Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Pracownia projektowania 3D” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni druku 3D” tj.: • stół komputerowy 1-osobowy (szt.10), • komputer PC (szt.10), • monitor (szt.10), • drukarka 3D z wbudowanym skanerem: technologia wydruku fff, wym. skanu min. 5x5x5 cm (szt.1), • drukarka z wbudowanym skanerem: technologia wydruku lpd, wym. skanu min. 5x5x5 cm (szt.1), • drukarka 3D z wbudowanym skanerem: technologia wydruku fff, wym. skanu min. 15x15 cm (szt.2), • kontener na drukarkę (szt.4) w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39160000-1, 30200000-1, 51000000-9, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„ Pracownia automatyki przemysłowej” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni automatyki przemysłowej” tj.: • zestaw stołu warsztatowego wyposażonego w źródło prądu (szt.10), • stanowisko symulacji procesu produkcji (szt.2), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Pracownia obróbki cieplnej metali” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni obróbki cieplnej” tj.: • stół hartowniczy wraz z okapem (szt.1), • piec hartowniczy wraz z 3 zestawami do obsługi (szt.1), • piec do odpuszczania (szt.1), • szlifierka stołowa ściernicowa (szt.1), • twardościomierz uniwersalny wraz z podstawą (szt.1), • stół warsztatowy ślusarski z nadbudową i imadłem (szt.2 ), • pirometr (szt.2), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.3. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Pracownia pomiarów elektrycznych i elektronicznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni pomiarów elektrycznych i elektronicznych” tj.: • miernik wielofunkcyjny do pomiaru parametrów instalacji elektrycznej (szt1), • miernik dedykowany do pomiarów rezystancji izolacji (szt1), • miernik dedykowany do pomiarów wyłączników różnicowoprądowych (szt1), • oprogramowanie do tworzenia dokumentacji z pomiarów (szt.1), • oscyloskop cyfrowy (3 szt.), • zestaw mostków pomiarowych (szt.1), • stanowisko do pomiaru energii elektrycznej (szt. 2) • stanowisko do pomiaru RLC (szt.2), • stanowisko do badania aparatów i urządzeń elektrycznych (szt.3), • stanowisko do pomiaru oświetlenia (szt.2), • stół montażowy z dodatkowym kontenerkiem (kpl.4), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.4. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39160000-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„ Pracownia metrologii warsztatowej” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni odnawialnych źródeł energii” tj.: • komplet średnicówek micrometrycznych trójpunktowy – w zestawie 3 szt. (kpl.1), • stanowisko do pomiaru bicia wałków (szt.1), • stanowisko do pomiarów wielkości mechanicznych (szt.2), • współrzędnościowa maszyna pomiarowa (szt.1), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.5. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Pracownia zgrzewania metali” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni zgrzewania metali” tj.: • zgrzewarka stacjonarna (szt.1), • zgrzewarka inwentorowa (szt.1), • zgrzewarka doczołowo-zwarciowa (szt.1), • zgrzewarka do trzpieni (szt.1), • zgrzewarka ręczna (szt.1), • stół warsztatowy z imadłem (szt.1), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.6. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Pracownia spawania tworzyw sztucznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni spawania tworzyw sztucznych” tj.: • urządzenie do spawania tworzyw sztucznych (szt. 8), • stół warsztatowy ślusarski z nadbudową i dodatkowym kontenerkiem oraz imadłem (szt.8), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.7. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Pracownia nowych technologii spawalniczych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni nowych technologii spawalniczych” tj.: • ploter plazmowy CNC (szt.1), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.8. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
„Pracownia odnawialnych źródeł energii” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni odnawialnych źródeł energii” tj.: • stół warsztatowy (szt.2), • ogniwo paliwowe (szt.1), • pompa ciepła – stanowisko demonstracyjne (szt.1), • badanie generatora turbiny wiatrowej (szt.1), • model turbiny wiatrowej (szt.1), • model instalacji fotowoltaicznej – modułowe stanowisko dydaktyczne (szt.1), • stanowisko do demonstracji systemu montażu paneli fotowoltaicznych – stanowisko dydaktyczne (szt.1), • model instalacji solarnej CWU z miniaturowym kolektorem cieczowym rurowym (szt.1), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.9. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
„Pracownia badań nieniszczących i wytrzymałościowych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni badań nieniszczących i wytrzymałościowych” tj.: • stanowisko do pomiarów wytrzymałościowych (szt.1), • chropowatościomierz przenośny (szt.1), • elektroniczny twardościomierz stacjonarny Rockwella (szt.1), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.10. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
„Pracownia sterowania i napędów elektrycznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni sterowania i napędów elektrycznych” tj.: • zestaw ćwiczeniowy –obwody 3 fazowe (szt.2), • zestaw do ćwiczeń z zakresu elektrotechniki i elektroniki (szt.2), • zestaw ćwiczeniowy komponenty elektroniczne (szt. 2), • zestaw ćwiczeniowy siły w polu magnetycznym (szt.1), • stół montażowy z dodatkowym kontenerkiem (kpl.4), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.11 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.11. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
„Pracownia montażu układów mechatronicznych i automatyki” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni montażu układów mechatronicznych i automatyki” tj.: • stanowisko demonstracyjne (szt.1), • zestaw stołu warsztatowego wyposażony w źródło prądu zmiennego jednofazowego (szt.9), • zestaw narzędzi (kpl.10), • zestaw elementów montażowych (szt.23), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.12 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.12. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
„Pracownia elektryczno elektroniczna (elektrotechniczna)” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem publicznym objęte są elementy wyposażenia do „Pracowni elektryczno-elektronicznej (elektrotechnicznej)” tj.: • zestaw do ćwiczeń z zakresu elektrotechniki i elektroniki (szt.2), • zestaw ćwiczeniowy obwody DC (szt.1), • zestaw ćwiczeniowy układy AC. Napięcie krokowe. Generowanie napięcia przemiennego (szt.1), • stół montażowy z dodatkowym kontenerkiem (kpl.4), w przebudowywanej hali magazynowej z dostosowaniem na potrzeby pomieszczeń dydaktycznych w ramach projektu pn. „Nowy uczeń-nowatorski pracownik-rozwój infrastruktury edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Praktycznego GCE w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia pracowni - załącznik nr 1.13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1.13. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania i uruchomienia poszczególnych elementów dostarczanego wyposażenia (pomocy dydaktycznych, sprzętu, mebli ). Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE – zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno – użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7, 39160000-1, 44510000-8, 51000000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia przedmiotu umowy do dnia 23.09.2018 r., przy założeniu, że dostawa ma być realizowana pomiędzy 03.09.2018 r. a 23.09.2018 r., 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.