III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
CZĘŚĆ 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tj. dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, o wartości minimum: 10.000,00 zł brutto. CZĘŚĆ 5 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tj. dostawa artykułów biurowych o wartości minimum: 4.000,00 zł brutto. CZĘŚĆ 9 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tj. dostawa pomocy terapeutycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, o wartości minimum: 4.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Zamawiający żąda następujących dokumentów: opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu lub innych oznaczeń (jeżeli zostały określone przez producenta) oferowanych urządzeń. Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez poszczególne urządzenia minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 5 oraz 6) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia zasobów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 9 do SIWZ).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadcznie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3. 2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. 3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń/materiałów zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń/materiałów o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń/materiałów stanowiących przedmiot Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zatwierdził: Dorota Subda - wyznaczona do pełnienia funkcji Burmistrza Miasta Pułtusk
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne z matematyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały dydaktyczne z matematyki, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 50% zakresu zamówienia należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy, pozostałe 50% zakresu umowy należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru częściowego
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne z przyrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały dydaktyczne z przyrody, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 50% zakresu zamówienia należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy, pozostałe 50% zakresu umowy należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru częściowego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne z informatyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały dydaktyczne z informatyki, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 50% zakresu zamówienia należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy, pozostałe 50% zakresu umowy należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru częściowego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne dla uczniów o specjalnych potrzebach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały dydaktyczne dla uczniów o specjalnych potrzebach, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 50% zakresu zamówienia należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy, pozostałe 50% zakresu umowy należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru częściowego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Materiały papierniczo-biurowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały papierniczo-biurowe, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 50% zakresu zamówienia należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy, pozostałe 50% zakresu umowy należy dostarczyć w terminie max. do 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru częściowego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne z fizyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały dydaktyczne z fizyki, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Materiały dydaktyczne z chemii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Materiały z chemii, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pomoce do Biofeedback |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Pomoce do Biofeedback, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pomoce terapeutyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno–terapeutycznych w projektach realizowanych w ramach RPO WM 2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, w ramach których zaplanowano realizację szkoleń dla nauczycieli oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą Pomoce terapeutyczne, zgodnie ze specyfikacją asortymentu w projektach (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 39162000-5, 22000000-0, 48190000-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: w terminie max. do 60 dni od daty zawarcia umowy.