Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Bankowy Fundusz Gwarancyjny
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyBANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00411690
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010978710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-546

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bfg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bfg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Bankowy Fundusz Gwarancyjny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gwarantowanie depozytów i prowadzenie przymusowej restrukturyzacji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed2007b-5383-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027154/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup kart przedpłaconych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bfg.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony prowadzonego postepowania:
https://www.bfg.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne/
2. Adres strony internetowej do składania ofert i oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w prowadzonym postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji i przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) z wykorzystaniem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji poprzez pocztę elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 3.3 SWZ. Ofertę wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do
reprezentacji Wykonawcy przy użyciu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostępnionego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) z wykorzystaniem ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu, powinien mieć dostęp do miniPortalu i konta na ePUAP. Wykonawca korzystając z miniPortalu i ePUAP ma dostęp do Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji. Wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i oświadczeń elektronicznych (w tym cyfrowe odwzorowania dokumentów papierowych) oraz informacji przekazywanych przy użyciu miniPortalu oraz ePUAP opisane zostały w: 1) Regulaminie korzystania z miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz 2) Regulaminie ePUAP: https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu i ePUAP, określone w Regulaminie miniPortalu i Regulaminie ePUAP oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu i ePUAP, do przestrzegania postanowień tych regulaminów. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na ePUAP i miniPortalu, tj. Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. Do złożenia oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz innych dokumentów i oświadczeń w postaci elektronicznej, konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Dokumenty lub oświadczenia elektroniczne (w tym cyfrowe odwzorowania dokumentów papierowych), jako załączniki (inne niż oferta oraz oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), mogą być składane przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji
dostępnego na miniPortalu i ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kancelaria@bfg.pl Adres poczty elektronicznej Zamawiającego do komunikacji elektronicznej (nie dotyczy składania oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp): kancelaria@bfg.pl. Zaleca się przesyłanie dokumentów, wniosków, oświadczeń i innych informacji (jako załączników) w formacie pliku .pdf.
Maksymalny rozmiar wiadomości, jaki można przesłać za pomocą poczty elektronicznej wynosi 30 MB. Postępowanie, w tym
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się w języku polskim, dopuszcza się używanie w ofercie,
oświadczeniach i dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Szczegóły dot. wymagań technicznych oraz organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w pkt 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dla uczestników postępowania dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w pkt 20 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dla uczestników postępowania dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w pkt 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ/ZP/15/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników Zamawiającego, zabezpieczonych indywidualnym kodem PIN, wydanych na okaziciela, zwanych dalej „Kartami”, w poniżej wymienionych ilościach i wartościach:
1) 235 sztuk Kart o wartości 2.400,00 zł brutto każda, o łącznej wartości 564.000,00 złotych brutto (słownie: pięćset sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) – w zakresie gwarantowanym zamówienia;
2) 15 sztuk Kart o wartości 2.400,00 zł brutto każda, o łącznej wartości 36.000,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100) – w zakresie objętym prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp (dalej: „prawo opcji”).
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały określone w § 1 ust. 6 Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości lub części zamówienia w zakresie objętym prawem opcji. Z tytułu niezrealizowania w całości lub części zamówienia objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, a szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Maksymalny zakres i wartość zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp: dostawa maksymalnie 15 sztuk Kart o wartości 2.400,00 zł brutto każda, o łącznej wartości 36.000,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100).
Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały określone w § 1 ust. 6 Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości lub części zamówienia w zakresie objętym prawem opcji. Z tytułu niezrealizowania w całości lub części zamówienia objętego prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, a szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie kierował się kryteriami wskazanymi w niniejszym ogłoszeniu oraz SWZ.
Szczegóły dotyczące opisu oceny ofert znajdują się w pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba podmiotów udzielających upustów i rabatów, na które Wykonawca ma podpisane umowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności Kart

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do okoliczności, o których mowa w pkt 7.1 SWZ, tj.:
1) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 7.1 SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Szczegóły dotyczące podmiotowych środków dowodowych znajdują się w pkt 11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian do umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Projektowanych postanowieniach
umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835, dalej
„Ustawa”) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza
się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 Ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.
2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 Ustawy osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art.
7 ust. 1 Ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6
Ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Zamawiający
informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 Ustawy przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do
udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI