Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO - BIUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 672 469
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO - BIUROWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-294868da-613e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należyć złożyć elektronicznie poprzez Platformę Zakupową. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Oferta musi być, podpisana przez Wykonawcę lub osobę legitymowaną z mocy innych przepisów do składania w jego imieniu oświadczeń woli lub osobę przez niego upoważnioną. Szczegółowe zasady sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 444500,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów piśmienno- biurowych na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim, do magazynu znajdującego się w 44 Wojskowym Oddziale Gospodarczym ul. Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie budynek nr 1 piwnica.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części.Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Wykonawca na dwa dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczonych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Towar oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
4.2.5.) Wartość części: 117210,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. maksymalna wartość opcji 19956,75 złRealizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego na piśmie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie, w terminie do dnia 10.11.2021r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.Wykonawca nie będzie iścić praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostawy od dnia złożenia zmówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów piśmienno- biurowych na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim, do magazynu znajdującego się w 44 Wojskowym Oddziale Gospodarczym ul. Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie budynek nr 1 piwnica.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części.Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Wykonawca na dwa dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczonych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Towar oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
4.2.5.) Wartość części: 155351,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. maksymalna wartość opcji 3877,58 złRealizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego na piśmie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie, w terminie do dnia 10.11.2021r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.Wykonawca nie będzie iścić praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów piśmienno- biurowych na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim, do magazynu znajdującego się w 44 Wojskowym Oddziale Gospodarczym ul. Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie budynek nr 1 piwnica.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części.Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Wykonawca na dwa dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczonych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Towar oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
4.2.5.) Wartość części: 171937,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. maksymalna wartość opcji 6071,46 złRealizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego na piśmie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie, w terminie do dnia 10.11.2021r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.Wykonawca nie będzie iścić praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ WtdZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10