Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bonów okolicznościowych w formie elektronicznych kart podarunkowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 678 31 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 678 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bonów okolicznościowych w formie elektronicznych kart podarunkowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c4e91ac-b3db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bipmopr.um.bialystok.pl oraz https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem,2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; - włączona obsługa JavaScript; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę złożenia/wysłania na Platformie.7. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej działania Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznejna adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Białystok (nr tel. 85 678 31 00, e-mail: sekretariat@mopr.bialystok.pl).2. W sprawach związanych z danymi Wykonawcy można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr telefonu: 85 678 3120 lub pod adresem e-mail: iod@mopr.bialystok.pl.3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji.5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą także upoważnienie pracownicy Zamawiającego oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej 49, wpisanądo Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, naktórej Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7. Wykonawca posiada :a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.2. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawieprzepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego bonów okolicznościowych upoważniających do zakupu towarów i usług, w formie elektronicznych kart podarunkowych na okaziciela, przeznaczonych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w następującej ilości:- 16 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 308,00 zł każda karta, na kwotę 4 928,00 zł,- 5 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 315,00 zł każda karta, na kwotę 1 575,00 zł,- 10 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 322,00 zł każda karta, na kwotę 3 220,00 zł,- 21 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 329,00 zł każda karta, na kwotę 6 909,00 zł,- 12 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 336,00 zł każda karta, na kwotę 4 032,00 zł,- 16 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 343,00 zł każda karta, na kwotę 5488,00 zł,- 204 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 350,00 zł każda karta, na kwotę 71400,00 zł,Razem 284 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 97 552,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt dwa złote ).2) Zamawiający nie przewiduje ponownego zasilania kart elektronicznych.3). Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej ilości kart podarunkowych wraz z wartością doładowań najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.3. SWZ - Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6A do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany został w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba punktów handlowo-usługowych udzielających rabatów i/lub promocji przy dokonywaniu transakcji bonami na terenie miasta Białegostoku
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert opisany został w pkt 18 SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego bonów okolicznościowych upoważniających do zakupu towarów i usług, w formie elektronicznych kart podarunkowych na okaziciela, przeznaczonych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku oraz ich dzieci w wieku do lat 14, w następującej ilości:- 5 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 308,00 zł każda karta, na kwotę 1 540,00 zł,- 1 sztuka karty elektronicznej o wartości nominalnej doładowania 322,00 zł, - 1 sztuka karty elektronicznej o wartości nominalnej doładowania 336,00 zł, - 3 sztuki kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 343,00 zł każda karta, na kwotę 1 029,00 zł,- 156 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 350,00 zł każda karta, na kwotę 54 600,00 zł,Razem 166 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 57 827,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia siedem złotych).2) Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej ilości kart podarunkowych na pierwsze zasilenie wraz z wartością doładowań najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3) Zamawiający przewiduje ponowne zasilenie dostarczonych kart elektronicznych, w następującej ilości:- zasilenie 4 kart elektronicznych o wartości 88,00 zł każda karta, na kwotę 352,00 zł,- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 92,00 zł, - zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 98,00 zł, - zasilenie 71 kart elektronicznych o wartości 100,00 zł każda karta, na kwotę 7 100,00 zł,- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 176,00 zł, - zasilenie 2 kart elektronicznych o wartości 196,00 zł każda karta, na kwotę 392,00 zł,- zasilenie 80 kart elektronicznych o wartości 200,00 zł każda karta, na kwotę 16 000,00 zł,- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 288,00 zł, - zasilenie 5 kart elektronicznych o wartości 300,00 zł każda karta, na kwotę 1 500,00 zł,Razem ponownych zasileń 166 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 25 998,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych).4) Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej wartości drugiego doładowania kart w zleceniu zasilenia, które zostanie przesłane Wykonawcy nie później niż do 23.11.2021r. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.3. SWZ - Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6B do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany został w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba punktów handlowo-usługowych udzielających rabatów i/lub promocji przy dokonywaniu transakcji bonami na terenie miasta Białegostoku
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert opisany został w pkt 18 SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4