Dostawa artykułów biurowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów biurowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia550053-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550053-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Gmina Otwock: Dostawa artykułów biurowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 13268770000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.otwock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.otwock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny: WZP.271.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia dostawa następujących artykułów biurowych: L.p. Artykuły biurowe Jednostka miary Szacunkowa ilość 1. 1 Segregator A4/75 mm(standard wykonany z grubego kartonu, okleina z ekologicznej poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie segregatora wzmocnione są niklowanymi okuciami, na grzbiecie znajduje się otwór na palec, różne kolory ) szt. 100 szt.2 Segregator A4/50 mm(standard wykonany z grubego kartonu, okleina z ekologicznej poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie segregatora wzmocnione są niklowanymi okuciami, na grzbiecie znajduje się otwór na palec, różne kolory ) szt. 20 szt.3 Skoroszyt A4 plastikowy (twardy, z wąsem, przednia okładka przeźroczysta o grubości 200 µm, tylna okładka kolorowa o grubości 200 µm, dwustronnie zapisywalny biały pasek z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora różne kolory ) szt. 500 szt.4 Skoroszyt tekturowy z przewleczką A4 szt. 500 szt.5 Teczka kartonowa A4 wiązana ( trzy wewnętrzne klapy zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem, biała, z nadrukiem 2-3 linie, o gramaturze 275b/m2) szt. 500 szt.6 Teczka kartonowa A4 z gumką ( wykonana z tektury o zwiększonej gramaturze i sztywności (450b/m2 ) jednostronnie barwiona, powlekana kolorowa folią polipropylenową, od wewnątrz jasna, gumka wzdłuż długiego boku) szt. 200 szt.7 Teczka do podpisu A4 ( 20 przegródek, okładki wykonane z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową dwa otwory do podglądu zawartości, wytrzymały harmonijkowy grzbiet) --różne kolory- szt. 10 szt.8 Teczka z gumką A4 laminowana CROMA różne kolory szt. 200 szt.9 Ofertówka A4 (sztywna, krystaliczna wykonana z PCV o grubości ,20 mm, zgrzana w literę L posiada wcięcie na palec umożliwiające łatwe otwarcie, prawy górny róg zaokrąglony) szt. 20 op.10 Ofertówka A4 (sztywna, z kolorowym tyłem wykonana z PCV o grubości ,20 mm, zgrzana w literę L posiada wcięcie na palec umożliwiające łatwe otwarcie, prawy górny róg zaokrąglony) szt. 20 op.11 Koszulki z folii A4 ( do segregatora, wykonane z folii polipropylenowej o grubości 50 mic., przeźroczyste, antyelektrostatyczne o wzmocnionym perforowanym brzegu, pakowane po 100 szt.) opakowanie(100 sztuk ) 300 op.12 Koszulki z folii A4 z klapka boczną( do segregatora, wykonane z folii polipropylenowej o grubości 100 mic., przeźroczyste, antyelektrostatyczne o wzmocnionym perforowanym brzegu, pakowane po 25 szt.) opakowanie(25 sztuk ) 10 op.13 Koszulki A4 szerokie( bardzo szeroka koszulka do segregatora, maksymalnie mieści do 100 kartek formatu A4, wykonana z polipropylenu o grubości 120 mic., przeźroczyste, antystatyczne wymiary 220 x 300, pakowane po 25 szt.) opakowanie(25 sztuk ) 10 op.14 Brulion A4 ( 96 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana, szyty introligatorsko z marginesem i strona tytułową) szt. 10 szt.15 Zeszyt A5 ( 96 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana) szt. 10 szt.16 Zeszyt A4 ( 200 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana) szt. 10 szt.17 Kołonotatnik A4 ( 100 kartek, okładka miękka, z indeksem) szt. 10 szt.18 Kołonotatnik A5 ( 100 kartek, okładka miękka, z indeksem) szt. 10 szt.19 Blok A4 do pisania (w kratkę, klejony na górze,100 kartek, o gr. 60g/m, mikroperforacja ułatwiająca odrywanie, dodatkowo wzmocniony grzbiet) szt. 30 szt.20 Blok A5 do pisania (w kratkę, klejony na górze,100 kartek, o gr. 60g/m, mikroperforacja ułatwiająca odrywanie, dodatkowo wzmocniony grzbiet) szt. 30 szt.21 Notatnik A6 (w kartkę, klejony na górze 100 kartek, o gr. 60g/m2) szt. 30 szt.22 Dziennik korespondencyjny w twardej oprawie różne kolory szt. 5 szt.23 Skorowidz ½ A4 kratka alfabetyczny w twardej oprawie szt. 5 szt.24 Koperta DL (biała b/ok., samoklejąca) szt. 3 op.25 Koperta C6 ( biała SK, b/ok., samoklejąca) pakowane po 1000 szt. opakowanie(1000 sztuk ) 20 op.26 Koperta C6 ( biała SK, z/ok. z prawej strony, samoklejąca) pakowane po 1000 szt. opakowanie(1000 sztuk ) 1 op.27 Koperta C5 ( biała SK, samoklejąca z paskiem) pakowane po 500 szt. opakowanie(500 sztuk ) 20 op.28 Koperta C5 ( biała SK, samoklejąca z paskiem) pakowane po 500 szt. opakowanie(500 sztuk ) 2 op.29 Koperta B4 ( biała SK, 225 x 325 mm samoklejąca z paskiem) pakowane po 50 szt. opakowanie(50 sztuk ) 20 op.30 Koperta E4 ( beżowa SK, 280 x 400 mm samoklejąca z paskiem, rozszerzone dno) pakowane po 50 szt. opakowanie(50 sztuk ) 20 op.31 Bloczek kostka klejona(wym. 85x85x40 mm, min. 400 arkuszy różne kolory, opakowaniejednostkowe w folii zabezpieczającej) szt. 50 szt.32 Kostka samoprzylepna(450 kartek, wym. 76x76 mm, Posti- it , różne kolory, opakowanie jednostkowe w folii zabezpieczającej) szt. 200 szt.33 Kostka samoprzylepna(100 kartek, wym. 38x51 mm, typu Posti-it , różne kolory,opakowanie jednostkowe w folii zabezpieczającej) szt. 20 szt.34 Zakładki indeksujące MINI(foliowe, samoprzylepne o wymiarach 12 x 43 mm, po 35 szt., w komplecie 4 kolory różne) opakowanie 200 op.35 Rolki kasowe (wym. 57x30 m, z białego papieru, o gramaturze 70g/m2, opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią) szt. 20 szt.36 Taśma samoprzylepna ( szer. 19 mm x 7,5 m przeźroczysta, z obcinaczem, nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem. szt. 200 szt.37 Taśma samoprzylepna ( szer. 19 mm x 7,5 m przeźroczysta , nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem szt. 200 szt.38 Taśma dwustronnie klejąca ( szer. 50mm x 5 m przeźroczysta, nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem szt. 10 szt.39 Ołówek HB z gumką ( odporny na złamania dzięki klejonemu na całej długości elastycznemu grafitowi do drewna cedrowego) szt. 100 szt.40 Ołówek automatyczny (plastikowa obudowa z gumowym uchwytem, grubośc grafitów 0,5 mm) czarny grafit szt. 20 szt.41 Grafity do ołówków automatycznych typu ( grubośc grafitów 0,5 mm) opakowanie 20 op.42 Temperówka z jednym ostrzem metalowa w kształcie klina szt. 40 szt.43 Gumka do ścierania (wymiary 3,5 x 1,6 x1,2 cm) szt. 40 szt,44 Klej w sztyfcie 9g ( nie zawierający rozpuszczalników, nie marszczący papieru, klejący silnie papier, fotografię i tekturę) szt. 200 szt.45 Korektor w taśmie dł. taśmy 8,5 m szerokośc 4,2 mm ( nie widoczny na fotokopii, nie zawierający rozpuszczalnika) szt. 200 szt.46 Korektor w długopisie pojemnośc 10ml(szybkoschnący z metalowa końcówką) szt. 10 szt.47 Korektor w płynie z pędzelkiem 20 ml( szybkoschnący na bazie rozpuszczalnika) szt. 5 szt.48 Linijka dł. 30 cm przeźroczysta szt. 10 szt.49 Dziurkacz ( metalowy, duży, dziurkuje do 50 kartek, ergonomiczny kształt, obły, ogranicznik formatu, regulowana prowadnica min. 3 lata gwarancji) szt. 20 szt.50 Dziurkacz ( metalowy, mały, dziurkuje do 20 kartek, ergonomiczny kształt, obły, ogranicznik formatu, regulowana prowadnica min. 3 lata gwarancji) szt. 20 szt.51 Zszywacz ( duży,na zszywki 24/6, zszywający jednorazowo 30 kartek, magazynek na zszywki o zwiększonej pojemności, głebokośc zszywania kartek 63 mm, gumowa podkładka zapewniająca dobra przyczpnośc do powierzchni stołu, części mechaniczne z metalu, min. 5 lat gwarancji) szt. 2 szt.52 Zszywacz ( mały, na zszywki NO10 , zszywający jednorazowo 10 kartek, pojemnośc magazynka 100 x 10, zintegrowany rozszywacz, części mechaniczne z metalu, głebokośc zszywania kartek 50 mm, min. 5 lat gwarancji) szt. 10 szt.53 Zszywki do zszywaczy 24/6(opakowanie 1000 szt.) opakowanie(1000 sztuk ) 50 op.54 Zszywki do zszywaczy NO.10(opakowanie 1000 szt.) opakowanie(1000 sztuk ) 50 op.55 Rozszywacz ( uniwersalny do zszywek z mechanizmem blokującym ostrza) szt. 20 szt.56 Spinacze 28 mm metalowe (pakowane po 100 szt.) opakowanie(500 sztuk ) 50 op.57 Spinacze 50 mm metalowe (pakowane po 50 szt.) opakowanie(50 sztuk ) 5 op.58 Klips metalowy do papieru 19 mm 12 sztuk w opakowaniu opakowanie(12 sztuk ) 30 op.59 Klips metalowy do papieru 32 mm 12 sztuk w opakowaniu opakowanie(12 sztuk ) 30 op.60 Klips metalowy do papieru 55 mm 12 sztuk w opakowaniu opakowanie(12 sztuk ) 30 op.61 Pinezki beczułki do tablic korkowych (w plastikowym pudełeczku) pakowane po100 szt. opakowanie(100 sztuk ) 5 op.62 Magnes małe o średnicy 2 cm w opakowaniu 10 szt. mix kolorów opakowanie(10 sztuk ) 5 op.63 Gumki recepturki duże ǿ 8 cm opakowanie 5 op.64 Gumki recepturki w małych opakowaniach opakowanie 10 op.65 Nożyczki metalowe dł.15,5 cm (Laco , ergonomiczna rekojeśc z nielaminowanego plastiku, satynowe ostrze ze stali nierdzewnej) szt. 20 szt.66 Flamastry ( Impega , napełniane tuszem na bazie wody, nietoksyczne, praktyczne i uniwersalne) w op. 6 kolorów opakowanie(6 sztuk ) 5 op.67 Zakreślacze fluorescencyjne ( grubośc linii 2,0-5,0 mm, nie rozmazujący wydrukowanego tekstu, pakowane po 6 kolorów) opakowanie(6 sztuk ) 50 op.68 Markery do płyt CD/DVD i folii ( różne kolory (wodoodporne), grubośc F=0,6 mm szt. 10 op.69 Markery suchościeralne ( końcówka okrągła, grubośc linii 4,0 mm) pakowane po 4 szt. opakowanie(4 sztuki ) 10 op.70 Cienkopis (grubośc linii 0,4 mm podana na obudowie, końcówka oprawiona w metal, tuszu odporny na wysychanie) szt. 300 szt.71 Długopis na sprężynce(kolor tuszu niebieski.) szt. 10 szt.72 Długopis żelowy niebieski ( z mechanizmem przyciskowym i wymiennym wkładem 0,7 mm, gumowy uchwyt, tusz pigmentowy) szt. 200 szt.73 Wkłady niebieskie do długopisów żelowych szt. 200 szt.74 Długopis żelowy czarny ( z mechanizmem przyciskowym i wymiennym wkładem 0,7 mm, gumowy uchwyt, tusz pigmentowy ) szt. 200 szt.75 Wkłady czarne do długopisów żelowych szt. 200 szt.76 Długopisy z wkładem niebieskim wymiennym (metalowa końcówka, z mechanizmem przyciskowym) szt. 50 szt.77 Wkłady wymienne w kolorze niebieskim do długopisów ( typu Zenith ) szt. 50 szt.78 Długopisy z wkładem czarnym wymiennym(metalowa końcówka, z mechanizmem przyciskowym) szt. 50 szt.79 Wkłady wymienne w kolorze czarnym do długopisów ( typu Zenith ) szt. 50 szt.80 Długopisy z wymiennym wkładem niebieski (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu) szt. 50 szt.81 Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem niebieskim (typu Pilot Super Grip ) szt. 50 szt.82 Długopisy z wymiennym wkładem czarnym (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu) szt. 50 szt.83 Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem czarnym (typu Pilot Super Grip) szt. 50 szt.84 Długopisy z wymiennym wkładem czerwonym (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu) szt. 50 szt.85 Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem czerwonym (typu Pilot Super Grip ) szt. 50 szt.86 Pióro Korpus i skuwka wykonane z chromowanej stali szt. 4 szt.87 Naboje w kolorze niebieskim do pióra (typu Waterman )pakowane po 8 szt. opakowanie(8 sztuk ) 5 op.88 Naboje w kolorze czarnym do pióra (typu Waterman ) pakowane po 8 szt. opakowanie(8 sztuk ) 5 op.89 Wkłady niebieskie do długopisów (typu Waterman) szt. 5 szt.90 Wkłady czarne do długopisów ( typu Waterman ) szt. 5 szt.91 Tusz do stempli 25 ml różne kolory szt. 10 szt.92 Taśma odblaskowa biało-czerwona 500m szt. 20 szt.93 Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x32 mm opakowanie 5 op.94 Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x34 mm opakowanie 5 op.95 Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x37 mm opakowanie 5 op.96 Wizytownik biurkowy ( wykonany z krystalicznie przeźroczystego akrylu o wymiarach gł. 45 szer. 110 wys. 55 mm, na 80 wizytówek o standardowym rozmiarze 90x50 mm) szt. 2 szt.97 Przybornik na biurko (wykonany z krystalicznie przeźroczystego akrylu o wym. dł. 105 szer. 155 wys. 102 mm) szt. 10 szt.98 Półka na dokumenty (formatu A4, o wym. 340x245x58 mm, wykonana z polistyrenu, nie wymagająca montowania dystanserów podczas ustawiania ‘jednej na drugą”) szt. 30 szt.99 Składany stojak na katalogi (wykonany z PVC, formatu A4 z wymienna etykietą, szeroki uchwyt na palec, o wymiarach dł. 240 x szer. 100mm x wys. 320mm, różne kolory) szt. 5 szt.100 Tablice korkowe ( w ramie MDF, o wymiarach 60 x 90 cm, w komplecie kołki mocujące) szt. 5 szt.101 Tablice korkowe ( w ramie MDF, o wymiarach 50 x 100 cm, w komplecie kołki mocujące) szt. 5 szt.102 Koperty ochronne A-6 szt. 50 szt.103 Segregator A-5 75 mm. szt. 10 szt.104 Koszulki A-5 op. 10 op.105 Skorowidz alfabetyczny A-4 96 kart. szt. 10 szt.106 Karton archiwizacyjny na zawartość segregatora szt. 200 szt.107 Koperty DL 110 x 220 z okienkiem z prawej strony szt. 20 op.108 Skalówka szt. 5 szt.109 Kątomierz szt. 5 szt.110 Cyrkiel szt. 5 szt.111 Kalka ołówkowa op. 2 op.112 Koszyk plastikowy na pieczątki szt. 10 szt.113 Zszywki 23/10 szt. 10 op.114 Spinacze krzyżowe op. 5 op.115 Wąsy do skoroszytów szt. 5 szt.116 Kalkulator biurowy szt. 10 szt.117 Kalkulator biurowy Wymiary min. (wys x szer x grub) mm 199 x 153 x 30,50 szt. 10 szt.118 Atrament do piór szt. 2 op.119 Kredki 24 kolory op. 5 op.120 Maczałka glicerynowa szt. 5 szt.121 Poduszki do stempli uniwersalne szt. 5 szt.122 Składany pojemnik na dokumenty A-4 szt. 20 szt.123 Długopis zwykły niebieski szt. 200 szt.124 Teczka skrzydłowa na rzepy 15 cm szt. 10 szt.125 Teczka skrzydłowa na rzepy 40 cm szt. 10 szt.126 Teczka z rączką 5 cm szt. 10 szt.127 Teczka sztywna skóropodobna „Akta osobowe” 250 x 15 szt. 50 szt.128 Wizytownik obrotowy chromowany szt. 2 szt.129 Folia do laminowania A-3 szt. 5 op.130 Folia do laminowania A-4 szt. 5 op.131 Folia do laminowania A-5 szt. 5 op.132 Karton do bindowania brązowy A-4 szt. 5 op.133 Karton do bindowania niebieski A-4 szt. 5 op.134 Karton do bindowania zielony A-4 szt. 5 op.135 Karton do bindowania czarny A-4 szt. 5 op.136 Folia bezbarwna do bindowania A-4 szt. 5 op.137 Karton biały do bindowania A-4 szt. 5 op. 138 Tusz do pieczątek żelowy MODICO – czerwony 60 ml Szt. 10 szt.139 Wizytownik na 200 wizytówek szt. 5 szt.140 Taśma przezroczysta szeroka 50mm szt. 20 szt.141 Pióro kulkowe szt 6 szt.142 Naboje do pióra kulkowego niebieskie szt. 20 szt.143 Teczki wiązane białe z kartonu bezkwasowego A-4 320-250x35 szt. 200 szt.Lp. Artykuły komputerowe Jednostka miary Szacunkowa ilość144 Płyty CD-RW – w op. 10 szt. opakowanie(10 sztuk) 10 op.145 Płyty DVD-R – w op. 10 szt. opakowanie( 10 sztuk) 10 op.146 Pamięć 4 GB (pendrive) szt. 20 szt.147 Pamięć 8 GB (pendrive) szt. 20 szt.148 Pamięć 16 GB (pendrive) szt. 20 szt.Lp. Artykuły biurowe (papier) Jednostka miary Szacunkowa ilość149 Papier A4 biały gr 80g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) ( pakowany fabrycznie w opakowania producenta )Parametry Jednostka WartoścFormat A4Gramatura g/m2 80±2Wilgotnośc % 3,8 – 5,0Grubośc µm 108±3Białośc CIE 161±2Nieprzezroczystośc % ≥91Zaklejenie (Cobb60) g/m2 ≤30Przepuszczalnośc powietrza cm3/min ≤1.250Gładkość cm3/min 180±50 ryza 700 ryz150 Papier A3 biały gr 80g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) (pakowany fabrycznie w opakowania producenta )Parametry Jednostka WartoścFormat A3Gramatura g/m2 80±2Wilgotnośc % 3,8 – 5,0Grubośc µm 108±3Białośc CIE 161±2Nieprzezroczystośc % ≥91Zaklejenie (Cobb60) g/m2 ≤30Przepuszczalność powietrza cm3/min ≤1.250Gładkość cm3/min 180±50 ryza 100 ryz151 Papier A4 biały gr 120g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) ryza 10 ryz152 Papier A4 80g/ m2 kolory różne pastelowe(po 500 arkuszy w ryzie ) ryza 5 ryz153 Papier A4 fotograficzny 50 ark. opakowania 5 op.154 Papier do plottera HP Designjet 800 gr 90g/m2 o szerokości 914 mm rolki 4 rolki155 Papier kukurydziany A-4 żeberkowany, gładki 220 g/m2 25 szt. opakowania 30 op.a. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.b. Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Wykonawcę będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się w Urzędzie Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek C pomieszczenie nr 19.c. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Zamawiającego towaru do magazynu o którym mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Zamawiającego. d. Zamawiający zobowiązuje się do oceny przedmiotu każdego zamówienia, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.e. Reklamacje Zamawiającego dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów, Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji.f. Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji.g. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Wykonawca2. Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wskazanych ilości szacunkowych poszczególnych towarów i może zmienić - w zakresie ilości, zmawiać asortyment w ramach przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia środków finansowych tj. 20 000,00 zł. brutto.3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, nazwy producenta, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji przetargowej. Jeżeli w dokumentacji przetargowej użyto nazw producentów urządzeń lub materiałów przy realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i sprzętu innych producentów o parametrach lepszych/nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej. Innymi słowy jako „równoważne” Zamawiający przyjmuje materiały o parametrach technicznych takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów wzorcowych przedstawionych w dokumentacji.

II.5) Główny kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Termin płatności faktury 40,00
Łączna cena ofertowa brutto (suma cen jednostkowych) 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 101. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI