Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a86dc2-a8d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z dostawą trumien
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”, 3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania, 4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB, 5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa trumien sosnowych zwykłych klasycznych Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:Pożądany kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa - fotografie mają jedynie charakter poglądowy służący do zobrazowania rodzaju trumny (jej kształtu) zgodnie z użytym nazewnictwem przez Zamawiającego.Wszystkie trumny winny być wykonane z litego suchego drewna odpowiednio sosnowego lub dębowego.Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad.Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk.Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem.W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych.Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu.Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny.Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia.Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa trumien sosnowych amerykańskich Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pożądany kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa - fotografie mają jedynie charakter poglądowy służący do zobrazowania rodzaju trumny (jej kształtu) zgodnie z użytym nazewnictwem przez Zamawiającego.Wszystkie trumny winny być wykonane z litego suchego drewna odpowiednio sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad.Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk.Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem.W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych.Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu.Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny.Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia.Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawa trumien dębowych zwykłych klasycznych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pożądany kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa - fotografie mają jedynie charakter poglądowy służący do zobrazowania rodzaju trumny (jej kształtu) zgodnie z użytym nazewnictwem przez Zamawiającego.Wszystkie trumny winny być wykonane z litego suchego drewna odpowiednio sosnowego lub dębowego.Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad.Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk.Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem.W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych.Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu.Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny.Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia.Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - dostawa trumien dębowych włoskich. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pożądany kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa - fotografie mają jedynie charakter poglądowy służący do zobrazowania rodzaju trumny (jej kształtu) zgodnie z użytym nazewnictwem przez Zamawiającego.Wszystkie trumny winny być wykonane z litego suchego drewna odpowiednio sosnowego lub dębowego.Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad.Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk.Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem.W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych.Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu.Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny.Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia.Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:kryteria:nazwawaga (znaczenie)%sposób liczenia wg wzorucena Wa=60,00Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pktjakość Wb=40,00 Pa=((Pof/20)xWb)x100 pktSposób liczenia według tabeli powyżej, gdzie: Kryterium cena: Cmin - najniższa cena Cof - cena badanej oferty Ca - liczba punktów w kryterium Wa - waga w ocenianym kryterium Kryterium jakość: Pa - liczba punktów w kryterium Pof - punktacja przyznana przez komisję Wb- waga w ocenianym kryterium UWAGA:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części, na którą składana jest oferta. Oferty należy złożyć w sekretariacie MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c), a próbki w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych (Gliwice, ul. Kozielska 120) przed upływem terminu składania ofert.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: kolor jasny orzech, lakier połysk, dno wypełnione materiałem chłonnym, wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny, koronka, okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Ocena dostarczonych próbek:Dostarczone próbki (trumny) będą oceniane przez wyznaczoną przez Zamawiającego komisję.Komisja zostanie powołana wyłącznie do oceny próbek.Komisja składać się będzie minimum z 5 osób.Próbki zostaną ocenione przez komisję według następujących kryteriów: 1) jakość wykonania trumny (drewno/powłoka lakiernicza) - od 0 do 5 punktów, 2) jakość elementów zewnętrznych (uchwyty/okucia/krzyże i inne wizerunki) - od 0 do 5 punktów, 3) jakość elementów wewnętrznych (wypełnienie/materiał/koronki/poduszka) - od 0 do 5 punktów, 4) ogólna ocena wizualna trumny (estetyka wykonania) - od 0 do 5 punktów.Każde z powyższych kryteriów oceniane będzie niezależnie i indywidualnie przez każdego członka komisji.Z przyznanych przez członków komisji punktów dla każdego z kryterium będzie wyliczana średnia arytmetyczna.Wyliczone w powyższy sposób średnie arytmetyczne zostaną zsumowane i będą stanowić ostateczną liczbę punktów uzyskanych przez próbkę (Pof), która będzie podstawiona do wzoru jakość z tabeli powyżej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
UWAGA - PRÓBKI:Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części na którą składana jest oferta.Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą kopertę (nieprzeźroczystą). Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy.TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ!Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę:Kolor jasny orzech,Lakier połysk,Dno wypełnione materiałem chłonnym,Wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny.KoronkaOkucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby).Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów.Próbki należy dostarczyć do Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 2c ustawy Pzp. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami: Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.1)zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w tym zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesja z mocy prawa;2)zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. danych teleadresowych Wykonawcy/ Zamawiającego;3)rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy z jednoczesnym proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy - Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 30% łącznej wartości umowy brutto określonej w §5 ust. 2 umowy. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia;4)zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;5)konieczność zmiany terminu umownego z powodu:a)działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy, za przejawy siły wyższej strony uznają w szczególności: klęski żywiołowe (w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne), akty władzy państwowej (w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.), działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu, strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne;b)nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewiedzieć w chwili zawarcia umowy (przez nadzwyczajne zdarzenia gospodarcze niezależne od Zamawiającego należy rozumieć nieprzewidziane zdarzenia gospodarcze, niemożliwe do przewidzenia i niezależne od Zamawiającego mające wpływ na budżet Miasta Gliwice oraz zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy);c)wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych (przez niesprzyjające warunki atmosferyczne Zamawiający ma na uwadze warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, mających wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych/ usług/ dostaw: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, powódź - o czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwości kontynuacji lub rozpoczęcia dostaw);d)zmian wynikających z konieczności wykonania robót/usług/dostaw niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; e)wstrzymanie prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich;f)zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak