Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSiemianowice Śląskie
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
Termin składania wniosków2021-03-15
ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00013814
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013814 z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zozsiemianowice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/, za pomocą poczty elektronicznej zp@zozsiemianowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,• włączona obsługa JavaScript,• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,• Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 138850,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:A. Kryterium „Cena” w PLN:a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: cena = (Cmin / C) x 20 pkt gdzie:cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej ofertyCmin - cena w ofercie z najniższą cenąC - cena w ofercie ocenianej B. Kryterium „Wysokość opłaty za operację wypłaty gotówki w bankomatach” w PLN:c) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);d) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: WO = (WO / WOmin) x 30 pkt gdzie:WO - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Wysokość opłat” ocenianej ofertyWOmin – „Wysokość opłat” w ofercie z najniższą cenąWykonawca podaje wysokość opłaty w liczbach całkowitych.Wysokość opłaty nie może być większa niż 8,00 zł od jednej transakcji wykonywanej w terminie ważności karty.C. Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt gdzie:TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej ofertyTZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłatyWykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. D. Kryterium „Termin ważności kart przedpłaconych”:a) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ważność karty”: TW = (TW/ TWmax) x 30 pkt gdzie:TW - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin ważności kart przedpłaconych” ocenianej ofertyTWmax – najdłuższy zaoferowany termin ważności kart przedpłaconych Termin ważności kart musi wynosić nie mniej niż 3 miesiące i nie więcej niż 60 miesięcy, licząc od daty otrzymania zamówienia zgłoszonego pisemnie lub faxem za potwierdzeniem odbioru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opłaty za operację wypłaty gotówki w bankomatach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności kart przedpłaconych
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14. Warunki udziału w postępowaniu.14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,d) zdolności technicznej lub zawodowej określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.14.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu.14.2.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. a) SIWZ. 14.2.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. b) SIWZ 14.2.3. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. c) SIWZ14.2.4. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 14.1.1. lit. d) SIWZ, jeżeli wykaże, że: - co najmniej 2 ( dwie) dostawy bonów towarowych lub kart przedpłaconych, każda o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem: ofert: http:// miniportal.uzp.gov.pl/,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania16-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.