wsuwany do 30 kartek granatowy szt. 15
109. Grzbiet wsuwany do 30 kartek czarny szt. 15
110. Pojemnik na dokumenty z szufladami szt. 2
111. Pojemnik na dokumenty żółty szt. 3
112. Pojemnik na dokumenty brzoskwiniowy szt. 2
113. Pojemnik na dokumenty niebieski szt. 3
114. Okładka do grzbietów wsuwanych przezroczysta opak. 2
115. Okładka do grzbietów wsuwanych czarna opak. 3
116. Okładka do bindowania niebieska opak. 1
117. Okładka do bindowania czerwona opak. 1
118. Półka na dokumenty szt. 5
119. Segregator A4 bordowy 500 kartek szt. 5
120. Segregator A4 szary 500 kartek szt. 5
121. Segregator A4 niebieski 500 kartek szt. 5
122. Segregator A4 szary 350 kartek szt. 3
123. Segregator A4 niebieski 350 kartek szt. 3
124. Segregator A4 bordowy 350 kartek szt. 3
125. Segregator A4 żółty 350 kartek szt. 3
126. Cienkopis niebieski szt. 10
127. Cienkopis czarny szt. 10
128. Długopis niebieski 1 mm szt. 10
129. Długopis niebieski 0,07 mm szt. 10
130. Długopis czarny 0,07 mm szt. 10
131. Długopis czerwony 0,07 mm szt. 5
132. Pióro kulkowe automatyczne 0,5 mm niebieskie szt. 5
133. Ołówek techniczny szt. 6
134. Zakładki samoprzylepne strzałki indeksujące opak. 10
135. Zakładki samoprzylepne indeksujące różowe opak. 6
136. Zakładki samoprzylepne indeksujące zielone opak. 6
137. Zakładki samoprzylepne indeksujące pomarańczowe opak. 6
138. Zakładki samoprzylepne indeksujące mix kolorów opak. 10
139. Zakładki samoprzylepne indeksujące papierowe opak. 6
140. Koperty rozszerzane C4 brązowe opak. 1
141. Koperty rozszerzane C4 białe opak. 5
142. Koperty rozszerzane B4 białe opak. 5
143. Koperty rozszerzane B4 brązowe opak. 5
144. Koperta standardowa C4 biała opak. 5
145. Koperta standardowa C4 brązowa opak. 1
146. Przybornik na biurko szt. 5
147. Kubek na długopisy szt. 4
148. Książka korespondencyjna granatowa 300 kart szt. 1
149. Książka korespondencyjna bordowa 300 kart szt. 1
150. Teczka do podpisu 20 kart. bordowa szt. 2
151. Teczka do podpisu 20 kart. granatowa szt. 2
152. Kartki samoprzylepne szt. 8
153. Taśma pakowa szt. 5
154. Taśma klejąca z podajnikiem szt. 5
155. Tusz do stempli purpurowy szt. 2
156. Koperty perłowe szt. 1.000
157. Papier do zaproszeń szt. 500
158. Papier do zaproszeń szt. 500
159. Torba prezentowa szt. 100
160. Zszywacz podręczny szt. 4
161. Zszywki opak. 3
162. Spinacze 70 mm opak. 10
163. Spinacze 28 mm opak. 10
164. Przekładki kartonowe wąskie NIEBIESKIE opak. 2
165. Przekładki kartonowe wąskie ŻÓŁTE opak. 2
166. Przekładki kartonowe wąskie ZIELONE opak. 2
167. Przekładki plastikowe numeryczne opak. 4
168. Nóż do kopert szt. 2
169. Marker dwustronny do płyt szt. 3
170. Marker niebieski szt. 2
171. Marker czerwony szt. 2
172. Klip biurowy 15 mm opak. 6
173. Klip biurowy 41 mm opak. 5
174. Okładki do bindowania przezroczyste opak. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22815000-6 - Notatniki

22851000-0 - Skoroszyty

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30192125-3 - Pisaki

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197630-1 - Papier do drukowania

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.5.), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: a. wskazanie podmiotów w rozumienia art. 58 ustawy (nazwy i adresy); b. wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załączeniem pełnomocnictwa; c. wskazanie adresu poczty elektronicznej, pod który ma służyć do komunikacji. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 11 działu XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swws

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI