DOSTAWA BONÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ BONÓW TOWAROWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W OKRESIE OD

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA BONÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ BONÓW TOWAROWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W OKRESIE OD LIPCA DO GRUDNIA 2021 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063897
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA BONÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ BONÓW TOWAROWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W OKRESIE OD LIPCA DO GRUDNIA 2021 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6355100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops-belchatow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA BONÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ BONÓW TOWAROWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W OKRESIE OD LIPCA DO GRUDNIA 2021 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ca1440-bd46-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000599/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup bonów towarowych i bonów żywnościowych dla klientów MOPS w okresie od lipca do grudnia 2021 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a14cca50-0a07-4b0c-a6ac-dde830b025e4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem htpps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków innych niż oferty i wskazane w SWZ środki podmiotowe i oświadczenia, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania. Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w części XIII ust. 9 SWZ adres email. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy : „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowania można również wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje: administratorem danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie, ul. Staszica 18, 97-400 Bełchatów; inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bełchatowie jest Pan Jerzy Jaśkiewicz, e-mail: iod@mopsbelchatow.pl, tel. 44 635 51 31. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz podmioty uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy prawo zamówień publicznych. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bełchatowie, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Osoba fizyczna/Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych. Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych lub uzupełnienia danych osobowych. Zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO. Osobie fizycznej/ Wykonawcy nie przysługuje 1) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa bonów żywnościowych oraz bonów towarowych zwanych dalej „bonami” dla klientów MOPS w okresie od lipca do grudnia 2021 r. o łącznej wartości nominalnej 127.060,00 zł (słownie: sto dwadzieścia siedem tysięcy sześćdziesiąt złotych 00/100). Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej, np. kart elektronicznych. Bony żywnościowe uprawniać będą klientów MOPS do dokonywania zakupów artykułów spożywczych z wyłączeniem alkoholu i wyrobów tytoniowych. Klienci MOPS za bony towarowe mogą nabywać m. in. artykuły chemiczne (kosmetyki, chemię gospodarczą), wyroby medyczne, artykuły gospodarstwa domowego oraz artykuły spożywcze z wyłączeniem alkoholu i wyrobów tytoniowych. Bony realizowane będą we wskazanych przez Wykonawcę placówkach handlowych, tj. punktach, w których realizowane będą bony z wyłączeniem: stacji paliw, biur podróży, centrów rekreacyjnych, hoteli, kin, księgarni, sklepów muzycznych oraz sklepów jubilerskich. Zamawiający wymaga aby realizacja bonów odbywała się w minimum 4 placówkach handlowych położonych na terenie Miasta Bełchatowa w obszarze wyznaczonym przez ulice: Staszica, Sienkiewicza, Aleję Włókniarzy, Aleję Wyszyńskiego oraz Aleję Armii Krajowej. Placówki wskazane przez Wykonawcę otwarte będą od poniedziałku do piątku od godziny 7 do 18 oraz w soboty minimum 4 godziny. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych na terenie miasta Bełchatowa, w których klienci MOPS będą mogli realizować bony – wykaz ten będzie stanowił załącznik do umowy. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta. Bony dostarczane będą w nominałach 20 zł. Szacunkowa ilość bonów żywnościowych 900 sztuk, bonów towarowych 5.453 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego bonów, jednakże nie więcej niż 20 % wskazanej w części IV pkt 11 SWZ ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć bony w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby MOPS w Bełchatowie. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego. Bony: zawierać będą informacje o: rodzaju bonu - bon żywnościowy, bon towarowy, nazwie Zamawiającego. W przypadku braku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „MOPS w Bełchatowie”, dacie ważności bonu, braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, adresach punktów sprzedaży, w których realizowane będą bony. W przypadku braku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie konieczne jest dostarczenie przez Wykonawcę informacji o placówkach realizujących zamówienie przygotowanej w formie odrębnych ulotek w ilości wymaganej przez Zamawiającego, nie większej jednak niż 10 % ilości zamawianych bonów wskazywać będą wartość nominalną bonu oraz numer identyfikacyjny bonu. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca na własny koszt dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem. Zamawiający ani okaziciel bonu nie będzie ponosić żadnych dodatkowych kosztów, opłat i prowizji z tytułu realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku dostarczenia bonu uniemożliwiającego jego identyfikację Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany bonu. Minimalny termin ważności bonów: 6 miesięcy od dnia wydania bonów Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza ofertowego wzór bonu towarowego i wzór bonu żywnościowego uwzględniający wymagania Zamawiającego. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/noty księgowej w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby MOPS. Faktura/nota księgowa wystawiana będzie po dostarczeniu bonów do MOPS wyłącznie za dostarczone bony. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości, np. błędne oznaczenie odbiorcy, brak polskich liter, braku umieszczenia w podanych kwotach liczby groszy. Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność. Po zakończeniu umownego okresu realizacji umowy Zamawiający na podstawie protokołu odbioru dokona zwrotu niewykorzystanych bonów Wykonawcy bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. W sytuacji o której mowa w części IV ust. 23 SWZ Wykonawca dokona korekty faktury VAT/noty księgowej i w terminie 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego niewykorzystanych bonów zwróci wynagrodzenie na rachunek bankowy Zamawiającego. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia powierzy podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców, jeżeli są już znani. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość placówek handlowych na terenie miasta Bełchatowa, w których można zrealizować bony

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia bonów do siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem"Formularza do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI