Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów technikum mechanicznego oraz logistycznego w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566882450 wew 172
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wabrzezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów technikum mechanicznego oraz logistycznego w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db2f0ef-67bd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003568/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Pomoce dydaktyczne (bez podręczników) – Dziś nauka jutro praca III, IV i V, Przez naukę do sukcesu III, Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych w placówkach edukacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Dziś nauka jutro praca III” - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10, Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portalZamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@wabrzezno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO"udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem danych osobowych jest Starosta Wąbrzeski. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby:Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno e-mail:starostwo@wabrzezno.pl telefonicznie 56 688 24 50 Do kontaktów w sprawie ochrony danychosobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktowaćwysyłając e-mail na adres: iod@wabrzezno.pl Szczegóły w SWZ w punkcie XX - Klauzula informacyjnaRODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.272.3.2021.BR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 808705,45 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10816,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia montażowe, pomiarowe, urządzenia wspomagające proces montażu maszyn i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 10146,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 60% oraz termin dostawy zamówienia – 40%. 2. Opis sposobu przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:1) cena oferty „C” –waga 60 %Przy ocenie oferty w kryterium cena („C”) najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów po przeliczeniu wg wzoru: Cmin„C” = ------------------ x 60 Cbad gdzie: Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł) Cbad - cena oferty badanej (zł) 60 – waga kryterium „cena”Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 60,00 pkt2) termin wykonania zamówienia „T” – waga 40%Maksymalny termin realizacji wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynosi30 dni. Kryterium terminu realizacji zostanie obliczone w następujący sposób: Wykonawca oferując termin realizacji: - od 1 do 7 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt - od 8 do 15 dni kalendarzowych otrzyma 20 pkt, - od 16 do 23 dni kalendarzowych otrzyma 10 pkt - od 24 do 30 dni kalendarzowych otrzyma 0 pktW sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu realizacji, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem realizacji wymaganym dla poszczególnego zadania i w tym przypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów za kryterium termin realizacji w ramach zadania. Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 60% oraz termin dostawy zamówienia – 40%. 2. Opis sposobu przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:1) cena oferty „C” –waga 60 %Przy ocenie oferty w kryterium cena („C”) najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów po przeliczeniu wg wzoru: Cmin„C” = ------------------ x 60 Cbad gdzie: Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł) Cbad - cena oferty badanej (zł) 60 – waga kryterium „cena”Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 60,00 pkt2) termin wykonania zamówienia „T” – waga 40%Maksymalny termin realizacji wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynosi30 dni. Kryterium terminu realizacji zostanie obliczone w następujący sposób: Wykonawca oferując termin realizacji: - od 1 do 7 dni kalendarzowych otrzyma 40 pkt - od 8 do 15 dni kalendarzowych otrzyma 20 pkt, - od 16 do 23 dni kalendarzowych otrzyma 10 pkt - od 24 do 30 dni kalendarzowych otrzyma 0 pktW sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu realizacji, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem realizacji wymaganym dla poszczególnego zadania i w tym przypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów za kryterium termin realizacji w ramach zadania. Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 40,00 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plansze logistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 669,92 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny