Zakup mebli laboratoryjnych z dopuszczeniem składnia ofert częściowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup mebli laboratoryjnych z dopuszczeniem składnia ofert częściowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00236679
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mebli laboratoryjnych z dopuszczeniem składnia ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo - badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli laboratoryjnych z dopuszczeniem składnia ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a5a5d3-300d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych i przedmiotowych środków
dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego:
przetargi@nencki.edu.pl .
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta
(dokumenty składające się na ofertę) i Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
-Pzp, musi być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli jako plik
elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (czyli dokument musi być plikiem elektronicznym, ale może zostać
opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym).
2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ sporządzane są w postaci z lub w
formie dokumentu elektronicznego.
3. Korespondencja: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty
elektronicznej jako załączniki, na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego.
4. Oferta: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP i zarejestrować się na miniPortalu. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.4. Wykonawca składa Ofertę
za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez
Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W
formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty
opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona została w ROZDZIALE II SWZ
(specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-52/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie stołów oraz szafy żaluzjowej, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w Załączniku nr 2.1 Opis mebli Część 1. Stoły oraz szafa muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w wykazie w załączniku nr 2.1, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku do SWZ nr 2.2 Opis mebli Część 2. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w wykazie w załączniku nr 2.2, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert.
Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części
dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, iż przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona, do złożenia Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z
Ofertą Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z niniejszego postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie wstępne o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z art 125 ust 1 Pzp, aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji (wzór stanowi załącznik do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
 Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia.
 Zamawiający informuje, że nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy.

Oświadczenia/ dokumenty stanowiące treść oferty:
2) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
3) Formularz oferty – Opis mebli, odpowiednio do części, na którą składana jest Oferta (załączniki nr 2.1 i/lub 2.2 do SWZ).
4) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składana o ile dotyczy.
5) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy.

Oświadczenia/ dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty:
6) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SWZ).
7) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -składane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art.
58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi
być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem
elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do
reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z
2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie
wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika
pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub
uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać
samodzielnie. Oświadczenia dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składane
są osobno przez każdego z Wykonawców.
5. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant
pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią
specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ
(dostępna na miniPortalu) umożliwi skuteczne złożenie oferty. Wykonawca podczas czynności
składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem Postępowania z miniPortalu. W
sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID z
Platformy eZamówienia, uwidoczniony w niniejszym ogłoszeniu (patrz: Sekcja II pkt 2.4), jego
oferta nie pojawi się na liście złożonych ofert i nie będzie możliwości jej odszyfrowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup mebli biurowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb OR AMW Bydgoszcz
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI