DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-23
  • Numer ogłoszenia589093-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589093-N-2019 z dnia 2019-08-23 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni  1 , 31-826  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalrydygier.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Szpital Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalrydygier.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238, os. Złotej Jesieni 1, Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer referencyjny: 233/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczaniem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt Umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości Umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb.

II.5) Główny kod CPV: 30100000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) Szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji), UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, c) podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z Umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty Umowy spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 10. PROJEKTU UMOWY 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisu ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie: a) terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych, b) numeru katalogowego produktu, c) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego towaru w ramach wartości Umowy), d) przedmiotu Umowy w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowej, wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy e) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, f) sposobu konfekcjonowania, 3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PAKIET I - MATERIAŁY BIUROWE L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość na 12 miesiecy 1. bloczek notatkowy samoprzylepny (8-10 cm x 5-8 cm) szt. 700 2. blok techniczny szt. 300 3. blok techniczny A4 kolorowy szt. 50 4. blok z makulatury A4 szt. 50 5. blok z makulatury A5 szt. 100 6. cienkopis ( różne kolory - tj. niebieski, czerwony, czarny, zielony ) szt. 1 200 7. cienkopis wodoodporny czarny szt. 1 000 8. cienkopis wodoodporny czarny CD/DVD szt. 300 9. datownik automatyczny szt. 80 10. deska z klipsem A4 szt. 100 11. długopis - niebieski szt. 5 500 12. długopis ( różne kolory - tj. czerwony, czarny, zielony ) szt. 4 500 13. długopis na sprężynce szt. 1 500 14. dziurkacz biurowy standard szt. 50 15. dziurkacz duży (do 100 kartek) szt. 10 16. etykieta termiczna 1 rząd 100x100 a-003 / 500 na rolce / rolka 300 17. etykieta termiczna szer. 32 mm dł. 20 mm szt. 200 18. etykiety DYMO S0722520 25x54mm szt. 50 19. farbka korekcyjna szt. 100 20. folia do laminarki A4 150mic (1op.=100 szt.) opak. 40 21. folia do telefaxu KX-FC 278 szt. 10 22. folia kopiująca do telefaksu PANASONIC KX-FA 136A szt. 5 23. folia kopiująca do telefaksu PANASONIC KX-FA 57A szt. 15 24. gąbka do tablicy magnetycznej szt. 50 25. grzbiety nasuwane grubość 6 mm (dla oprawy bez konieczności dziurkowania, do 60 kartek, 1 op.=50 szt.) opak. 100 26. grzbiety nasuwane grubość 9 mm (dla oprawy bez konieczności dziurkowania, do 90 kartek, 1 op.=50 szt.) opak. 10 27. gumka ołówkowa szt. 150 28. kalendarz - terminarz (1 dzień/1 strona), format A5 szt. 100 29. kalka maszynowa (1op.=100 szt.) opak. 15 30. klej biurowy w sztyfcie szt. 250 31. klej magic (tubka 45g z aplikatorem) szt. 20 32. koperta B4 ( rozm. 250mm x 353mm ), brązowa rozszerzana (rozszerzany bok i dół) szt. 6 000 33. koperta B4 biała HK szt. 15 000 34. koperta B4 HK szt. 100 000 35. koperta B5 ( rozm. 176mm x 250mm ), brązowa rozszerzana (rozszerzany bok i dół) szt. 17 000 36. koperta B5 HK szt. 150 000 37. koperta B5 na kartoteki (bez klapki) szt. 110 000 38. koperta C6 biała szt. 17 000 39. koperta depozytowa przezroczysta B4 szt. 100 40. koperta depozytowa przezroczysta B5 szt. 100 41. koperta depozytowa przezroczysta C3 szt. 50 42. koperta tekturowa brązowa, 352 x 520 mm szt. 5 000 43. koperta szara 370x450 szt. 3 000 44. koperta z pęcherzykami 180x265 szt. 50 45. koperty B4 zielone HK, odcień dowolny szt. 15 000 46. koperty B5 zielone HK, odcień dowolny szt. 15 000 47. koszulka na akta A4 (winylowa), do 42 mic., 1 op.=100 szt. szt. 200 000 48. koszulka na akta A5 (winylowa), do 42 mic., 1 op.=100 szt. szt. 100 000 49. koszulki A4 poszerzone do 100 arkuszy (1 op.=100 szt.) opak. 10 50. książka do podpisu szt. 100 51. linijka (25-30 cm) szt. 50 52. linijka (50 cm) szt. 20 53. litery/cyfry samoprzylepne 1,5cm szt. 50 54. magnesy do tablicy magnetycznej 25 mm szt. 150 55. mazak do papieru (różne kolory - tj. niebieski, czerwony, czarny, zielony) szt. 1 000 56. mazak do tablicy magnetycznej (różne kolory - tj. niebieski, czerwony, czarny, zielony) szt. 1 000 57. nalepka samoprzylepna 16 szt/1 str. (1op.=100 szt.) szt. 8 000 58. nalepka samoprzylepna 210x297 mm, 1 szt/1 str. (1op.=100 szt.) szt. 5 000 59. nożyczki szkolne szt. 200 60. obwoluta A4 usztywniana szt. 700 61. okładka do bindownicy A4 czarna (1op.=100 szt.) opak. 10 62. okładka do bindownicy A4 folia (1op.=100 szt.) opak. 10 63. ołówek zwykły szt. 500 64. papier do drukarki 240x12 + 1 kopia (1op.=900 składek) opak. 5 65. papier do drukarki 240x12 + 2 kopie (1op.=600 składek) opak. 20 66. papier do telefaxu 210 mm szt. 150 67. papier do telefaxu 216 mm szt. 50 68. papier kancelaryjny A3 (1op.=100 szt.) opak. 200 69. papier kserograficzny A3 opak. 500 70. papier kserograficzny A4 czerwony opak. 50 71. papier kserograficzny A4 niebieski opak. 50 72. papier kserograficzny A4 pomarańczowy opak. 50 73. papier kserograficzny A4 różowy opak. 50 74. papier kserograficzny A4 zielony opak. 25 75. papier kserograficzny A4 żółty opak. 25 76. papier kserograficzny format A4, gram.80g/m2, 1op.=500 szt. opak. 25 000 77. pinezki kolorowe do tablicy korkowej (1op.=50 szt.) opak. 35 78. pisak czarny (permanentny), wododporny, grubość linii pisania: 1,0 mm, do oznaczania szkła, folii, tworzywa sztucznego i wielu innych powierzchni szt. 1 500 79. pisak do papieru (różne kolory - tj. niebieski, czerwony, czarny, zielony) szt. 1 000 80. pisak fluorescencyjny (różne kolory) szt. 1 000 81. pisak korekcyjny szt. 30 82. pisak srebrny (permanentny), wododporny, grubość linii pisania: 1,0 mm, do oznaczania szkła, folii, tworzywa sztucznego i wielu innych powierzchni szt. 250 83. pisak wododporny (różne kolory - tj. niebieski, czerwony, czarny, zielony) szt. 2 000 84. pisak wodoodporny Fine Point czarny szt. 500 85. pisak wodoodporny gruby (różne kolory) szt. 1 000 86. płyn do czyszczenia tablicy suchościeralnej szt. 50 87. poduszka do stempli czerwona, nasączona ( rozm. 9,6 cm x 15,0 cm) szt. 20 88. pojemnik plastikowy na dokumenty leżące (poziomy) szt. 200 89. przekładka do segregatora A4 (numeryczna, tworzywo i kolorystyka dowolne, 12 szt/kpl, cena/szt.) szt. 600 90. rolka termiczna szer. 57 mm dł.30 m szt. 1 200 91. rozszywacz szt. 50 92. segregator A4 szeroki szt. 1 500 93. segregator A4 wąski szt. 500 94. segregator A5 szeroki szt. 100 95. segregator A5 wąski szt. 10 96. skoroszyt plastikowy zawieszkowy (różne kolory) szt. 5 000 97. skoroszyt tekturowy zawieszkowy szt. 500 98. skorowidz alfabetyczny A4 szt. 40 99. spinacze biurowe 28 mm (1op.=100 szt.) opak. 1 000 100. spinacze biurowe 50 mm (1op.=100 szt.) opak. 1 000 101. tablica korkowa (100 x 150) szt. 15 102. tablica korkowa (40 x 60) szt. 15 103. tablica korkowa (50 x 70) szt. 25 104. tablica korkowa (60 x 80) szt. 25 105. tablica korkowa (60 x 90) szt. 15 106. tablica korkowa (90 x 120) szt. 15 107. tablica korkowa (90 x 180) szt. 15 108. taśma do drukarki DYMO RHINO D1 12mmx7m biała szt. 10 109. taśma do maszyn liczących 57mm "DALTON" szt. 100 110. taśma do metkownicy 1-rzędowa, falista, biała szt. 50 111. taśma do systemu kolejkowego kolor niebieski opak. 25 112. taśma klejąca (szer.do 2cm) szt. 500 113. taśma klejąca (szer.ok.2cm) + podajnik szt. 100 114. taśma samoprzylepna (szer.do 1cm) szt. 2 000 115. teczka biała z gumką na rogach+pasek z wąsem A4 szt. 5 000 116. teczka na akta (fastykuła) szt. 1 500 117. teczka tekturowa wiązana szt. 1 000 118. teczka tekturowa z klapą i gumką szt. 1 500 119. teczka wiązana kolor szt. 300 120. teczka z gumką kolor szt. 300 121. teczka z gumką szer.grzbietu 30mm szt. 100 122. teczka z klipsem A4 (zamykana) szt. 150 123. temperówka szt. 100 124. tusz do stempli automatycznych czarny szt. 250 125. tusz do stempli automatycznych czerwony szt. 60 126. tusz do stempli automatycznych niebieski szt. 10 127. wąsy do archiwizacji 500 arkuszy, plastikowe (1op.=50 szt.) opak. 10 128. wąsy do segregatora (1op.=25 szt.) opak. 50 129. zakładki indeksujące samoprzylepne foliowe (1op.=50 szt.) opak. 500 130. zeszyt A4 (96 kart.) szt. 300 131. zeszyt A5 (16 kart.) szt. 300 132. zeszyt A5 (32 kart.) szt. 1 500 133. zeszyt A5 (80 kart.) szt. 300 134. zeszyt samokopiujący A5 szt. 50 135. zszywacz biurowy mini 10 szt. 150 136. zszywacz biurowy standard szt. 150 137. zszywacz duży (na zszywki 23/13 do 100 kartek) szt. 10 138. zszywki biurowe 1000 x rozm. 25/10 opak. 50 139. zszywki biurowe 24/6 (1op.=1000 szt.) opak. 2 000 140. zszywki biurowe duże/ 120 K/ L120 (1op.=1000 szt.) opak. 200 141. zszywki biurowe mini ZSZ10 (1op.=1000 szt.) opak. 1 500 142. zszywki biurowe rozm. 23/13 opak. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30100000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PAKIET II - ROLKA TERMICZNA DO KOLEJKOMATU PORADNIA L.P. Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość na 24 miesięcy 1 Rolka termincza do kolejkomatu/biletomatu ( symbol QS ROLL ) - Oryginał, o parametrach: rolka 250 1. papier termoczuły, bezpyłowy, 2. gramatura papieru - 58 g/m², 3. grubość papieru: od 60 do 150 µm, 4. szerokość tasmy 60 mm, średnica rolki 85 mm, średnica wewnętrzna rolki 25 mm, 5. znacznik końca tasmy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30100000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI