Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i realizacja talonów wartościowych albo kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 56
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 716 42 13
1.5.8.) Numer faksu: 427166590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i realizacja talonów wartościowych albo kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a243b457-fc19-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dostawa i realizacja talonów wartościowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
mopszgierz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: mopszgierz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Elektroniczny sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami określa „Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 01.01.2021” na platformie mopszgierz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu, ul. Długa 56, 95-100
Zgierz 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu, ul. Długa 56, 95-100 Zgierz jest Inspektor Kamil Wojciechowski, kontakt: iodo@mopszgierz.pl, tel.: (42) 716 42 13 wew. 28 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego : Znak sprawy: DzA.26.21.2021 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DzA.26.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i realizacja talonów wartościowych albo kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56 1. Zakres rzeczowy obejmujących talony wartościowe: 1.1. Wydrukowanie i dostarczenie Zamawiającemu talonów wartościowych o
nominałach 5,- zł, 10,- zł i 20,- zł wg zamówienia składanego z 14-dniowym wyprzedzeniem określającym liczbę talonów i ich nominały. 1.2. Zamawiający przewiduje dostawę talonów wartościowych w planowanej, orientacyjnej liczbie: po 5,- zł 800 szt miesięcznie, po 10,- zł 250 szt miesięcznie, po 20,- zł 300 szt miesięcznie. Faktyczne liczby talonów (o poszczególnych nominałach) zostaną określone przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy zgodnie ze składanym każdorazowo zamówieniem. 1.3. Wyżej wymienione talony winny posiadać wyznaczone miejsce na wpisanie imienia i nazwiska klienta MOPS oraz odpowiednie zabezpieczenie przed ich podrobieniem. 1.4. Talony winny być wykonane z papieru umożliwiającego drukowanie imiennych danych klienta MOPS na drukarce laserowej. 1.5.Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji przez klienta MOPS) talonów 3 miesiące. Talony zachowują ważność we wskazanym okresie także w przypadku rozwiązania umowy.1.6. Koszt druku talonów pokrywa Wykonawca. Talony uszkodzone z jakiejkolwiek przyczyny podlegają wymianie na nowe bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.1.7. Wszelkie dane osobowe klientów MOPS umieszczone na talonach służą jedynie realizacji talonu i winny być zachowane w tajemnicy przez Wykonawcę jak i jego pracowników wykonujących zamówienie .
2. Zakres rzeczowy obejmujących karty podarunkowe: 2.1. Dostarczenie Zamawiającemu kart podarunkowych wg zamówienia składanego z 14-dniowym wyprzedzeniem określającym liczbę kart podarunkowych. 2.2.Zamawiający przewiduje dostawę kart podarunkowych w planowanej orientacyjnej liczbie: 200szt. Faktyczne liczby kart podarunkowych zostaną określone przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy zgodnie ze składanym każdorazowo zamówieniem. 2.3. Wyżej wymienione karty podarunkowe winny posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed ich podrobieniem. 2.4. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji przez klienta MOPS) kart podarunkowych 12 miesięcy. Karty podarunkowe zachowują ważność we wskazanym okresie także w przypadku rozwiązania umowy. 3. W razie stwierdzenia wad lub braków w talonach lub kartach podarunkowych Zamawiający przekaże Wykonawcy reklamację, na której rozpatrzenie Wykonawca ma 7 dni od daty jej otrzymania. 4. Sposób realizacji talonów lub kart podarunkowych: 4.1.Realizacja talonów lub kart podarunkowych przyznanych podopiecznym MOPS winna odbywać się poprzez własną sieć sklepów Wykonawcy znajdujących się na terenie miasta Zgierza, nie mniej niż w 3 placówkach handlowych, w tym jednej znajdującej się w centrum miasta. 4.2. Wykonawca wyznaczy i wskaże Zamawiającemu sieć placówek handlowych na terenie miasta Zgierza, które zobowiązane będą realizować sprzedaż artykułów na podstawie talonów lub kart podarunkowych. 4.3. Za zakupione talony wartościowe lub karty podarunkowe Wykonawca zobowiązany jest wydać w swoich placówkach handlowych osobom wskazanym na talonach lub posiadających karty podarunkowe artykuły spożywcze, chemiczne i przemysłowe, z wyjątkiem artykułów alkoholowych i tytoniowych. 5. Maksymalna wartość wszystkich talonów lub kart podarunkowych w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy kwoty 200 000,00,- zł. 6. Wydanie talonów wartościowych lub kart podarunkowych będzie odbywać się w siedzibie Wykonawcy w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach do rąk uprawnionego pracownika Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności(14,21 lub 30dni)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dysponuje własną siecią sklepów znajdujących się na terenie Miasta Zgierza, nie mniej niż 3 placówek handlowych, w tym jednej znajdującej się w centrum miasta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności 3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia minimum 25.000,- zł, wykazu placówek handlowych na terenie Miasta Zgierza, które zobowiązane będą do realizowania sprzedaży artykułów na podstawie talonów.
-WYKAZ PLACÓWEK HANDLOWYCH, według załączonego druku WZP-10a.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności–do podpisania oferty wraz z załącznikami, –o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach [wg art.118 ust. 3 PZP], Formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy usług/ dostaw / robót budowlanych* i ich wartością , stanowiące cenę zamówienia-wg załączonego druku WZP-14
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mopszgierz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych i proceduralnych są: Katarzyna Siek tel. (42) 7164213 wew.13; Barbara Woś 42 7164213 wew.24, katarzyna Kapusta- Dylik tel 42 716 42 13 wew. 11