Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup wyposażenia do adaptowanej placówki Filii Bibliotecznej nr 6 (ul. B. Prusa) w Zamościu w ramach projektu „Biblioteka w nowej przestrzeni – adaptacja i modernizacja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienna 20
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 627 11 54
1.5.8.) Numer faksu: (84) 638 40 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@biblioteka.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.zamosc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia do adaptowanej placówki Filii Bibliotecznej nr 6 (ul. B. Prusa) w Zamościu w ramach projektu „Biblioteka w nowej przestrzeni – adaptacja i modernizacja”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-368ce9f4-ef87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00126484/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup wyposażenia do adaptowanej placówki Filii Bibliotecznej nr 6 w Zamościu w ramach projektu "Biblioteka w nowej przestrzeni - adaptacja i modernizacja"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego, ul. Kamienna 20, 22-400 Zamość, tel. (84) 62 711 54 email: sekretariat@biblioteka.zamosc.pl;
2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e mail: iod@biblioteka.zamosc.pl lub pisemnie na adres administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. Zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych-1;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO-2;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1-Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2-Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZ.OA.330.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli w budynku Filii Nr 6 Książnicy Zamojskiej w Zamościu.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zgodnego ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem oraz zamontowaniem w miejscach ustalonych z Zamawiającym.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) Posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności i wymagane badania dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudno zapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania dla elementów tapicerowanych oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych;
b) Odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i załączonych do niej dokumentach.
Wykaz wyposażenia:
Metalowa szafa ubraniowa 90x50x180h cm szt. 1
Metalowa szafa ubraniowa 30x50x180h cm szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%
Kryterium „cena brutto” – waga kryterium 60%
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
uzyskana liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród oferowanych/cena brutto z oferty badanej) x 60% x 100
Kryterium „gwarancja” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniana będzie długość gwarancji na wyposażenie stanowiące przedmiot postępowania, liczony w okresach miesięcznych.
1) Gwarancja – 12 miesięcy – 0 pkt.
2) Gwarancja – 24 miesiące – 10 pkt.
3) Gwarancja – 36 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu postępowania. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji równy jednemu ze wskazanych wyżej okresów. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub wpisania okresu różnego od wyżej wskazanych, Zamawiający przyjmie w celu oceny danej oferty minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Kryterium „czas reakcji serwisowej” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniany będzie czas reakcji serwisowej liczony w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce.
1) Czas reakcji serwisowej – 49-72 godziny – 0 pkt.
2) Czas reakcji serwisowej – 25-48 godzin – 10 pkt.
3) Czas reakcji serwisowej – do 24 godzin – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. 72 godziny. W przypadku zgłoszenia otrzymanego po godzinie 15:30, czas reakcji liczy się od godziny 7:30 następnego dnia roboczego. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać czas reakcji serwisowej liczonej w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę czasu reakcji serwisowej, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli w budynku Filii Nr 6 Książnicy Zamojskiej w Zamościu.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zgodnego ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem oraz zamontowaniem w miejscach ustalonych z Zamawiającym.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) Posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności i wymagane badania dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudno zapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania dla elementów tapicerowanych oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych;
b) Odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i załączonych do niej dokumentach.
Wykaz wyposażenia:
Siedzisko szt. 1
Stolik z pufami kpl. 2
Sofa bez oparcia szt. 2
Sofa z oparciem szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%
Kryterium „cena brutto” – waga kryterium 60%
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
uzyskana liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród oferowanych/cena brutto z oferty badanej) x 60% x 100
Kryterium „gwarancja” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniana będzie długość gwarancji na wyposażenie stanowiące przedmiot postępowania, liczony w okresach miesięcznych.
1) Gwarancja – 12 miesięcy – 0 pkt.
2) Gwarancja – 24 miesiące – 10 pkt.
3) Gwarancja – 36 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu postępowania. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji równy jednemu ze wskazanych wyżej okresów. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub wpisania okresu różnego od wyżej wskazanych, Zamawiający przyjmie w celu oceny danej oferty minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Kryterium „czas reakcji serwisowej” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniany będzie czas reakcji serwisowej liczony w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce.
1) Czas reakcji serwisowej – 49-72 godziny – 0 pkt.
2) Czas reakcji serwisowej – 25-48 godzin – 10 pkt.
3) Czas reakcji serwisowej – do 24 godzin – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. 72 godziny. W przypadku zgłoszenia otrzymanego po godzinie 15:30, czas reakcji liczy się od godziny 7:30 następnego dnia roboczego. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać czas reakcji serwisowej liczonej w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę czasu reakcji serwisowej, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli w budynku Filii Nr 6 Książnicy Zamojskiej w Zamościu.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zgodnego ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem oraz zamontowaniem w miejscach ustalonych z Zamawiającym.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) Posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności i wymagane badania dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudno zapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania dla elementów tapicerowanych oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych;
b) Odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i załączonych do niej dokumentach.
Wykaz wyposażenia:
Lada czytelni szt. 1
Półka szt. 1
Regał ścienny - moduł podstawowy szt. 6
Regał ścienny - moduł podstawowy górny szt. 6
Regał ścienny - moduł dodatkowy szt. 19
Regał ścienny - moduł dodatkowy górny szt. 19
Blat - stanowisko odsłuchowe szt. 1
Regał mobilny pojedynczy szt. 3
Regał mobilny podwójny szt. 8
Profil mocujący regał do podłogi szt. 22
Biurko 90x80 cm szt. 5
Regał niski łukowy szt. 3
Stolik przy sofie szt. 2
Stolik okrągły szt. 1
Stół 50x50 cm szt. 1
Biurko 60x80 cm szt. 2
Szafa aktowa 60x44x213 cm szt. 2
Szafa aktowa 80x44x213 cm szt. 1
Szafa gospodarcza szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39155000-3 - Meble biblioteczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%
Kryterium „cena brutto” – waga kryterium 60%
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
uzyskana liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród oferowanych/cena brutto z oferty badanej) x 60% x 100
Kryterium „gwarancja” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniana będzie długość gwarancji na wyposażenie stanowiące przedmiot postępowania, liczony w okresach miesięcznych.
1) Gwarancja – 12 miesięcy – 0 pkt.
2) Gwarancja – 24 miesiące – 10 pkt.
3) Gwarancja – 36 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu postępowania. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji równy jednemu ze wskazanych wyżej okresów. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub wpisania okresu różnego od wyżej wskazanych, Zamawiający przyjmie w celu oceny danej oferty minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Kryterium „czas reakcji serwisowej” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniany będzie czas reakcji serwisowej liczony w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce.
1) Czas reakcji serwisowej – 49-72 godziny – 0 pkt.
2) Czas reakcji serwisowej – 25-48 godzin – 10 pkt.
3) Czas reakcji serwisowej – do 24 godzin – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. 72 godziny. W przypadku zgłoszenia otrzymanego po godzinie 15:30, czas reakcji liczy się od godziny 7:30 następnego dnia roboczego. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać czas reakcji serwisowej liczonej w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę czasu reakcji serwisowej, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli w budynku Filii Nr 6 Książnicy Zamojskiej w Zamościu.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zgodnego ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem oraz zamontowaniem w miejscach ustalonych z Zamawiającym.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) Posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności i wymagane badania dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudno zapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania dla elementów tapicerowanych oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych;
b) Odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i załączonych do niej dokumentach.
Wykaz wyposażenia:
Zabudowa kuchenna kpl. 1
Blat z konglomeratu ze zlewem granitowym szt. 1
Bateria kuchenna szt. 1
Kosz do segregacji odpadów szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%
Kryterium „cena brutto” – waga kryterium 60%
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
uzyskana liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród oferowanych/cena brutto z oferty badanej) x 60% x 100
Kryterium „gwarancja” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniana będzie długość gwarancji na wyposażenie stanowiące przedmiot postępowania, liczony w okresach miesięcznych.
1) Gwarancja – 12 miesięcy – 0 pkt.
2) Gwarancja – 24 miesiące – 10 pkt.
3) Gwarancja – 36 miesięcy – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu postępowania. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji równy jednemu ze wskazanych wyżej okresów. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym okresu gwarancji lub wpisania okresu różnego od wyżej wskazanych, Zamawiający przyjmie w celu oceny danej oferty minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
Kryterium „czas reakcji serwisowej” – waga kryterium 20%.
W powyższym kryterium oceniany będzie czas reakcji serwisowej liczony w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce.
1) Czas reakcji serwisowej – 49-72 godziny – 0 pkt.
2) Czas reakcji serwisowej – 25-48 godzin – 10 pkt.
3) Czas reakcji serwisowej – do 24 godzin – 20 pkt.
Zamawiający zastrzega maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. 72 godziny. W przypadku zgłoszenia otrzymanego po godzinie 15:30, czas reakcji liczy się od godziny 7:30 następnego dnia roboczego. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać czas reakcji serwisowej liczonej w godzinach od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę czasu reakcji serwisowej, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny czas reakcji serwisowej od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, należy przedłożyć kopię dokumentu w wersji elektronicznej potwierdzającego odbycie wizji lokalnej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.Wysokość wadium jest zależna od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę i przedstawia się następująco:
Część NAZWA Kwota wadium
1. Szafy metalowe 50,00
2. Meble tapicerowane 600,00
3. Meble biurowe i biblioteczne 5 000,00
4. Zabudowa kuchenna 200,00
RAZEM (część 1-4): 5 850,00
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty dotyczącej realizacji wszystkich 4 części postępowania, wadium wynosi 5 850,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100).
Wykonawcy wnoszą wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 229).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 77 1020 5356 0000 1702 0007 7032. Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca zaznacza, których części postępowania przetargowego wadium dotyczy. W tytule przelewu Wykonawca wpisuje: „Wadium– postępowanie Nr KZ.OA.330.1.2021– część: …”.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału i dołączyć do składanej przez Wykonawcę oferty (oryginał wadium może być złożony przez miniPortal wraz z ofertą lub złożony osobno przez ePUAP jednakże tylko w terminie składania ofert). Z treści gwarancji i poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania Wykonawcy złożoną ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem ust. 2;
2) Zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a) Wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, susza, powódź, inne naturalne klęski, epidemie, restrykcje lub prawne rozporządzenia, strajki itp.) – zmiana dotyczyć może terminu wykonania zamówienia i zakresu świadczenia Wykonawcy;
b) Zmiany osób do reprezentacji Stron, wskazanych w § 8 ust. 1 umowy.
2. W przypadku zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 1), zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. Ceny poszczególnych artykułów zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
5. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.