Dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek org

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015276
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.radzik@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ac41fd-80a6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000792/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PT PO WER). 2. Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego ( PT RPO WM). 3. Europejski Fundusz Społeczny

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 67 p.z.p., określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Powyższe nie dotyczy wymaganych przez Zamawiającego próbek, stanowiących załącznik do oferty, które Wykonawca składa na adres wskazany w § 10 ust. 2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZW-I.ZP.D.272.4.2021.AR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych:a) zakres zamówienia dla poszczególnych Jednostek wraz z adresami dostaw oraz ich preferowaną liczbą określa Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1 – 44, b) zbiorcze zestawienie zakresu zamówienia o którym mowa w pkt a określa Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 2. Zamówienie będzie realizowane w zakresie wskazanej w Załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1 – 44 ilości asortymentu podstawowego z możliwością uruchomienia prawa opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Umowa będzie realizowana w zakresie zamówienia podstawowego (gwarantowany zakres zamówienia) z możliwością dodatkowego zamówienia w opcji. Zakres asortymentowy i ilościowy przedmiotu umowy w podziale na ilość zamawianą podstawową oraz ilość zamawianą w opcji przypisaną poszczególnym Jednostkom, określony został w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Jednostka może skorzystać z prawa opcji w przypadku, gdy zamówi w całości poszczególny asortyment określony w zamówieniu podstawowym2. Na wniosek Jednostki, Wspólny Zamawiający powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji, najpóźniej w terminie do 31 grudnia 2021 roku. Ilość asortymentu zamawianego w ramach opcji lub jej części będzie określana szczegółowo przez Jednostki w zamówieniach, które przekażą Wykonawcy. 3. W przypadku uruchomienia opcji, termin realizacji umowy przedłuży się o dalsze trzy miesiące, w stosunku do terminu realizacji zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przydzieli każdej badanej nieodrzuconej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów w następujący sposób: Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru: C = (Cmin / Cx) x 80gdzie:C = liczba punktów za kryterium „cena”,Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,Cx = cena oferty badanej 2. Kryterium jakość Zamawiający oceni na podstawie dołączonych do oferty próbek (wzorów), zgodnie z § 13 ust. 20 SWZ. Przy ocenie brana będzie pod uwagę jakość materiału, wykonania, estetyka, sposób wykończenia, sposób i łatwość użytkowania. Punkty za kryterium jakość zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów. Zgodnie Opisem oceny próbek stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Punkty przyznane przez poszczególnych członków komisji oceniającej zostaną zsumowane i podzielone przez ilość członków komisji oceniającej, a powstała w ten sposób wartość (0 – 100) zostanie podstawiona do wzoru w kryterium „jakość", tj.: J = (Jb / Jmax) x 20 gdzie: J max = najwyższa przyznana za jakość liczba punktów, spośród wszystkich badanych ofert, J b = liczba punktów przyznana ofercie badanej W przypadku, gdy weryfikacja zgodności przedstawionej próbki z opisem przedmiotu zamówienia będzie niemożliwa (np. próbka niekompletna, uszkodzona, brak opisu), Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w § 13 ust. 12 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w § 13 ust. 12 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający przewiduje składanie przedmiotowych środków dowodowych – próbek. Przedmiotowe środki odwodowe służyć będą potwierdzeniu zgodności przedmiotu oferty z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Do oferty należy dołączyć próbki (wzory) następujących przedmiotów, odpowiadających pozycjom określonych w załączniku nr 1 do OPZ (Wykaz asortymentowy): 1) Cienkopis kulkowy – pozycja 23; 2) Długopis automatyczny – pozycja 27; 3) Długopis automatyczny – pozycja 28; 4) Długopis jednorazowy – pozycja 29; 5) Długopis z wymiennym wkładem – pozycja 31; 6) Długopis żelowy – pozycja 32; 7) Długopis żelowy automatyczny – pozycja 33; 8) Dziurkacz na min. 25 kartek – pozycja 41; 9) Gumka do ścierania biała – pozycja 87; 10) Korektor w taśmie – pozycja 155; 11) Koszulka krystaliczna – pozycja 164; 12) Nożyczki biurowe 21 cm – pozycja 209; 13) Pióro kulkowe – pozycja 231; 14) Segregator A4 (kolor niebieski) – pozycja 286; 15) Skoroszyt plastikowy A4 miękki wpinany do segregatora – pozycja 294; 16) Zszywacz – pozycja 393. UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium „jakość”, stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający wymaga, aby przedłożone próbki (wzory) odpowiadały opisom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Dołączone do oferty próbki stanowić będą punkt odniesienia przy ocenie jakości przedmiotu zamówienia, który zostanie dostarczony przez wybranego Wykonawcę podczas realizacji umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wspólny Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy polegającej na rozszerzeniu katalogu Jednostek, na rzecz których Wykonawca będzie wykonywał umowę o kolejne wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne, jeżeli takie jednostki zostaną dodane do „Wykazu wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, dla których Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie realizuje zamówienia publiczne jako Wspólny Zamawiający”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 148/204/21 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 2 lutego 2021 r., na co Wykonawca wyraża zgodę.Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z tytuły rozszerzenia katalogu Jednostek objętych umową, o którym mowa w zdaniu pierwszym nie może przekroczyć 10 procent / słownie: dziesięć procent / wartości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia Powyższe nie dotyczy wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek, stanowiących załącznik do oferty, które Wykonawca składa na adres Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, w terminie wskazanym powyżej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca składa próbki w opakowaniu opatrzonym nazwą Wykonawcy wraz z adresem i numerem telefonu (może być pieczęć) i zaadresowanym: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W WARSZAWIE WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Jagiellońska 26, 03 – 719 Warszawa.2. Skrót pzp/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 19.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówieniazamieszczoną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia.
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI