Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-627ab64e-88b1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/us3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformyzakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/us2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje wformie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące wniosków owyjaśnienie treściSWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiającybędzie zamieszczałna platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie internetowej prowadzonegopostępowania.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretnywykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy3) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z30.12.2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”),określił w SWZniezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformazakupowa.pl.4)Rekomendacje.a) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawcówpowinny być zgodne z Rozp.RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Raminteroperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemówteleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r.2247);b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf;c) W celu ewentualnejkompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:- .zip - .7Zd) Doformatów uznanych za powszechne a nie występujących wrozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostanąpotraktowane za złożonenieskutecznie;e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilemzaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max5MB;f) Ze względu na niskieryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,Zamawiający zaleca, wmiarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ichpodpisem kwalifikowanym PadES;g) Pliki w innych formatach niż PDFzaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywaćłącznie z dokumentem podpisywanym;h) Zamawiający zaleca, aby wprzypadku podpisywania plikuprzez kilkaosób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanieróżnymi rodzajami podpisównp. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów wweryfikacji plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzulainformacyjnadotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której danedotyczą, wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązkiinformacyjneWykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.011.2021.DWK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, zwanych dalej „artykułami” . Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (2020/2021), nieużywane, nieuszkodzone i powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta.2) Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ;4) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 2A do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wskazanych w załączniku 2A do SWZ ilości artykułów na poziomie 50%. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego, nie mniej jednak niż 1 dzień od otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego. Artykuły powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40 007 Katowice6) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane materiały wynosi: w zakresie części A: 12 miesięcy;7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22600000-6 - Tusz
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22815000-6 - Notatniki
22816000-3 - Bloki papierowe
22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
22819000-4 - Książki adresowe
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30191130-4 - Podkładki z klipsem
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena brutto i termin realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena brutto i termin realizacji zamówienia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, zwanych dalej „artykułami” . Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (2020/2021), nieużywane, nieuszkodzone i powinny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta.2) Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 2B do SWZ;4) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 2B do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wskazanych w załączniku 2B do SWZ ilości artykułów na poziomie 50%. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego, nie mniej jednak niż 1 dzień od otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego. Artykuły powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40 007 Katowice6) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane materiały wynosi: w zakresie części B: 12 miesięcy, a w przypadku poz. 14 załącznika 2B do SWZ wymagany okres gwarancji na zdolność kopiowania: 60 miesięcy. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ