Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji oraz dostawa mebli wraz z montażem do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji oraz dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • Zamawiający„EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233584
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji oraz dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji oraz dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db65732-f7cf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011865/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji oraz dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rewitalizacja EC-1 Południowy Wschód (UDA-RPLD.06.01.01-10-0004/20-00)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie II SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w pkt. XIX.2. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w pkt. XIX.2. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 228/CKNI/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie mini ekspozycji w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi
W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Sporządzenia Księgi Produktu, obejmującej wszystkie wykonywane elementy, w tym Stanowiska, aranżację przestrzeni, zgodnie ze stanem na dzień ich gotowości do odbioru;
2) Wykonania aranżacji przestrzeni pomieszczeń wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ lub OPZ) oraz prac montażowych i wykończeniowych niezbędnych do poprawnego zainstalowania oraz uruchomienia wszelkiego Wyposażenia;
3) Dostawy i Montażu Stanowisk i pozostałego Wyposażenia opisanego w SOPZ;
4) Dostawy Oprogramowania niezbędnego do poprawnego uruchomienia i działania dostarczanego Wyposażeniem wraz z uruchomieniem tego Oprogramowania (w szczególności system operacyjny, sterowniki, itp.);
5) Udzielenia odpowiednich licencji i sublicencji lub przeniesienia praw autorskich na wszelkie dostarczone elementy przedmiotu umowy, które objęte są ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy;
6) Stworzenia, dostarczenia i wdrożenia opisanej w OPZ zawartości merytorycznej Centrum, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39133000-3 - Zestawy wystawowe

39154100-7 - Szafki wystawowe

39171000-1 - Witryny wystawowe

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa i montaż mebli do Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w Łodzi:
W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Dostawy fabrycznie nowych, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, fizycznych, prawnych, materiałowych i wykonawczych, mebli o parametrach technicznych i wyposażeniu opisanym w załączniku nr 1b - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2) Montażu (w tym wykonania zabudów) i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do poprawnego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystywania mebli.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39141300-5 - Szafy

39143310-2 - Stoliki

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39130000-2 - Meble biurowe

39112000-0 - Krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną ekspozycję, która składała się m.in. z dostawy ekspozytorów, o wartości całej ekspozycji minimum 100 000 (sto tysięcy) zł brutto. Dotyczy części 1

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ODPIS LUB INFORMACJA
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZU USŁUG wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w rozdziale VI. 4) SWZ pkt 1 tabeli – dla Części 1, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
Wzór wykazu stanowi zał. nr 8 do SIWZ.
UWAGA: dotyczy Części 1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, określa:
1) dla części 1 w § 17 projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2a do SWZ,
2) dla części 2 w § 11 projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2b do SWZ,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej, zasady wnoszenia oraz zakres podmiotowy oraz przedmiotowy zostały określone w pkt. XVIII SWZ.
2. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia - w odniesieniu do Części 1: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI