Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierklaniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świerklaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-19
  • Numer ogłoszenia599329-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599329-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Gmina Świerklaniec: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. Młyńska  3 , 42-622  Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 844 853, , e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.swierklaniec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.swierklaniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Świerklaniec, ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec"
Numer referencyjny: IZ.271.2.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
-
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do placówek oświatowych materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowi podstawę do wyceny. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje w nim ujęte. 2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, dostarczone bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 3. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy szczegółowy cennik zawierający ceny jednostkowe sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli w SIWZ lub pozostałej dokumentacji został wskazany znak towarowy, marka, producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, bądź też elementy zamówienia zostały opisane w jakikolwiek sposób wskazujący na konkretny produkt, producenta lub pochodzenie – w tych przypadkach zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów i rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji - pod warunkiem, że posiadają one parametry i cechy nie gorsze od założonych przez zamawiającego oraz są zgodne z jego wymaganiami, szczególnie pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcja), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

II.5) Główny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
39162110-9
37524100-8
22111000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: --
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: --
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części I zamówienia (ZSP w Orzechu):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 20.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.- Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części II zamówienia (SP w Nakle Śl.):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 3.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.- Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części III zamówienia (SP w Świerklańcu):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 70.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia (aktualnego na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ udostępnionym wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.Dla części I zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 20.000 zł brutto.Dla części II zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 3.000 zł brutto.Dla części III zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 70.000 zł brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: ​ 500 zł – dla części I zamówienia (Orzech), ​ 3000 zł – dla części III zamówienia (Świerklaniec). ​ Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadialnego dla części II (Nakło). ​ Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z dopiskiem: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" – część ……..

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Każda ze stron jest uprawniona do wnioskowania o zmianę sposobu i zakresu wykonywanej umowy w sytuacji rozszerzenia lub zawężenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a niewykonanie których uniemożliwiałoby należyte wykonanie przedmiotu umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, określonych w ust. 2, Strona żądająca zmiany zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie drugiej Strony i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany wraz z uzasadnieniem dokonania zmiany. 4. Jeżeli zmiana umowy wiąże się ze zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przedstawić kalkulację tej zmiany. 5. Rezygnacja z określonego zakresu przedmiotu umowy wiąże się ze zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę wyceną. 6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie Strony. 7. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: materiały do zajęć dla ZSP w Orzechu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Matematyka. Egzamin ósmoklasistyOrtograffiti. Matematyka bez trudności.Zeszyty ćwiczeń różnePercepcja wzrokowaPercepcja słuchowa – książka i CDPercepcja wzrokowazestaw do zajęć terapeutycznychDyslektyczne ucho książkaDyslektyczne ucho - ćwiczeniaTymon rozumie innychĆwiczenia dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej z zaburzoną percepcją wzrokowąKto słucha nie błądzi” Zadania doskonalące uwagę i pamięć słuchowąĆw. Na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów klas VII-VIIITabliczka mnożenia gra planszowa.-PikselkiSkoncentruj się” Wytęż wzrok i pamięć”Który wyraz jest poprawny?-Gumowe uchoDyktanda graficzneUszy do góryGra Simon AirPamięć dźwiękowa - gra„Wszystko słyszę”ćwiczeniaStrefa słuchu + płyta„Posłuchaj, pokaż, opowiedz” część IGóra uczuć – Gra Karty – sposoby na złość„Łamacz lodów”Dzwonki diatoniczne naciskaneBadam alternatywne źródła energiiElektryczność i magnetyzm-zestaw doświadczalnyBaterie AA komplet 4 sztBryły wielościany prawidłoweKomplet magnetycznych przyrządów tablicowych z tablicą do zawieszaniaprzyrząd do demonstrowania powstawania brył obrotowychTablica układ współrzędnych suchościeralnaZestaw do nauki rachunku prawdopodobieństwaPlansze interaktywneCyrkiel na tablicę - na magnesachKątomierz dwukierunkowyTwierdzenie Pitagorasa – zestaw demonstracyjnyBryły obrotoweMagnetyczne koła ułamkoweSześcian do demonstracji objętościTworzymy siatki graniastosłupów i ostrosłupów - zestaw demonstracyjny Rozdzielacz gruszkowyModele chemiczne grafit, diament, fulereny Modele kulkoweTrójnóg metalowySzczypce metaloweStatywZestaw kolb stożkowych z lejkiem Zestaw porcelanowych parownicZestaw butelek z wkraplaczamPalnik alkoholowyZlewki-zestawKrystalizatorSączkiSublimacja joduModel atomuPapierki wskażnikoweZestaw płytek ceramicznych do eksperymentów kroplowych Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnychPrzyrząd do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłymzwierciadło kuliste wklęsłe i wypukłekompas w obudowie metalowejzestaw do doświadczeń z elektrostatykiKamertonyWahadło matematycznePowstawanie obrazów w zwierciadle płaskimZasilacz bateryjny 6 Vminiaturowe igły magnetyczne na podstawkach elektromagneszestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej Zestaw wady wzrokuelektroskop dwulistkowyelektrometr Braunazestaw sprężyn o różnym współczynniku sprężystości, ze wskazówką maszyna elektrostatyczna Wimshursta wizualizacja linii pola magnetycznego magnes podkowiasty soczewki dwuwypukła i dwuwklęsła pojemnik próżniowy z pompkązielony wskaźnik laserowy Żarówkiprzewody żarówki na podstawkach i wyłącznik opornik drutowy 10Woprawki do żarówek na wspólnej oprawcezasilacz bateryjnyopornica suwakowa 0 - 20WmiliamperomierzwoltomierzGotowy przyrząd do badania tarciaRura Newtona z gotową prożniąWózek do doświadczeń z mechanikizestaw bloczków ze statywamizestaw 10 obciążników 50g z dwustronnymi haczykamitrzy sześciany o jednakowej masieprzewodnictwo cieplne metali-wersja demonstracyjnapojazd odrzutowy z napędem elektrycznymmodel technicznej prasy hydraulicznejsiłomierz demonstracyjnyprzewodnictwo cieplne metaliwaga elektroniczna 2000g/1guniwersalny statyw o regulowanej wysokościkula Pascalametalowy haczyk na podstawie magnetycznejlewitujące magnesy na drewnianej podstawcezestaw do demonstracji zjawiska konwekcjipółkule magdeburskienaczynia połączonetermometr alkoholowydziesięć sześcianów do wyznaczania gęstości różnych materiałówZestaw do badania prawa Archimedesaprzyrząd do demonstracji przemiany pracy w energie wewnętrznąKoło MaxwellafartuchBryły ułamkowe magnetyczneBryły geometryczne wielościany nieregularne, ukośneZamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: materiały do zajęć dla SP w Nakle Śl.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.zestaw plansz do j.niemieckiego z wskażnikiemLekcjoteka Matematyka dla klas 4-8program edukacyjny do matematykizastaw modeli brył rozkładanych z siatkamikalkulatorprzyrząd do demonstrowania powstawania brył obrotowychplansze dydaktyczneklocki Dienesa Percepcja wzrokowa. M.KorendoSzeregi i relacjeAkademia umysłu Uczeń EduZestaw kreatywny na start-wyprawkaWkład z papieru rysunk. A4Wkład z kolor.papieru rys.A4Papier wycinankowy 100 kartekBrystol A3Brystol 10 kolorów A4.Klej czarodz.500 mlPlastelina mix - 2,8 kg Farby temperoweKrepina mix. 15 kolorówKredki zestaw stolikowyKomplet nożyczek 10 sztZestaw pędzli 25 szt.Brystol biały A4 Brystol A3 białyBrystol A3 kolorowyPapier wycinankowy nabłyszczany 200 kartekKredki zestaw stolikowyFarby temperoweKlej czarodz.500 mlBrokat zestaw pudełkoPastele sucheWiszer - rozcieracz do pasteliFiksatywaWęgiel rysunkowyPlastelina kwadratowaModelina zestawGlina biała samoutwardzalnaMasa do modeliPapier ścierny kompletnarzędzia do modelowaniafarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikiZestaw do quillingu na cały rokAkwarele farby zestawBlok do akwareli A3Farby akryloweFarby plakatoweFarby akwarelowe brokatoweZestaw tuszy wodnychKredki akwareloweTekturaZestaw do origamiKlej do foliiFilcowe arkusze zestawIgły do filcowaniaPistolet do klejenia na gorąco i klejrelief do witrazyZestaw włóczek do filcowaniaZestaw bloków technicznychKartonZestaw pędzliPodręcznik zawierający zadania i ćwiczenia przygotowujące do międzynarodowego certyfikatu z języka niemieckiego FIT IN DEUTSCH na poziomie A1 1). Mit Erfolg zu Fit in Deutsch A1 UT LEKTORKLETT. Pakiet testów i ćwiczeń dla dzieci i młodzieży przygotowujących się do egzaminu Goethe-Institut Fit in Deutsch 1.Oferuje:trening czterech sprawności na poziomi A17 ułożonych tematycznie rozdziałów uwzględniajacych tematy wymagane do egzaminu.Dodatkowy komponent to podręcznik dla nauczyciela zawierający wyjasnienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwiązania i komentazre, transkrypcje nagrań, materiały do kopiowania, wskazówki do gier oraz jednojęzyczny słowniczek. PŁYTA CD x1 Mit Erfolg Zu Fit in Deutsch 1 CD 3). Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat A2: Fit in Deutsch to idealne przygotowanie dla dzieci i młodzieży do egzaminu Goethe-Zertifikat A2. Zeszyt ćwiczeń i testów zawiera: 4 jednostki tematyczne z ćwiczeniami i testami, wszystkie typy zadań do każdej części egzaminu: czytanie, słuchanie, pisanie i mówienie, liczne ćwiczenia ukierunkowane na praktykę, powtarzanie i pogłębianie wszystkich umiejętności, interesujące tematy z codziennego świata dzieci i młodzieży. Lub równoważna metoda przygotowująca do międzynarodowego certyfikatu z języka niemieckiego A1Gry językowe z języka niemieckiego, multimedialne, interaktywne lub planszowe, zakres programowy szkoła podstawowa. 1. Gra językowa Das Tagesablauf-Domino - opis dnia 2. Wer ist das? - utrwalenie słownictwa dot. wyglądu zewnętrznego 3. Gra językowa EliKit Deutsch - Essen(jedzenie) 4. Lasst uns einkaufen! - gra językowa z polską instrukcją i suplementem (zakupy) 5. Schnitzeljagd Deutsch to gra językowa o tematyce cywilizacyjno-kulturowej, w której gracze poznają charakterystyczne miejsca, zabytki, postaci, wytwory kultury i specjalności kulinarne Niemiec i krajów niemieckojęzycznych 6. Kalenderuhr - nauka czasu zegarowego i daty 7. Das Zahlespiel -gra do nauki liczebników niemieckich od 1 do 100 8.Bis Deutsch - 66 podstawowych słów języka niemieckiego 9. Wir packen unseren Koffer -do nauki niemieckich nazw części garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych 10. Wie geht's - uczy niemieckiego słownictwa i wyrażeń związanych z kondycją fizyczną, samopoczuciem, zdrowiem i podstawową anatomią człowieka, a także popularnymi dolegliwościami. Lub równoważne gry o tej samej tematyce dla odbiorców w wieku szkoły podstawowej.Pakiet minimum 14 zeszytów ćwiczeń do terapii czytania, pisania, rozumienia, ekspresji i słuchu fonemowego u dzieci. Lub równoważny zestaw minimum 12 zeszytów ćwiczeń do realizacji zadań korekcyjno-kompensacyjnych w terapii afazji.Gra strategiczna do wykorzystania na zajęciach korekcyjno kompensacyjnych, może być multimedialna, planszowa lub karciana. Ćwicząca logiczne i kreatywne myślenie u dzieci w wieku szkoły podstawowej. Tres - gra strategiczna. Gra wymaga skupienia i koncentracji. Pozwala ćwiczyć spostrzegawczość, myślenie logiczne i strategiczne. Zawartość: *drewniana podstawa *24 krążki w dwóch kolorach: 12 żółtych + 12 czerwonych *instrukcja *drewniane pudełko o wymiarach: 145 x 145 x 90 mm. Lub równoważna gra o tym samym przeznaczeniu.Gra planszowa dla dzieci od lat minimum 8, walor edukacyjno-terapeutyczno-wychowawczy. Lub równoważna gra planszowa o powyższych walorach.Podręcznik do prowadzenia zajęć (język niemiecki) -zadania przygotowujące do egzaminu na poziomie A1/A2 Instytutu Goethego. Fit in Deutsch A1: Podręcznik skierowany do osób uczących się języka niemieckiego na poziomie podstawowym, których celem jest przygotowanie się do egzaminu Fit in Deutsch (A1) lub do takich osób, które szukają wskazówek i ćwiczeń jak kształcić cztery sprawności językowe na poziomie podstawowym. Po objaśnieniu zasad egzaminu i zadań testowych w książce znajdują się porady i gotowe ćwiczenia. Do książki dołączona jest CD zawierająca ćwiczenia rozumienia ze słuchu. Lub równoważna pozycja o tym samym przeznaczeniu.Podręcznik do prowadzenia zajęć (język niemiecki) -zadania przygotowujące do egzaminu na poziomie A1 Instytutu Goethego. "Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 podręcznik dla nauczyciela" wydawnictwa Klett. Podręcznik nauczyciela do książki Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 ćwiczenia i testy. Podręcznik nauczyciela zawiera: wyjaśnienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwiązania i komentarze, transkrypcje nagrań, materiały do kopiowania, wskazówki do gier, jednojęzyczny słowniczek. Lub równoważna pozycja o tym samym przeznaczeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: materiały do zajęć dla SP w Świerklańcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej cz.1drut miedzianyelektroskop generator Van de Graaffaizolowane przewodylusterka wklęsło- wypukłemagnesy neodymowenaczynia połączonepryzmatprzewodniki z zakończeniem krokodylekzestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznejteleskopzestaw magnesówbloki metali 6 różnychkrążek barw Newtona z wirownicąLustra płaskiezestaw do demonstracji energii słonecznejdemonstracja dośw. Energiamodel energia odnawialnazestaw energia ze słonej wodymodel energia termalnaturbina wiatrowazestaw różnych przyrządów do mierzeniaprzyrzad do demonstracji fal poprzecznych i podł użnychokulary ochronneklosz próźniowy z pompą ręcznązestaw 6 sprężyn z zawieszkamimiernik natężenia dźwiękuzesta w do demonstracji prawa ArchimedesaZakup pomocy do pracowni fizycznej cz.2prasa hydraulicznatermometr Galileuszaodważniki szczelinowekule magdeburskielupa szklana z rączkąrównia pochyła z wałkiemzestaw do demonstracji kolizjipotrójne wahadłoróżne podłoża do badania tarciawaga elektronicznazestaw skał i minerałówpalnik alkoholowy z knotemstojak pod palnik alkoholowy450 figur transparentnych- tangramZakup pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznejglobus konturowyzestaw skałwiatromierzmodel układu słonecznego z planetamitermometr zaokiennystojak do przechowywania mapstacja pogodowaPolska- mapa fizycznaochrona przyrody w Polsce mapaenergia odnawialna wody, wiatru i Słońcamagnetyzm kuli ziemskiejkompasZakup pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw część 1bryły geometrycznebryły magnetycznebryły nieregularnebryły szkieletowebryły nieregularnekalkulator prosty dla uczniówkomplet elementów do budowy szkieletów bryłkomplet magnetycznych przyrządów tablicowychmagnetyczne bryły – ułamki zestaw 20-elementowymodele brył obrotowychpiramida matematyczprzyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowychsiatki brył i figur geometrycznychzestaw brył „2 w 1” rozkładanych z siatkamizestaw do mierzenia długościzestaw do nauki prawdopodobieństwazestaw matematycznych gier dydaktycznychzestaw konstrukcyjny 1000 elementówBingo matemKlockiDomino matem. Zestaw 60 gier dla uczniów szkoły podstawowejKieszonkowiec matematyczny Matematyka - BrainBoxMatematyczne gry i zabawySupermatematykYINSHK - dron (czerwono-biały)Kalaha. Mancala (Wari)gra logicznaOthelloBlokustangramklocki Dienesadomino168 płytekliczmany i patyczkizestaw woreczków z cyferkamidżdżownice miarowezestaw litr do porównania objętościpieniążki edukacyjnezegar średnica 27 cmzakup pomocy Dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw cz 2magnetyczne ułamki jabłkawaga dydaktyczna z odważnikamidomino- zegarymagnetyczne ułamki pizzadominoQwirkleHappy Cube (sześciopak)Kamienny tangram - kwadratKolorowy kod - Colour Code Samotnik (w metalowej puszce)Sześcian z labiryntemDOMI dopełnianie do 30Piramida matematycznaStory Cubes MAXTriominos De Luxe. Trójkątne dominokarty Grabowskiego tabliczka mnożeniakarty Grabowskiego dodawanie i odejmowaniedziałania matematyczne zabawa edukacyjna dla dzieci pomoce montessorizestaw kościgra planszowabingoSchubitrixSqula- matematyczne wyzwaniageometria wokół nas- zestaw brył geometrycznych z szablonami z przedmiotami domowego użytkumatematyczny twistergry korytarzowe-działania matematycznegry korytarzowe- żółw matematycznygry korytarzowe- potrójna gra w klasygry korytarzowe- tarczagry na ścianę- liczbygra na ścianę - figurygra na ścianę- gasienica głowa, labirynt, waga, zegargra na ścianę- tetrisgra na ścianę- 4 w liniiZakupy do zajęć z j.angielskiegoGra ubieramy kotyGra domino zwierzętaLet"s eat in EnglishIrregular verbs puzzleWhat will happen if…How are you?Gra memo skojarzeniaGra memo przeciwieństwaZabawa-dopasowywanie zdańGra domino "przeczytaj i dopasuj"Gra "znajdź rym"Domino "znajdź i dopasujZakupy do zajęć z j.niemieckiego część 1Gra językowa do nauki konstruowania pytańGra językowa do nauki podstawowych słówek i wyrażeń w j.niemieckimGra językowa do nauki podstawowych rzeczownikówGra planszowa do nauki zawodów j.niemieckiGra planszowa związana z życiem w mieście, infrastrukturą, transportemGra językowa służącą do nauki nazw zwierzątGra językowa słownictwa i wyrażeń związanych z kondycją fizyczną,Gra językowa służaca poznaniu charakterystycznych miejsc, zabytków, postaciGra językowa do nauki niemieckich nazw części garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych -Gra językowa do nauki słownictwa Gra językowa Bis Deutsch Gra językowa do nauki liczebników 1 - 100Gra domino do nauki godzinGra językowa do nauki niemieckich czasownikówGra językowa w tematyce piratów, przygód i skarbówgra językowa służąca do nauki nazw artykułów spożywczychGra językowa z słownictwem cech fizycznychGra językowa do opanowania 40 najważniejszych nazw zawodówGra językowa Fragen und AntwortenZakupy do zajęć z języka niemieckiego cz.2Domino słownictwo czynności codziennePlanszowa gra językowaGra językowa do nauki czasowników niemieckichGra zespołowo-drużynowa ukierunowana na rozwój umiejętności komunikacyjnychGra językowa do nauki słownictwa związanego z jedzeniemGra językowa do nauki podstawowego słownictwa, oraz tworzenia prostych zdańGra językowa do nauki słownictwa związanego z ubioremZestaw dwudziestu kolorowych posterów do nauki języka niemieckiego z rysunkamZegar i Kalendarz niemiecki dla dzieci do nauki czasuProgram edukacyjny służący do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości,-multimedialna gra językowa do nauki słowek, gramatyki i wymowymultimedialna gra językowa do nauki najważniejszych słówek i zwrotów niemieckich.Scrabble Original-wersja niemieckaJęzyk niemiecki część I słownictwoJęzyk niemiecki część II gramatykaLotto niemieckie zwierzętaLotto niemieckie żywnośćzestaw do nauki czasownikówzestaw do nauki rzeczownikówskładanki zachęcające dzieci do czytania ze zrozumieniemukładanki do nauki podstawowych słówukładanka o różnych zagadnieniach językowych -układanka o różnych zagadnieniach językowych -zestaw 16 kolorowych masekzakup pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznejatlas owadówatlas minerałówatlas pogoda i klimatatlas przyrodniczyatlas zwierzątatlas grzybówatlas ptakówbezkręgowe organizmy zestawbudowa ukł organy i tkanki zestkomórki i tkanki zwierzęce zestawmikroskop do kompmikroskopy optyczne model komórki roslinnejmodel komórki zwierzecejmodel kwiatumodel okamodel sercamodel skóry człowiekamodel szkieletu człowiekamodel ucha model budowy anatomicznej człowiekamodele szkieletówplansza budowa kwiatuplansza rozwoju człowiekaplansza grzybów trującychplansza obiegu wody w przyrodzieplansza zmysły człowieka plansza profili glebowychplansza chmurplansza dziobów, pazurów i tropówplansza roślin trującychplansza wskaźników biologicznychplansze-warstwy lasów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
wydłużenie okresu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję pracowników lub brygady do prac brukarskich. Prace na terenie woj. śląskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI