Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Oddział Regionalny w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48566198307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a7360c-0e35-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w Pkt. 8 SWZ. Szczegółowy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej znajdują się na stronie: https://platformazakupowa.pl//strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR02.2619.06.2022.JK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. Rodzaj oraz ilości artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym.
2) Miejsce dostawy artykułów biurowych: Toruń, ul. Dąbrowskiego 4 (dostawy częściowe) oraz jednorazowe dostawy do 19 lokalizacji (Biura Powiatowe ARiMR w województwie kujawsko-pomorskim):
a) Aleksandrów Kujawski, ul. Wyspiańskiego 4, 87-700 Aleksandrów Kujawski
b) Brodnica, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica,
c) Bydgoszcz, ul. Kraszewskiego 1, 85-240 Bydgoszcz
d) Chełmno, Grubno 56, 86-212 Stolno
e) Golub-Dobrzyń, ul. Sokołowska 11, 87-400 Golub-Dobrzyń
f) Grudziądz, ul. Piłsudskiego 53, 86-300 Grudziądz
g) Inowrocław, ul. Toruńska 25, 88-100 Inowrocław
h) Lipno, ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe
i) Mogilno, ul. Piłsudskiego 3, 88-300 Mogilno
j) Nakło, ul. Strażacka 4, 89-100 Nakło
k) Radziejów, Przemystka 23, 88-200 Radziejów
l) Rypin, ul. Nowy Rynek 5, 87-500 Rypin
m) Sępólno Krajeńskie, ul. Przemysłowa 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie
n) Świecie, ul. Witosa 5, 86-100 Świecie
o) Toruń, ul. Rejtana 2-4, 87-100 Toruń
p) Tuchola, ul. Przemysłowa 1, 89-500 Tuchola
q) Wąbrzeźno, ul. Wolności 27 A, 87-200 Wąbrzeźno
r) Włocławek, ul. Ogniowa 7A, 87-800 Włocławek
s) Żnin, ul. 700-Lecia 32, 88-400 Żnin
3) Koszty przewozu, zabezpieczenia, ubezpieczenia oraz rozładowania i wniesienia do pomieszczeń ponosi Wykonawca, Zamawiający zapewni odbiór towaru w każdej z lokalizacji.
4) Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie towaru do momentu jego odebrania przez przedstawiciela Zamawiającego.
5) W przypadku dostarczenia przedmiotów niezgodnych ze specyfikacją bądź złożoną ofertą, wadliwych, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany rzeczy wadliwych na wolne od wad w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192133-2 - Temperówki do ołówków
30192160-0 - Korektory
30197220-4 - Spinacze do papieru
30197320-5 - Zszywacze
30197330-8 - Dziurkacze
30192100-2 - Gumki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Niniejsze zamówienie zostało ujęte w Planie postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w pozycji nr 1.2.5. Plan postępowań, który obejmuje zamówienia publiczne Centrali oraz Oddziałów Regionalnych został zamieszony w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 17-02-2022 nr 2022/BZP 00060034/01/P z późniejszymi aktualizacjami.
Z uwagi na brak możliwości technicznych nie podano nr planu postępowań w BZP (poz. 2.9. Ogłoszenia o zamówieniu) oraz identyfikatora pozycji planu postępowań (poz.2.10 Ogłoszenia o zamówieniu).