Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
ZAKUP MEBLI BIUROWYCH.
1.2.10 Zakup mebli biurowych
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. biurko sekretaryjne, kontener sekretaryjny, szafa sekretaryjna, stolik kawowy.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
-----
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części I.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: BIURKO SEKRETARYJNE SYMBOL :BS-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty na poziomie minimum E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2. NAZWA MEBLA: BIURKO SEKRETARYJNE SYMBOL: BS-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty na poziomie minimum E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA:KONTENER SEKRETARYJNY SYMBOL: KS-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
4. NAZWA MEBLA: SZAFA SEKRETARYJNA, NISKA SYMBOL: SS-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
5. NAZWA MEBLA: SZAFA SEKRETARYJNA, AKTOWA SYMBOL: SS-2
a)Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
6. NAZWA MEBLA: SZAFA SEKRETARYJNA, UBRANIOWA SYMBOL: SS-3
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
7. NAZWA MEBLA: SZAFA SEKRETARYJNA - POMOCNIK SYMBOL: SS-4
a)Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
8. NAZWA MEBLA: STOLIK KAWOWY, SEKRETARYJNY SYMBOL: SKS-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty na poziomie minimum E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39130000-2 - Meble biurowe
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. sofy.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
-----
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części II.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: SOFA 2- OSOBOWA SYMBOL: SF- 3
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny użytej do tapicerowania siedziska krzesła wg norm PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
c) Oświadczenie Producenta, że wykona produkt do tego zadania przy użyciu pianek o właściwościach trudnozapalnych.
2. NAZWA MEBLA: SOFA RECEPCYJNA, 2 – osobowa SYMBOL: SR-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający ścieralność tkaniny na poziomie minimum 150 000 cykli Martindale’a , wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny zgodnie z normami PN EN 1021-1, -2 , wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
c) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: SOFA 2- osobowa SYMBOL: SF-1
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39156000-0 - Meble recepcyjne
Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj.biurko prostokątne, kontener podblatowy.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
-----
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części III.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA:BIURKO PROSTOKĄTNE SYMBOL: B-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że proponowane biurko jest wykonane zgodnie z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, potwierdzającymi trwałość, wytrzymałość, stateczność oraz bezpieczeństwo użytkowania. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.
c) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie minimum 3A zgodnie z normą PN EN 14322.
d) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ
2. NAZWA MEBLA: BIURKO PROSTOKĄTNE SYMBOL: B-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że proponowane biurko jest wykonane zgodnie z normami PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, potwierdzającymi trwałość, wytrzymałość, stateczność oraz bezpieczeństwo użytkowania. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
c) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą PN EN 14322.
d) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: KONTENER PODBLATOWY SYMBOL: K-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że proponowane biurko jest wykonane zgodnie z normami PN-EN 14073-2, potwierdzającymi trwałość, wytrzymałość i stateczność. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
c) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą PN EN 14322
d) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39130000-2 - Meble biurowe
Przedmiotem zamówienia w części IV jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. szafa ubraniowa, szafa aktowa, szafa ubraniowo-aktowa, regał otwarty, szafa nadstawna.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
-----
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części IV.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. DLA MEBLA O SYMBOLU: SU-1; R-2; SU-5
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że proponowany mebel jest wykonany zgodnie z normą PN-EN 14073-2. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.
c) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2. DLA MEBLA O SYMBOLU: NU-1; SA-1; N-1; SA-3; SA-2; SU-2; NU-2;
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający, że proponowany mebel jest wykonany zgodnie z normą PN-EN 14073-2. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
c) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie minimum 3A zgodnie z normą PN EN 14322
d) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. DLA MEBLA O SYMBOLU SA-4
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39130000-2 - Meble biurowe
Przedmiotem zamówienia w części V jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. biurko z dostawką, kontener, stół konferencyjny, szafa aktowa, szafa aktowa częściowo oszklona, szafa aktowo-ubraniowa .
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
--------------
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części V.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: BIURKO Z DOSTAWKĄ SYMBOL: BD-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2. NAZWA MEBLA: KONTENER SYMBOL: K-3
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: STÓŁ KONFERENCYJNY SYMBOL: SK-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
4. NAZWA MEBLA: SZAFA AKTOWA SYMBOL: SD-5
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
5. NAZWA MEBLA: SZAFA AKTOWA, CZĘŚCIOWO OSZKLONA SYMBOL:SD-7
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
6. NAZWA MEBLA: SZAFA AKTOWO - UBRANIOWA SYMBOL: SD-6
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39130000-2 - Meble biurowe
Przedmiotem zamówienia w części VI jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. biurko z dostawką, kontener, szafa częściowo oszklona, szafa aktowo-ubraniowa, szafka .
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
--------------
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części VI
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA:BIURKO DUŻE Z DOSTAWKĄ SYMBOL: BD-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2.NAZWA MEBLA: KONTENER K-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: SZAFA WYSOKA, CZĘŚCIOWO OSZKLONASYMBOL: SD-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
4. NAZWA MEBLA: SZAFA WYSOKA, AKTOWO-UBRANIOWA SYMBOL: SD-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
5. NAZWA MEBLA: SZAFKA, WYSOKA SYMBOL: SD- 3
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
6. NAZWA MEBLA: SZAFKA SYMBOL SD-4
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39130000-2 - Meble biurowe
Przedmiotem zamówienia w części VII jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. stół okrągły, stolik recepcyjny, stół konferencyjny składany, stół konferencyjny owalny, lada recepcyjna.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
--------------
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części VII
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: STÓŁ OKRĄGŁY SYMBOL SO-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą PN EN 14322
c) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2. NAZWA MEBLA: STOLIK RECEPCYJNY SYMBOL: SR-1
a)Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: STÓŁ KONFERENCYJNY, SKŁADANY SYMBOL: SK-1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
4. NAZWA MEBLA: STÓŁ KONFERENCYJNY OWALNY SYMBOL: SKO-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą PN EN 14322
c) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
5. NAZWA MEBLA: LADA RECEPCYJNA SYMBOL: LR -1
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający higieniczność płyty użytej do wyprodukowania mebla na poziomie E1, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Oświadczenie producenta płyty meblowej potwierdzające, że produkowana przez niego płyta meblowa, która będzie użyta do wyprodukowania mebli do tego zamówienia spełnia wymóg podwyższonej ścieralności o klasie odporności na ścieranie minimum 3A zgodnie z normą PN EN 14322
c) kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39153000-9 - Meble konferencyjne
39172000-8 - Lady
Przedmiotem zamówienia w części VIII jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych tj. krzesło konferencyjne, krzesło z podłokietnikami, krzesło konferencyjne z pulpitem, fotel recepcyjny, fotel obrotowy z zagłówkiem, fotel konferencyjny.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
--------------
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części VIII
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: KRZESŁO KONFERENCYJNE, SIATKOWE OPARCIE SYMBOL: KR-1
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający ścieralność tkaniny na poziomie minimum 100 000 cykli Martindale’a, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
c) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny zgodnie z normami PN EN 1021-1, -2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów
d) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający zgodność wykonania krzesła z normami PN EN 16139 oraz PN EN 1728, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
2. NAZWA MEBLA: KRZESŁO GOŚCINNE Z PODŁOKIETNIKAMI
SYMBOL: KK-1
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
b) Dokument (np. certyfikat, atest)potwierdzający zgodność produktu z normą PN EN 16139. Dokument musi być wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju.
c) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny użytej do tapicerowania siedziska krzesła wg norm PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
d) Oświadczenie Producenta, krzesła, że wykona krzesła do tego zadania przy użyciu pianek o właściwościach trudnozapalnych.
3. NAZWA MEBLA: KRZESŁO KONFERENCYJNE Z PULPITEM SYMBOL: KK-2
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający zgodność produktu z normą PN EN 16139. Dokument musi być wydany przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego – w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę akredytowaną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju
c) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny użytej do tapicerowania siedziska krzesła wg norm PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
d) Oświadczenie Producenta, krzesła, że wykona krzesła do tego zadania przy użyciu pianek o właściwościach trudnozapalnych.
4. NAZWA MEBLA: FOTEL RECEPCYJNY SYMBOL: FR-2
a) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający ścieralność minimum 150 000 cykli Martindale’a oraz trudnozapalność zgodnie z normą PN EN 1021-1 oraz -2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
5. NAZWA MEBLA: FOTEL OBROTOWY Z ZAGŁÓWKIEM SYMBOL: FO-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający ścieralność tkaniny na poziomie minimum 300 000 cykli Martindale’a, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający zgodność wykonania Fotela z normami PN EN 1335-1, -2, -3 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
c) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny zgodnie z normami PN EN 1021-1, -2, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
d) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
6. NAZWA MEBLA: FOTEL KONFERENCYJNY SYMBOL: FK-2
a) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający ścieralność tkaniny na poziomie minimum 100 000 cykli Martindale’a, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
b) Dokument (np. certyfikat, atest) potwierdzający trudnozapalność tkaniny zgodnie z normami PN EN 1021-1, -2 , wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów.
c) Kartę katalogową zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39156000-0 - Meble recepcyjne
Przedmiotem zamówienia w części IX jest dostawa wieszaka ubraniowego, podnóżka, lustro w ramie.
Szczegółowy opis i wymagane ilości zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo - cenowym OF.1, do wskazanych lokalizacji na terenie całego kraju określa załącznik nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 40 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie .(Uwaga!!! Stanowi kryterium oceny ofert).
Termin obowiązywania umowy wynosi 12 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ.
---------
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych dla Części IX,
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1. NAZWA MEBLA: WIESZAK UBRANIOWY SYMBOL: W-1
a) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
2. NAZWA MEBLA: PODNÓŻEK SYMBOL: PN-1
a) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
3. NAZWA MEBLA: LUSTRO W RAMIE SYMBOL: LT-1
a) Kartę katalogową produktu zawierającą zdjęcie lub rysunek techniczny produktu, nazwę producenta, wymiary, symbol produktu oraz wszystkie inne informacje potwierdzające zgodność oferowanego produktu z OPZ.
39290000-1 - Wyposażenie różne
Art. 109 ust. 1 pkt 4