Zakup mebli w tym mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem dla Gminy Miejskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup mebli w tym mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem dla Gminy Miejskiej Kraków – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062327
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mebli w tym mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem dla Gminy Miejskiej Kraków – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 616-54-27

1.5.8.) Numer faksu: 12 616-54-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli w tym mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem dla Gminy Miejskiej Kraków – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2ab3dc-bc5d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup mebli w tym mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem dla Filii nr 2 MOPS w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mops.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (mopskrakow)
3) poczty elektronicznej Zamawiającego: do@mops.krakow.pl.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się nr referencyjnym 271.2.23.2021 lub identyfikatorem postępowania z mini portalu. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną jako środek komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego do komunikacji z Wykonawcami: do@mops.krakow.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od Wykonawcy, Zamawiający uzna, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, dla którego Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór korespondencji. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentówlub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 04.05.2016 r.), zwanym dalej "RODO") Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Kraków – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@mops.krakow.pl;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie przepisu art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy;
5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Szczegółowe regulacje znajdują się Specyfikacji warunków zamówienia w rozdziale IV pn.: Ochrona Danych Osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje znajdują się Specyfikacji warunków zamówienia w rozdziale I podrozdział IV pn.: Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż następujących mebli:
a. lada biurowa 1 szt.,
b. regał na dokumenty 1 szt.,

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów (dot. wszystkich części):

1) cena = 60%,
2) skrócony termin dostawy = 30%,
3) okres gwarancji = 10%.

Ocena łączna = Cmin x 60% + STD bad x 30% OGW bad
x 10%
Cbad STDmax OGWmax


gdzie:
C min najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
C bad cena brutto badanej oferty,
STD bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
STDmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.
OGW bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
OGWmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.

Punkty w kryterium „Skrócony termin dostawy STD” będą przyznawane w skali punktowej od 5 pkt do 30 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za skrócenie terminu dostawy o 0 dni roboczych w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 5 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 1 dzień roboczy w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 10 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 2 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 20 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 3 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 30 pkt,

Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznawane w skali punktowej od 3 pkt do 10 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 12 miesięcy licznego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 3 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 24 miesiące liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 6 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 36 miesiący liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku wg następujących zasad:
1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenia terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż następujących mebli:
a. szafka pod zlew 1 szt.
b. szafka z wbudowaną zmywarką 1 szt.
c. szafka narożna 1 szt
d. szafka z szufladami 1 szt.
e. szafki górne z półkami 2 szt.

4.2.5.) Wartość części: 0 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów (dot. wszystkich części):

1) cena = 60%,
2) skrócony termin dostawy = 30%,
3) okres gwarancji = 10%.

Ocena łączna = Cmin x 60% + STD bad x 30% OGW bad
x 10%
Cbad STDmax OGWmax


na Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. gdzie:
C min najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
C bad cena brutto badanej oferty,
STD bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
STDmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.
OGW bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
OGWmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.

Punkty w kryterium „Skrócony termin dostawy STD” będą przyznawane w skali punktowej od 5 pkt do 30 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za skrócenie terminu dostawy o 0 dni roboczych w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 5 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 1 dzień roboczy w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 10 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 2 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 20 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 3 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 30 pkt,

Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznawane w skali punktowej od 3 pkt do 10 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 12 miesięcy licznego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 3 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 24 miesiące liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 6 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 36 miesiący liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku wg następujących zasad:
1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż następujących mebli:
a. krzesło z oparciem montowane do ściany 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów (dot. wszystkich części):

1) cena = 60%,
2) skrócony termin dostawy = 30%,
3) okres gwarancji = 10%.

Ocena łączna = Cmin x 60% + STD bad x 30% OGW bad
x 10%
Cbad STDmax OGWmax


gdzie:
C min najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,
C bad cena brutto badanej oferty,
STD bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
STDmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „skrócony termin dostawy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.
OGW bad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie
OGWmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, spośród ważnych ofert.

Punkty w kryterium „Skrócony termin dostawy STD” będą przyznawane w skali punktowej od 5 pkt do 30 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za skrócenie terminu dostawy o 0 dni roboczych w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 5 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 1 dzień roboczy w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 10 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 2 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 20 pkt,
 za skrócenie terminu dostawy o 3 dni robocze w stosunku do ustanowionego przez Zamawiającego jako maksymalny, terminu – 30 pkt,

Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznawane w skali punktowej od 3 pkt do 10 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca otrzyma:
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 12 miesięcy licznego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 3 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 24 miesiące liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 6 pkt,
 za wskazanie okresu gwarancji w wynoszącego 36 miesiący liczonego od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku wg następujących zasad:
1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),
2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej - pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza, za obopólną zgodą Stron, zmianę treści niniejszej umowy w zakresie:
1) warunków płatności,
2) terminów realizacji - jeżeli zmiana któregokolwiek z terminów nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3) trybu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy,
b) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie,
c) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie,
– w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
3. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, powierzyć realizacji przedmiotu umowy osobom trzecim.
4. Zamawiający przewiduje możliwość odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli będą one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do budowy fundamentów - Laskówka Chorąska
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy do budowy fundamentów dom parterowy 11x8m fundamenty tradycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI