DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZC

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-18
  • ZamawiającyPOWIAT BYDGOSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00265435
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52-58-35-400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27a1f178-421a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej użytkowanej przez Zamawiającego do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zwanej dalej Platformą, dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz
Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający w oparciu o art. 67 ustawy Pzp oraz zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa języka JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
g) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.
4) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
5) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
6) Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
7) Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją składania ofert (załącznik nr 4 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie w pliku pn. Instrukcja składania ofert/wniosków dla wykonawców.
8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych wskazanych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (załącznik nr 2; j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (Zamawiający rekomenduje format .pdf).
9) Ofertę wraz załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/ów zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
10) Więcej informacji o wymaganiach organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, email: info@powiat.bydgoski.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl;
c) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa przedpłaconych kart elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy” o sygnaturze OR-VII.272.3.17.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada/ją Pani/Pan/Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
- prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 287 szt. elektronicznych kart przedpłaconych dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy o łącznej wartości nominalnej 210.000,00 zł (słownie złotych: dwieście dziesięć tysięcy 00/100) według poniższej specyfikacji:
Lp. Wartość zasilenia Liczba kart
1) 1.200,00 zł 28
2) 900,00 zł 48
3) 800,00 zł 39
4) 700,00 zł 50
5) 600,00 zł 60
6) 500,00 zł 62
2. Zamawiający w ramach realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający oświadcza, że z prawa opcji skorzysta nie później niż do dnia 20.12.2021 r.
3. Przy skorzystaniu z prawa opcji, o którym mowa w ppkt. 4, przedmiot zamówienia może się maksymalnie zmniejszyć/zwiększyć w stosunku do ilości kart wskazanych w ppkt. 3 o maksymalnie 6 sztuk elektronicznych kart przedpłaconych o łącznej wartości do 4.700,00 zł.
4. Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych w ramach prawa opcji nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania zapotrzebowania Wykonawcy.
5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Elektroniczne karty przedpłacone muszą zapewniać możliwość ich realizacji
we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych, na terenie kraju, w tym w szczególności muszą umożliwiać nabywanie towarów w punktach handlowych, oferujących co najmniej asortyment taki jak: spożywczy, mięsny i wędliniarski, chemia gospodarcza, środki czystości, kosmetyki, lekarstwa i farmaceutyki, sprzęt AGD i RTV, odzież. Takie placówki obowiązkowo muszą posiadać czytnik kart oraz muszą się znajdować na terenie województwa kujawsko- pomorskiego. Wymieniony wyżej asortyment winien być dostępny dla kupujących w ilościach jednostkowych bez wymogu kupowania opakowań zbiorczych.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji elektronicznych kart przedpłaconych tylko w jednej sieci sprzedaży.
3) Elektroniczne karty przedpłacone muszą posiadać okres ważności co najmniej do dnia 31.12.2022 r.
4) Elektroniczne karty przedpłacone wymagają zabezpieczenia kodem PIN.
5) Wykonawca zapewni możliwość co najmniej 3- krotnej bezpłatnej zmiany kodu PIN do elektronicznej karty przedpłaconej.
6) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat i prowizji obniżających indywidualny limit elektronicznej karty przedpłaconej, a w szczególności od wytworzenia kart, dostawy kart, doładowania i aktywacji kart, opłaty rocznej za używanie karty oraz za dokonanie zapłaty przy użyciu karty.
7) Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego sprawdzenia historii operacji i ilości dostępnych środków na elektronicznej karcie przedpłaconej (bankomat i serwis internetowy).
8) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę bankomatów wraz z adresami
na terenie Bydgoszczy oraz powiatu bydgoskiego umożliwiających bezpłatne sprawdzenie salda na elektronicznej karcie przedpłaconej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że z prawa opcji skorzysta nie później niż do dnia 20.12.2021 r. Przy skorzystaniu z prawa opcji przedmiot zamówienia może się maksymalnie zmniejszyć/zwiększyć w stosunku do ilości kart wskazanych powyżej (tj. 287 szt.) o maksymalnie 6 sztuk elektronicznych kart przedpłaconych o łącznej wartości do 4.700,00 zł.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób:
Lp. Opis kryterium oceny Waga kryterium (%)
1 Cena (brutto) (C) 30
2 Liczba punktów handlowych udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy (R) 40
3 Termin dostawy (TD) 20
4 Dokonywanie transakcji bezstykowych (zbliżeniowych) (TZ) 10
Razem 100
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = C + R + TD + TZ

Przy czym 1% = 1 pkt
P – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena”
R - liczba punktów przyznanych w kryterium „liczba punktów handlowych udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy”
TD – liczba punktów przyznanych w kryterium „termin dostawy”
TZ – liczba punktów przyznanych w kryterium „dokonywanie transakcji bezstykowych (zbliżeniowych)”

1. CENA (brutto)– 30% (C)
1) Kryterium C będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 30% /
cena oferty badanej
2) Oferta może otrzymać maksymalnie 30 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium cena.
2. LICZBA PUNKTÓW HANDLOWYCH udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy– 40% (R)
1) Kryterium R będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
zaoferowana liczba punktów handlowych udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy x 100 pkt x waga kryterium 40% / największa zaoferowana liczba punktów handlowych udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy spośród nieodrzuconych ofert
2) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium liczba punktów handlowych udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy.
3. TERMIN DOSTAWY– 20% (TD)
1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w oparciu o poniższe zapisy.
Termin dostawy (liczony w dniach roboczych od dnia podpisania umowy) - Liczba przyznanych punktów:
do 2 dni roboczych - 20
do 3 dni roboczych - 10
do 5 dni roboczych - 0
Wykonawca winien zaproponować termin dostawy zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadająca najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 5 dni roboczych, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty.
2) Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin dostawy.
4. DOKONYWANIE TRANSAKCJI BEZSTYKOWYCH (ZBLIŻENIOWYCH)– 10% (TZ)
Jeżeli wykonawca zaoferuje możliwość dokonywania transakcji bezstykowych (zbliżeniowych) elektroniczną kartą przedpłaconą – otrzyma 10 pkt. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje takiej możliwości – otrzyma 0 pkt.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba punktów handlowych udzielajacych rabatu przy płatnosci kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dokonywanie transakcji bezstykowych (zbliżeniowych)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Lista punktów handlowych (wraz z adresami) udzielających rabatu przy płatności kartą na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy, podpisana przez Wykonawcę. Lista ta stanowi przedmiotowy środek dowodowy i nie podlega uzupełnieniu. W przypadku nie złożenia listy punktów handlowych wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2) Lista bankomatów (wraz z adresami) umożliwiających bezpłatne sprawdzenie salda na elektronicznej karcie przedpłaconej na terenie Powiatu Bydgoskiego i Bydgoszczy, podpisana przez Wykonawcę. Lista ta stanowi przedmiotowy środek dowodowy i nie podlega uzupełnieniu. W przypadku nie złożenia listy bankomatów wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca winien załączyć do oferty odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się (konsorcja, spółki cywilne) o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
d) w ofercie należy wymienić dane wszystkich wykonawców;
e) do oferty należy dołączyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy,
f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, wprowadzone stany wyjątkowe lub epidemiczne),
2) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy i jej załączniki wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie nadruku na dwóch koszulkach - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie nadruku na dwóch koszulkach czarnych w formacie A4. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI