Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013814
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/228 19 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b18300c-7d8f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zozsiemianowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/, za pomocą poczty elektronicznej zp@zozsiemianowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,• włączona obsługa JavaScript,• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,• Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 138850,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:A. Kryterium „Cena” w PLN:a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: cena = (Cmin / C) x 20 pkt gdzie:cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej ofertyCmin - cena w ofercie z najniższą cenąC - cena w ofercie ocenianej B. Kryterium „Wysokość opłaty za operację wypłaty gotówki w bankomatach” w PLN:c) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);d) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: WO = (WO / WOmin) x 30 pkt gdzie:WO - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Wysokość opłat” ocenianej ofertyWOmin – „Wysokość opłat” w ofercie z najniższą cenąWykonawca podaje wysokość opłaty w liczbach całkowitych.Wysokość opłaty nie może być większa niż 8,00 zł od jednej transakcji wykonywanej w terminie ważności karty.C. Kryterium „Termin zapłaty” w dniach:a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin zapłaty”: TZ = (TZ / TZmax) x 20 pkt gdzie:TZ - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin zapłaty” ocenianej ofertyTZmax - termin zapłaty w ofercie z najdłuższym terminem zapłatyWykonawca podaje termin zapłaty w liczbach całkowitych.Termin zapłaty nie może być krótszy niż 30 dni oraz dłuższy niż 60 dni zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. D. Kryterium „Termin ważności kart przedpłaconych”:a) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ważność karty”: TW = (TW/ TWmax) x 30 pkt gdzie:TW - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Termin ważności kart przedpłaconych” ocenianej ofertyTWmax – najdłuższy zaoferowany termin ważności kart przedpłaconych Termin ważności kart musi wynosić nie mniej niż 3 miesiące i nie więcej niż 60 miesięcy, licząc od daty otrzymania zamówienia zgłoszonego pisemnie lub faxem za potwierdzeniem odbioru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opłaty za operację wypłaty gotówki w bankomatach

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności kart przedpłaconych

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

14. Warunki udziału w postępowaniu.14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,d) zdolności technicznej lub zawodowej określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.14.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu.14.2.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. a) SIWZ. 14.2.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. b) SIWZ 14.2.3. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 14.1. lit. c) SIWZ14.2.4. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 14.1.1. lit. d) SIWZ, jeżeli wykaże, że: - co najmniej 2 ( dwie) dostawy bonów towarowych lub kart przedpłaconych, każda o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem: ofert: http:// miniportal.uzp.gov.pl/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę mycie przyczepy kempingowej- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę mycie przyczepy kempingowej. Przyczepa znajduje się koło Siewierza. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: Materiały medyczne jednorazowe.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: Wypożyczalnia rowerów – uruchomienie, zarządzanie i utrzymanie Siemianowickiego Roweru Miejskiego.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa bonów żywieniowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI