IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; c) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: - zmianą numeru katalogowego pomocy dydaktycznych i materiałów, nazwy przy zachowaniu jego parametrów, - zmianą przedmiotu umowy (pomoc dydaktyczna i materiały zamienne), - wystąpieniem przejściowego braku pomocy dydaktycznych i materiałów z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu pomocy dydaktycznych i materiałów zamiennych o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, i) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 2. wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-28, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ROZDZIAŁ XXIX. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SKIEROWANA DO WYKONAWCÓW, PODWYKONAWCÓW I OSÓB TRZECICH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Psary z siedzibą w Urzędzie Gminy Psary, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary; 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Psarach: e-mail: iod@psary.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła sukcesu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia logopedyczne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bingo logopedyczne – głoska „sz” – 1 szt. 2. Pomoc do utrwalania poprawnej wymowy głosek „cz-c” – 1 szt. 3. Zestaw książek do czytania symultanicznego – 1 kpl. 4. Zestaw kart do rozwijania mowy i umiejętności komunikacyjnych – 1 kpl. 5. Logopedyczne zagadki z głoską „l” – 1 kpl. 6. Gra polegająca na rozpoznawaniu min – 1 szt. 7. Gra planszowa, logopedyczna – 1 szt. 8. Pomoc dydaktyczna stosowana w terapii logopedycznej, zawierająca min. 48 zagadek z głoskami „k,g,h” – 1 szt. 9. Pomoc dydaktyczna polegająca na naśladowaniu zwierzęcych głosów – 1 szt. 10. Gra logopedyczna zawierająca ćwiczenia artykulacyjne słuchowe i oddechowe – 1 szt. 11. Program komputerowy do profilaktyki logopedycznej – 1 szt. 12. Logopedyczna gra planszowa – 1 szt. 13. Zestaw ćwiczeń przeznaczony dla osób mających trudności z odbiorem słuchowym języka w formie książki i płyty CD (mp3) – 1 szt. 14. Gra do ćwiczenia siły oddechu – 1 szt. 15. Układanka przeznaczona do korekty wady wymowy w postaci sygmatyzmu – 1 szt. 16. Pomoc edukacyjna do treningu nauki czytania – 1 szt. 17. gra edukacyjno-logopedyczna – 1 szt. 18. Puzzle edukacyjne – pomoc dydaktyczna do nauki liter – 1 kpl. 19. Gra planszowa do ćwiczeń głosek „s,z,c,dz i k,g” - 1 szt. 20. Gra planszowa do ćwiczeń głosek „l-r, l, r, s” - 1 szt. 21. Gra planszowa do poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego i ciszącego - 1 szt. 22. Zestaw do ćwiczeń oddechowych – 1 szt. 23. Lusterka logopedyczne - 5 szt. 24. Gra logopedyczna do ćwiczenia głosek „sz i cz” - 1 szt. 25. Gra logopedyczna do ćwiczenia głosek syczących i szumiących – 1 kpl. 26. Loteryjka z zagadkami wierszykami - 1 szt. 27. Gra logopedyczna do nauki poprawnej wymowy - 1 szt. 28. Gra w układanie zdań - 1 szt. 29. Komplet zestawów ćwiczeń do utrwalania poprawnej wymowy głosek – 3 kpl. 30. Zeszyty ćwiczeń logopedycznych do ćwiczeń artykulacyjnych – 3 kpl. 31. Logopedyczna gra planszowa – ćwicząca głoski „r, l, j” – 3 kpl. 32. Logopedyczna gra planszowa - ćwicząca głoski syczące i szumiące – 3 kpl. 33. Logopedyczna gra planszowa – ćwicząca głoski dźwięczne i „i” bezdźwięczne – 3 kpl. 34. Zagadki logopedyczne - głoski szumiące – 1 kpl. 35. Gra planszowa dla dzieci z problemami wymowy – 1 kpl. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39322110-9, 37524100-8, 39162000-5, 37524600-3, 37524200-9, 37523000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia z matematyki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw klocków z wzorami geometrycznymi do trenowania pamięci - 4 szt. 2. Waga szkolna - 4 szt. 3. Odważniki do wagi – 8 kpl. 4. Pieniądze (Monety) – 16 kpl. 5. Pieniądze (Banknoty) – 16 kpl. 6. Małe liczydła – 16 szt. 7. Zestaw gier do nauki czasu (przed południem) - 4 szt. 8. Zestaw gier do nauki czasu (po południu) – 4 szt. 9. Kostka z oczkami 40 kpl. 10. Stempel zegar – 6 szt. 11. Zegar demonstracyjny – 1 szt. 12. Gra edukacyjna domino – dodawanie - 2 szt. 13. Gra edukacyjna domino – odejmowanie - 2 szt. 14. Domino – ułamkowe - 3 szt. 15. Książka pomocnicza do nauki matematyki w klasach I-III - 1 szt. 16. Liczydło kulkowe - Tabliczka mnożenia - 2 szt. 17. Gra logiczna, ćwicząca myślenie przestrzenne, analityczne i pamięć – 1 szt. 18. Cyfry dotykowe – 5 szt. 19. Domino - dopełnianie do 100 - 1 szt. 20. Magnetyczna kasetka arytmetyczna - 5 szt. 21. Gra w domino, tabliczka mnożenia - 5 szt. 22. Komplet przyborów na tablicę z cyrklem – 1 kpl. 23. Układanka pozwalająca ćwiczyć umiejętność ważenia i mierzenia – 1 szt. 24. Układanka pozwalająca ćwiczyć miary długości - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 42923000-2, 39162000-5, 37524100-8, 37524600-3, 39162000-5, 37524600-3, 37524200-9, 37523000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia socjoterapeutyczne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Klocki konstrukcyjne – 4 zestaw 2. Klocki typu wafle z kartami pracy – 4 zestaw 3. Szachy – 9 szt. 4. Gra w zbieranie przedmiotów z dywanu – 4 szt. 5. Gra ekologiczna – 4 szt. 6. Logiczne układanki - 4 szt. 7. Gra edukacyjna – 4 szt. 8. Gra do układania form przestrzennych – 8 szt. 9. Klocki przestrzenne – 8 zestaw 10. Worek do boksowania złości – 8 szt. 11. Komplet pacynek z płytą cd – emocje – 8 kpl. 12. Pacynki bajkowe – 3 kpl. 13. Bajki terapeutyczne i relaksacyjne – 4 szt. 14. Zestaw kart do historyjek o emocjach – 3 zestaw 15. Gra w układanie klocków w wieżę – 6 szt. 16. Rymowane zagadki – 4 szt. 17. Gra w odgadywanie postaci - 4 szt. 18. Gra - kostki z ilustracjami – 6 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8, 37500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dla uczniów uzdolnionych - rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych - Warsztaty rozwijające z matematyki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Duża łamigłówka polegająca na złożeniu bryły - 8 szt. 2. Łamigłówki logiczne - 2 szt. 3. Domino matematyczne - 2 szt. 4. Zestaw testów IQ, łamigłówek, zagadek logicznych, zadań matematycznych - 1 szt. 5. Gra w układanie działań matematycznych – 1 szt. 6. Gra logiczna w układanie kulek – 1 szt. 7. Gra dla całej klasy w utrwalanie nazw ułamków - 4 szt. 8. Logiczna gra geometryczna – 24 szt. 9. Bryły platońskie i dualne - 4 szt. 10. Układanka geometryczna – 16 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37524100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć z zakresu wsparcia uczniów uzdolnionych - rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych - Warsztaty rozwijające z przyrody. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lupa – 6 szt. 2. Pudełko do obserwacji okazu z lupami - 6 szt. 3. Lornetka – 8 szt. 4. Teleskop – 4 szt. 5. Mikroskop – wersja zasilana z sieci – 4 szt. 6. Zestaw preparatów mikroskopowych – przyroda – 4 szt. 7. Zestaw preparatów biologicznych – 3 szt. 8. Taśma miernicza – 8 szt. 9. Stoper – 6 szt. 10. Termometr laboratoryjny – 8 szt. 11. Termometr zaokienny – 8 szt. 12. Waga elektroniczna do 5 kg – 4 szt. 13. Waga szalkowa + odważniki 5kg, 2 kg, 1 kg, 0,5kg – 4 szt. 14. Kompas – 8 szt. 15. Deszczomierz – 4 szt. 16. Wiatromierz – 4 szt. 17. Higrometr – 3 szt. 18. Zestaw areometrów – 3 szt. 19. Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych – 4 szt. 20. Elektroskop – 4 szt. 21. Zestaw pałeczek do elektryzowania – 4 zestaw 22. Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych – 4 szt. 23. Zestaw magnesów sztabkowych – 3 kpl. 24. Zestaw magnesów podkowiastych – 3 kpl. 25. Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 3 szt. 26. Igła magnetyczna - 4 szt. 27. Lusterko płaskie podwójne – 4 szt. 28. Lusterko wklęsło-wypukłe – 4 szt. 29. Pryzmat akrylowy lub szklany - 4 szt. 30. Zestaw skał i minerałów - 2 szt. 31. Zestaw szkła laboratoryjnego – 4 kpl. 32. Moździerz z tłuczkiem – 6 szt. 33. Mały palnik Bunsena na gaz - 2 szt. 34. Palnik spirytusowy – 4 szt. 35. Mapa fizyczna świata - 1 szt. 36. Mapa - krajobrazy świata – 2 szt. 37. Obrotowa mapa nieba – 10 szt. 38. Szkielet człowieka – 1 szt. 39. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 10,00 szt. 40. Atlas minerałów, kamieni – 2 szt. 41. Atlas geograficzny – 15 szt. 42. Atlas przyrodniczy – 15 szt. 43. Mały atlas anatomiczny – 2 szt. 44. Przewodnik do rozpoznawania gwiazd – 2 szt. 45. Walizka do obserwacji oraz badania wód i ph gleb - 6 szt. 46. Model Ziemia, Księżyc, Słońce w ruchu – 2 szt. 47. Zestaw odczynników do nauki przyrody – 2 kpl. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 22114300-5, 22114200-4, 33696300-8, 42923000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi - zajęcia z j. angielskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi - zajęcia z j. angielskiego 1. Piosenki dla dzieci po angielsku – 4 zestaw 2. Gra edukacyjna do nauki języka angielskiego typu bingo – 4 szt. 3. Gry słowne w języku angielskim – 4 szt. 4. Gra domino - tworzenie zdań po angielsku – 4 szt. 5. Tworzenie wyrazów książeczki i klocki – 4 kpl. 6. Mata do angielskiego - 4 szt. 7. Plansze Jednostronne, suchościeralne z miejscami do uzupełnienia, do nauki angielskiego – 5 szt. 8. Zestaw edukacyjny do nauki zawodów po angielsku - 1 szt. 9. Domino do nauki nazw zwierząt po angielsku – 1 szt. 10. Układanki do nauki języka angielskiego – 1 szt. 11. Układanki do nauki języka angielskiego – 1 szt. 12. Układanki do nauki języka angielskiego – 1 szt. 13. Układanki do nauki języka angielskiego – 1 szt. 14. Puzzle obrazkowe w języku angielskim – 1 szt. 15. Puzzle obrazkowe w języku angielskim – 1 szt. 16. Puzzle obrazkowe w języku angielskim – 1 szt. 17. Puzzle obrazkowe w języku angielskim – 1 szt. 18. Duże puzzle do układania zdań w języku angielskim – 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37523000-0, 37524100-8, 37524600-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć z zakresu wsparcia uczniów uzdolnionych - rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodniczych - warsztaty rozwijające matematyczno-przyrodnicze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obserwatorium z lupą – 32 szt. 2. Podłogowa oś liczbowa – 4 szt. 3. Termometr – 12 szt. 4. Zestaw do pierwszych eksperymentów z wodą – 4 szt. 5. Laboratorium badawcze – 16 szt. 6. Zestaw kości matematycznych – 16 kpl. 7. Miarki kubeczki – 32 zestaw 8. Menzurki – 8 kpl. 9. Obrotowe koło z planszami – 4 szt. 10. Zestaw oprogramowania do nauki przyrody – 4 szt. 11. Makatka mapy świata z ruchomymi elementami – 4 szt. 12. Mapa ścienna - parki narodowe w Polsce – 1 szt. 13. Strefy krajobrazowe Ziemi -mapa ścienna – 1 szt. 14. Mapa polityczna świata - mapa ścienna – 1 szt. 15. Mapa konturowa Świata – do rysowania – 1 szt. 16. Mapa konturowa Polski – do rysowania – 1 szt. 17. Unia Europejska – mapa ścienna – 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39322110-9, 22114300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi ukierunkowanymi na korygowanie wad postawy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi ukierunkowanymi na korygowanie wad postawy 1. Pachołek z otworami – 24 szt. 2. Obręcze 50 cm – 8 kpl. 3. Dysk sensoryczny miękki – 5 szt. 4. Jeżyk długi mata korekcyjna – 8 szt. 5. Kamienie przeznaczone do grupowej terapii ruchowej – 4 kpl. 6. Wałek do masażu – 40 szt. 7. Miękkie kolorowe wyspy – 2 kpl. 8. Taśmy rehabilitacyjne – 10 szt. 9. Duża mata piankowa do masażu stóp – 1 kpl. 10. Ścieżka do rozwoju sensoryki stóp – 1 szt. 11. Rozbudowana ścieżka sensoryczna – 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37400000-2, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi- zajęcia terapeutyczne- relaksacyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć specjalistycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi- zajęcia terapeutyczne- relaksacyjne 1. Kolorowe papiery – 16 szt. 2. Kółka do origami – 4 zestaw 3. Klej w baniaku z dozownikiem – 4 szt. 4. Klej dwustronny przeźroczysty biały – 20 szt. 5. Glina – 80 zestaw 6. Szkliwo płynne – 40 szt. 7. Wyprawka plastyczna – 4 kpl. 8. Farby do malowania palcami – 8 zestaw 9. Plastelina min. 24szt. – 8 szt. 10. Plansza do rozładowywania emocji – 4 szt. 11. Plansza do wytupywania złości – 8 szt. 12. Worek do boksowania złości – 6 szt. 13. Maty z pianki – 8 zestaw 14. Piankowe elementy do ćwiczeń ruchowych – 4 zestaw 15. Program komputerowy dotyczący strategii bezpieczeństwa w szkole – 3 zestaw 16. Program komputerowy dotyczący strategii bezpieczeństwa w szkole – 1 zestaw 17. Balony – 400 szt. 18. Papierowe twarze – 4 kpl. 19. Zestaw kółek do origami – 4 zestaw 20. Papier pakowy w arkuszach – 40 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 37400000-2, 30190000-7, 48199999-6, 37525000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dzienniki do zajęć |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dzienniki do zajęć – 96 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 22000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 20 sierpnia 2019 roku. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny - sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.