Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
administracja samorządowa
Zamówienia publicznego
Zakup wyposażenia do Samorządowego Żłobka „Maluszek” w Przysusze
1.2.5 Zakup wyposażenia do Samorządowego Żłobka "Maluszek" w Przysusze
NextGenerationEU
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Część 1: Meble
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem na potrzeby żłobka Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem mebli oraz wyposażenia mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
39000000-2 – Meble
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 2: Wyposażenie sanitarne, artykuły higieniczne i środki czyszczące
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitarnego, artykułów higienicznych i środków czyszczących na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia sanitarnego, artykułów higienicznych i środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
39000000-2 – Meble
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 3: Pomoce dydaktyczne
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
39000000-2 – Meble
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 4: Pomoce wspomagające rozwój
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pomocy wspomagających rozwój na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem pomocy wspomagających rozwój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
c) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
37520000-9 – Zabawki
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 5: Zabawki
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem zabawek na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem zabawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
37520000-9 – Zabawki
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 6: Wyposażenie kuchni
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchni na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę wyposażenia kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
39000000-2 – Meble
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 7: Akcesoria biurowe
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa akcesoriów biurowych na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę akcesoriów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
39000000-2 – Meble
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
Część 8: Akcesoria komputerowe z wyposażeniem uzupełniającym
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego z wyposażeniem uzupełniającym na potrzeby żłobka. Zadanie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego z wyposażeniem uzupełniającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart katalogowych, specyfikacji, opisu produktu lub innych danych potwierdzających spełnianie wymogów Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu dostawy dla danej części.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
3) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie oraz montaż, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczny dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Dostawy te obejmują w szczególności:
a) Zakup fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich, nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia i posiadające niezbędne certyfikaty, świadectwa zgodności z CE, atesty higieniczne oraz spełniające wymagania bezpieczeństwa i jakości zawarte w normach.
b) Przygotowanie poszczególnych elementów wyposażenia do montażu.
c) Uporządkowanie miejsca dostawy oraz opakowań zbiorczych, w których zostaną dostarczone poszczególne elementy wyposażenia.
5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia (CPV):
30000000-9 – Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
6) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Samorządowy Klub Dziecięcy „Maluszek” w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Skowyry 41.
7) Termin realizacji zamówienia.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
b) Uwaga: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
c) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Procedury odbiorowe określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ pod nazwą wzór umowy.
8) Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości zgodnie z gwarancją producenta.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Każdy wyrób powinien posiadać oznaczenie „CE” lub równoważne. CE jest deklaracją producenta, że produkt został wykonany zgodnie z wymaganiami prawa, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 lub równoważnej (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Ponadto istnieją dobrowolne atesty, którym poddają swe wyroby producenci, chcący ponad wszelką wątpliwość dowieść jakości.
b) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez Zamawiającego materiały konkretnych producentów należy traktować jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w opisach - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.