IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; c) przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: - zmianą numeru katalogowego pomocy dydaktycznych i materiałów, nazwy przy zachowaniu jego parametrów, - zmianą przedmiotu umowy (pomoc dydaktyczna i materiały zamienne), - wystąpieniem przejściowego braku pomocy dydaktycznych i materiałów z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu pomocy dydaktycznych i materiałów zamiennych o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, h) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, i) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 4. wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 5. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część zamówienia nr 1 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć logopedycznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wibrator logopedyczny do wywoływania głoski „r” – 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39322110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres Gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I – z zakresu czytania i pisania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zbiór opowiadań - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klas I z matematyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do tworzenia liczb - 4 szt. 2. Gra edukacyjna - 1 szt. 3. Zestaw kart – 1 szt 4. Zestaw kart - 1 szt. 5. Puzzle edukacyjne - 2 szt. 6. Klocki - 2 szt. 7. Duże liczydło - 1 szt. 8. Waga szkolna - 1 szt. 9. Odważniki do wagi (duże) - 2 komplety 10. Zestaw odważników (małe) - 1 komplet 11. Domino - 1 szt. 12. Domino - 1 szt. 13. Patyczki do liczenia- 1 komplet 14. Domino - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 37524100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres Gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I z języka angielskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Gra dydaktyczna - 1 szt 2. Gra dydaktyczna - 1 szt 3. Domino- 1 szt. 4. Zestaw dydaktyczny - 1 komp. 5. Mata do angielskiego - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39322110-9, 39162000-5, 37524100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji - zajęć warsztaty matematyczno – przyrodnicze dla ucz. SP klasa I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obserwatorium z lupą - 4 szt. 2. Waga matematyczna - 2 szt. 3. Mata edukacyjna - 1 szt. 4. Kompaktowa stacja pogody - 1 szt. 5. Stacja hydroponiczna - 1 szt. 6. Zestaw do eksperymentów - 2 szt. 7. Zestaw kości matematycznych - 2 szt. 8. Zestaw do eksperymentów - 4 komplety 9. Zestaw do eksperymentów - 2 komplety 10. Program komputerowy typu Lekcjotek@ - Przyroda lub równoważny - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 24000000-4, 39322110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VIII z języka angielskiego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier do zajęć z języka angielskiego - 1 ryza 2. Gra logiczna memory - 1 szt. 3. Gra logiczna memory - 1 szt. 4. Gra logiczna - 2 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7, 37524100-8, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII z matematyki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier do zajęć z matematyki - 4 ryzy 2. Zestaw ćwiczeń I - 1 szt. 3. Zestaw ćwiczeń II - 1 szt. 4. Zestaw ćwiczeń III - 1 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-0, 30190000-7, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć korekcyjno – kompensacyjnych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw kart pracy –gimnazjum - 1 komplet Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć socjoterapeutycznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Brystol - 10 szt. 2. Papier szary A0 - 5 szt. 3. Papier A4 - 1 ryza Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć psychologicznych w ramach wsparcia uczniów Gimnazjum i SP klasa VII ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier szary A0 - 10 szt. 2. Karteczki samoprzylepne - 1 komplet Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z informatyki i elementami robotyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier do zajęć z informatyki - 3 ryzy. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów przyrodniczych w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier ksero do zajęć – warsztaty przyrodnicze - 1 ryza 2. Kamertony - 1 szt. 3. Zestaw edukacyjny - 1 szt. 4. Plansza dydaktyczna - 1 szt. 5. Zakraplacz - 5 szt. 6. Suszarka do probówek - 1 szt. 7. Tacka do przenoszenia odczynników i probówek - 3 szt. 8. Łyżeczka do spalań - 4 szt. 9. Symulator stanu materii - 1 szt. 10. Edukacyjny metr - 1 szt. 11. Ręczniki kuchenne - 24 szt. 12. Woda destylowana - 10 szt. 13. Ocet - 5 szt. 14. Kwasek cytrynowy - 5 szt. 15. Soda oczyszczona - 5 szt. 16. Drożdże suszone - 5 szt. 17. Denaturat - 10 szt 18. Ścierki bawełniane - 20 szt. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39322110-9, 30190000-7, 24000000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z matematyki w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z matematyki - 1 ryza 2. Szachy drewniane - 2 komplety 3. Klocki - 2 komplety Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7, 37524100-8, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pomoce dydaktyczne do realizacji warsztatów z języka angielskiego w ramach wsparcia uzdolnionych uczniów Gimnazjum i SP klasa VII |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier ksero do zajęć – warsztaty z języka angielskiego - 1 ryza 2. Zestaw fiszek z języka angielskiego - 1 komplet 3. Gra edukacyjna – 1 zestaw 4. Puzzle edukacyjne - 1 zestaw 5. Gra edukacyjna - 1 sztuka 6. Komplet fiszek z języka angielskiego - 1 komplet 7. Brystol - 5 szt Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39322110-9, 37524100-8, 30190000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Jeżeli ostatnim dniem dostawy przedmiotu umowy jest dzień wolny -sobota, niedziela, święto – przyjmuje się, że ostatnim dniem zakończenia dostawy przedmiotu umowy jest pierwszy dzień roboczy po dniu lub dniach wolnych od pracy.