Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-29
  • Numer ogłoszenia615998-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615998-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów  9 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (URL): https://opsgliwice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ops.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +
Numer referencyjny: ZP.321.23.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Meble Zestaw mebli kuchennych – każda szafka dolna i wisząca w tym samym kolorze oraz wykończeniem. Meble będą tworzyć zestaw. I. Szafki dolne 1. szafka stojąca: • wymiary: sz./ wys./gł. 60/81/46-55 cm • z szufladą w górnej części, dwudrzwiowa otwierana na boki, półka demontowana w środku. • Ilość sztuk – 1 • szafka stojąca pod zlewozmywak wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym nakładanym. • wymiary: sz./ wys./gł. 68/81/46-55 cm, • dwoje drzwiczek • Typ zlewozmywaka nakładany • Wymiary (szer. x głęb.) 800 x 500 mm • Kolor srebrny • Wykonanie stal szlachetna • Otwór na baterię tak • Ilość sztuk – 1 II. Szafki górne 1. szafka wisząca z przeszkleniem • wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • dwoje drzwiczek , 2 półki demontowane w środku. • Ilość sztuk – 1 2. szafka wisząca okapowa • wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • jednodrzwiowa, otwierana do góry, zawiasy z siłownikami utrzymującymi drzwiczki podczas otwierania. • Ilość sztuk – 1 3. szafka wisząca z suszarką na naczynia mokre • Wymiary: szerokość 80 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • dwudrzwiowa, • Ilość sztuk – 1 Kolor i wykończenie wszystkich szafki : Kolor brązowy lub dąb, wykonanie frontu łatwo zmywalne, odporne na wodę, uchwyty szafek górnych i dolnych łatwe w utrzymaniu czystości, bez ostrych zakończeń. III. blat kuchenny • materiał wykonania: płyta wiórowa laminowana, kolor zbliżony do koloru szafek • wymiary :gr: 38mm, szer.: 60 cm, długość: 305 cm • Ilość sztuk – 1 IV. stół konferencyjny • blat wykonany z płyty laminowanej, kolor klon, z metalowym stelażem i okrągłymi nogami, • Wymiary: 139 x 75 x 76 cm • Ilość sztuk – 4 V. krzesło tapicerowane • stelaż krzesła wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm, siedzisko i oparcie tapicerowane, wymiary: szerokość siedziska 38 cm (kolory szarości) • Ilość sztuk – 30 VI. szafa ubraniowa schowkowa • o wymiarach 90 x 55 x 187,5 cm, szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, o gr. płyty 18 mm, drzwi wykonane z płyty z trwałą okleiną termoplastyczną, kolor drzwi frontowych w tonacji szaro-białej, szafy/schowki wyposażone w plastikowe uchwyty (gałki) w kolorze aluminium. Szafy wyposażone w metalowe nóżki, z podziałem na cztery schowki, każdy schowek posiada wieszak na ubrania, oraz wyposażone w zamki z kluczem w każdym schowku. Łącznie 32 schowki zamykane na klucz w 8 zamawianych szafach. • Ilość sztuk – 8 VII. sofa 3- osobowa • metalowe okrągłe nóżki umożliwiają poziomowanie mebla, siedziska i oparcia pokryte wytrzymałą tkaniną, o bardzo dużej odporności na plamy i zabrudzenia, • wymiary: wys. siedziska 41 cm , gł. siedziska 52 cm, wym. 145 x 70 x 80 cm, • kolor granatowy • Ilość sztuk – 1 VIII. niski stół kawowy • metalowa konstrukcja w kolorze aluminium, nogi wyposażone w stopkę umożliwiającą regulację wysokości. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej o gr. 25 mm wykończonej obrzeżem o gr. 2 mm. • Wymiary: śr. 80 cm, wys. 50 cm • Ilość sztuk – 1 IX. biurko z szafką i szufladą • wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, • wymiary: 120 x 60 x 76 cm • Ilość sztuk – 1 X. krzesło obrotowe • wykonane z tworzywa łatwo zmywalnego, kolor niebieski, siedzisko i oparcie połączone w jedną całość, odporne na zabrudzenia i wilgoć, stelaż krzesła wyposażony w kółka i mechanizm regulacji wysokości, • wymiary: wys. siedziska od 43 do 56 cm • Ilość sztuk – 1 XI. krzesło obrotowe biurowe • wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, regulowana wysokość, krzesło na kółkach, materiał: 100% włókno syntetyczne, kolor szaro-czarny • wymiary: śr. 63 cm, wym. siedziska 50 x 48 cm, wys. siedziska 51-57 cm • Ilość sztuk – 1 XII. szafa wysoka dwudrzwiowa • szafa wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm., wyposażona w 4 półki i zamek z kluczem, wymiary: 76 x 40 x 185 cm, • kolor klon • Ilość sztuk – 2 XIII. biurko do pokoju terapeutycznego • wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, tonacja klon z zielonymi elementami, wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, • wymiary: 120 x 60 x 76 cm • Ilość sztuk – 1 XIV. krzesło • tapicera : materiałowa , kolor zielony • rodzaj nóg: metalowe • kolor stelaża: srebrny • wymiary: szer. 45cm, wys. 83,5cm, • Ilość sztuk – 2 XV. tapczan 1-osobowy • 1 szt., pojemnik otwierany, boki i pojemnik wykonane z płyty laminowanej, tonacja buku, materac pokryty granatową mikrofazą, • wymiary: długość: 199 x szerokość: 80 x wysokość 60cm. • Ilość sztuk – 1 Część II Wyposażenie - tekstylia I. firana • skład tkaniny: 100% poliester, zapewnia dopływ światła, • wysokość 160 cm, • długość 25m • kolor biały II. obrus • skład tkaniny: poliester, prostokątny, • dł. 180 cm, szer.130 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4 Część III Wyposażenie - naczynia I. komplet obiadowy (18 elementów) • W zestaw kompletu wchodzi : 6 talerzy płytkich (25,5cm), 6 talerzy głębokich (22,5 cm), 6 talerzy deserowych (20,5cm), • kolor biały, • porcelana polska, • przystosowana do mycia w zmywarce i użytkowania w kuchence mikrofalowej • Ilość kompletów – 5 II. komplet sztućców (24 elementy) • w skład zestawu wchodzi : nóż - 6 szt.( z ząbkami), widelec- 6szt. (szerokie rozstawienie szpikulca) łyżka - 6 szt., łyżeczka - 6 szt., • stal nierdzewna, • przystosowany do mycia w zmywarce • Ilość kompletów – 2 III. kubek przezroczysty • poj. 250 ml, • wykonany ze szkła hartowanego, z uchem do trzymania, Kubek przeznaczony do podawania napojów zimnych oraz gorących, • przystosowany do mycia w zmywarce • Ilość sztuk – 30 Część IV Wyposażenie pozostałe I. suszarka sufitowa • posiada rurki powlekane polietylenem, przeznaczona do korzystania wewnątrz, • do zamontowania pod sufitem na wys. 10 cm, • szer. suszarki 150 cm, • 6-cio prętowa, • Ilość sztuk – 1 II. karnisz pojedynczy • wykonany ze stali, kolor srebrny, • wymiary: dł. 240 cm, średnica 16 mm, • 1 drążek, 2 wsporniki, 2 końcówki, 24 kółka z żabką, montowany do ścian • Ilość sztuk – 6 III. deska do prasowania z przyłączem elektrycznym • blat wykonany z siatki metalowej, podstawa na żelazko, • 4 stopniowa regulacja wysokości(74-90 cm), • Wymiary: dł. 120cm, szer. 38 cm • Ilość sztuk – 1 IV. Bateria kuchenna • Rodzaj stojąca • Typ baterii jednodźwigniowa • Wykonanie korpusu stal szlachetna • Barwa chrom • Wysokość korpusu min. 158 mm • Wysokość wylewki min. 137 mm • Zasięg wylewki min. 219 mm • Otwór montażowy 35 mm • Wyposażenie wężyki podłączeniowe Część V- sprzęt do ćwiczeń indywidualnych I. bieżnia • komputer: ekran 5” LCD programy treningowe; Funkcje: prędkość, czas, dystans, kalorie, puls, nachylenie bieżni, tętno; Silnik o mocy 2.5 KM, prędkość: 1-18 km/h; Powierzchnia pasa bieżni: 140 x 50 cm, grubość pasa: 1,4 mm; Nachylenie bieżni: 16 poziomów, regulowane elektronicznie; System łatwego składania bieżni; Klawisze szybkiego dostępu zmiany prędkości oraz nachylenia; klucz bezpieczeństwa; Kółka transportowe; Wymiary bieżni: 185 x 87 x 139 cm, po złożeniu: 117 x 87 x 157 cm; Waga produktu: 90 kg, waga w opakowaniu: 98 kg ; Maksymalna waga użytkownika: 135 kg; • Ilość sztuk – 1 II. rowerek poziomy  wyświetlacz negatywowy,; Poziomy oporu przystosowane dla początkujących i zaawansowanych użytkowników; Programy treningowe, Koło zamachowe: 9 kg; Typ ramy: rama pozioma; Siodełko: regulowane, z wygodnym, wyprofilowanym wysokim oparciem dla odcinka lędźwiowego; Pedały: szerokie, ergonomiczne, z regulowanymi paskami bezpieczeństwa; Pomiar pulsu: poprzez sensory umieszczone na kierownicy lub bezprzewodowo (wymagany dodatkowy pas piersiowy do pomiaru bezprzewodowego); Kółka transportowe (z przodu sprzętu); Nawiew/wentylator,(regulowany automatycznie lub ręcznie); Maksymalna waga użytkownika: 125 kg; Wymiary sprzętu: 132 x 57 x 150 cm • Ilość sztuk – 1 Część VI – sprzęt RTV i AGD I. lodówka • chłodziarka :217l, zamrażarka: 98l, bezszronowa, • wymiary: wys.185cm, szer.59,5 cm, gł. 66.8cm; • kolor: metaliczny grafit, • położenie zamrażalki: na dole; • funkcje dodatkowe: Wyświetlacz elektroniczny, Oświetlenie LED,; Klasa energetyczna A+++; szklane półki; • Ilość sztuk – 1 II. telewizor • ekran 65 cali; funkcje HDR, Smart, Wi-Fi, DLNA, USB - multimedia, USB - nagrywanie, Ambilight, HDMI x3, USB x2;Tuner DVB-T (MPEG-4), DVB-T2, DVB-T2-HD, DVB-S, DVB-S2, DVB-C, analogowy; procesor 4-rdzeniowy, USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość sterowania za pomocą smartfona i tabletu, tryb ECO; możliwość montażu na ścianie; Wymiary bez podstawy: szer. x wys.x gł. - 146,2 x 85,2 x 7,1 cm • Ilość sztuk – 1 III. wieża • odtwarzacz płyt: CD, CD-RW, CD-R, MP3, • moc:100 W, typ radia:FM, Cyfrowe; • Ilość sztuk – 1 IV. czajnik bezprzewodowy • pojemność:2.5l, moc grzałki: 2200W, element grzejny: grzałka spiralna, wykonanie: tworzywo sztuczne, obrotowa podstawa; Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Automatyczne wyłączenie po osiągnięciu ustawionej temperatury; Czajnik posiada obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody, podwójny system bezpieczeństw oraz zdejmowany i zmywalny filtr zanieczyszczeń i kamienia wodnego. Wyposażony jest również w dno grzewcze ze stali nierdzewnej ze zakrytą spiralą grzewczą i wskaźnik świetlny pracy. Ergonomiczny kształt uchwytu i wieko wyposażone w zamek bezpieczeństwa ułatwia korzystanie z urządzenia; • Ilość sztuk – 2 V. żelazko • stopa ceramiczna, moc:3000W, wytwarzanie pary, automatyczne wyłączenie; Funkcje dodatkowe: Auto off, Lampka kontrolna, Prasowanie na sucho i mokro, Prasowanie w pionie, Płynna regulacja temperatury; • Ilość sztuk – 1 VI. kuchnia elektryczna • rodzaj piekarnika i płyty grzewczej: elektryczny; rożen, termobieg, wymiary: • wymiary: szer 60 cm; głębokość: 60cm, wysokość: 85cm; • wnętrze piekarnika: wkłady katalityczne; wyposażenie dodatkowe: 1 półka siatkowa, widelec do rożna, 1 półka blaszana, ramka do zaczepiania rożna; • napięcie: 230V • Ilość sztuk – 1 VII. pralko-suszarka • wielkość załadunku - pranie: 8kg, wielkość załadunku - suszenie: 5kg, • wymiary: gł. 47cm, szer. 60cm, wys.85cm; • kolor biały, blokada przedwczesnego otwarcia drzwi; • automatyczny dobór wody do wielkości załadunku; programy: bawełna, delikatny, program szybki 30 minut, szybki 14 minut, szybki 44 minuty; • Ilość sztuk – 1 VIII. wyparzarka do naczyń • z pompą spustową, przeznaczona do mycia kubków, filiżanek, szkła, sztućców, talerzyków i talerzy; sterowanie manualne; dozownik nabłyszczacza; zużycie wody na 1 cykl mycia: 2,3 l; temperatura wody myjącej/płuczącej: +55°C/+85°C, • wymiary: dł. 50 cm, szer. 50 cm, • dostosowana do wymogów sanepidu; • napięcie: 230V • Ilość sztuk – 1 IX. okap kuchenny • oświetlenie halogenowe, pochłaniacz, wyciąg, • wymiary: szer 60 cm, wys. max 13,5 cm, gł.50 cm; • maksymalna wydajność wyciągu (norma EN-61591) (w m³/h): 203; natężenie hałasu przy maksymalnej prędkości wyciągu (w dB): 66; ilość silników 1; • Ilość sztuk – 1 Część VII – wyposażenie ogrodu I. stół ogrodowy • materiał blatu stołu: plastik, materiał konstrukcji stołu: plastik; • składany, owalny, • wymiar: dł: 135 cm, szer: 80 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4 II. krzesło ogrodowe • materiał wykonania: plastik, dopuszczalne obciążenie min. 110 kg, • wysokość 79 cm x szerokość 56 cm x głębokość 58 cm, • podłokietniki, • kolor szary • Ilość sztuk – 30 III. parasol ogrodowy • poszycie z wodoodpornego poliestru, stelaż z aluminium proszkowanego, z możliwością zginania, z korbką i wentylacją, z funkcją przechyłu, • wymiary: średnica 300 cm, wysokość 248 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4 IV. podstawa parasola • materiał: plastik, • wymiary: szer. 44cm, dł. 40 cm, wys.12 cm, • poj. 12l, • kolor szary antracyt, • dopasowana do średnicy drążka parasola • Ilość sztuk – 4 Dopuszczalna różnica między podanymi wymiarami -/+ 2 cm

II.5) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39100000-3
39200000-4
39700000-9
32300000-6
37440000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiajacy przewiduje, w celu nalezytego wykonania przedmiotu umowy, mozliwosc zmiany jej postanowien w stosunku do tresci oferty Wykonawcy jezeli po zawarciu umowy dojdzie do zmian przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzglednie obowiazujacej normy powodujacej koniecznosc zmiany, modyfikacji lub odstepstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. 2. Wystapienie wymienionej w ust. 1 okolicznosci nie stanowi zobowiazania Zamawiajacego do dokonania zmiany, ani nie moze stanowic podstawy roszczen Wykonawcy do ich dokonania.W przypadku obnizenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie ulegnie stosownemu obnizeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzglednieniem obowiazujacej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 14:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Meble
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Meble Zestaw mebli kuchennych – każda szafka dolna i wisząca w tym samym kolorze oraz wykończeniem. Meble będą tworzyć zestaw. I. Szafki dolne 1. szafka stojąca: • wymiary: sz./ wys./gł. 60/81/46-55 cm • z szufladą w górnej części, dwudrzwiowa otwierana na boki, półka demontowana w środku. • Ilość sztuk – 1 • szafka stojąca pod zlewozmywak wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym nakładanym. • wymiary: sz./ wys./gł. 68/81/46-55 cm, • dwoje drzwiczek • Typ zlewozmywaka nakładany • Wymiary (szer. x głęb.) 800 x 500 mm • Kolor srebrny • Wykonanie stal szlachetna • Otwór na baterię tak • Ilość sztuk – 1 II. Szafki górne 1. szafka wisząca z przeszkleniem • wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • dwoje drzwiczek , 2 półki demontowane w środku. • Ilość sztuk – 1 2. szafka wisząca okapowa • wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • jednodrzwiowa, otwierana do góry, zawiasy z siłownikami utrzymującymi drzwiczki podczas otwierania. • Ilość sztuk – 1 3. szafka wisząca z suszarką na naczynia mokre • Wymiary: szerokość 80 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60 • dwudrzwiowa, • Ilość sztuk – 1 Kolor i wykończenie wszystkich szafki : Kolor brązowy lub dąb, wykonanie frontu łatwo zmywalne, odporne na wodę, uchwyty szafek górnych i dolnych łatwe w utrzymaniu czystości, bez ostrych zakończeń. III. blat kuchenny • materiał wykonania: płyta wiórowa laminowana, kolor zbliżony do koloru szafek • wymiary :gr: 38mm, szer.: 60 cm, długość: 305 cm • Ilość sztuk – 1 IV. stół konferencyjny • blat wykonany z płyty laminowanej, kolor klon, z metalowym stelażem i okrągłymi nogami, • Wymiary: 139 x 75 x 76 cm • Ilość sztuk – 4 V. krzesło tapicerowane • stelaż krzesła wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm, siedzisko i oparcie tapicerowane, wymiary: szerokość siedziska 38 cm (kolory szarości) • Ilość sztuk – 30 VI. szafa ubraniowa schowkowa • o wymiarach 90 x 55 x 187,5 cm, szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, o gr. płyty 18 mm, drzwi wykonane z płyty z trwałą okleiną termoplastyczną, kolor drzwi frontowych w tonacji szaro-białej, szafy/schowki wyposażone w plastikowe uchwyty (gałki) w kolorze aluminium. Szafy wyposażone w metalowe nóżki, z podziałem na cztery schowki, każdy schowek posiada wieszak na ubrania, oraz wyposażone w zamki z kluczem w każdym schowku. Łącznie 32 schowki zamykane na klucz w 8 zamawianych szafach. • Ilość sztuk – 8 VII. sofa 3- osobowa • metalowe okrągłe nóżki umożliwiają poziomowanie mebla, siedziska i oparcia pokryte wytrzymałą tkaniną, o bardzo dużej odporności na plamy i zabrudzenia, • wymiary: wys. siedziska 41 cm , gł. siedziska 52 cm, wym. 145 x 70 x 80 cm, • kolor granatowy • Ilość sztuk – 1 VIII. niski stół kawowy • metalowa konstrukcja w kolorze aluminium, nogi wyposażone w stopkę umożliwiającą regulację wysokości. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej o gr. 25 mm wykończonej obrzeżem o gr. 2 mm. • Wymiary: śr. 80 cm, wys. 50 cm • Ilość sztuk – 1 IX. biurko z szafką i szufladą • wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, • wymiary: 120 x 60 x 76 cm • Ilość sztuk – 1 X. krzesło obrotowe • wykonane z tworzywa łatwo zmywalnego, kolor niebieski, siedzisko i oparcie połączone w jedną całość, odporne na zabrudzenia i wilgoć, stelaż krzesła wyposażony w kółka i mechanizm regulacji wysokości, • wymiary: wys. siedziska od 43 do 56 cm • Ilość sztuk – 1 XI. krzesło obrotowe biurowe • wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, regulowana wysokość, krzesło na kółkach, materiał: 100% włókno syntetyczne, kolor szaro-czarny • wymiary: śr. 63 cm, wym. siedziska 50 x 48 cm, wys. siedziska 51-57 cm • Ilość sztuk – 1 XII. szafa wysoka dwudrzwiowa • szafa wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm., wyposażona w 4 półki i zamek z kluczem, wymiary: 76 x 40 x 185 cm, • kolor klon • Ilość sztuk – 2 XIII. biurko do pokoju terapeutycznego • wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, tonacja klon z zielonymi elementami, wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, • wymiary: 120 x 60 x 76 cm • Ilość sztuk – 1 XIV. krzesło • tapicera : materiałowa , kolor zielony • rodzaj nóg: metalowe • kolor stelaża: srebrny • wymiary: szer. 45cm, wys. 83,5cm, • Ilość sztuk – 2 XV. tapczan 1-osobowy • 1 szt., pojemnik otwierany, boki i pojemnik wykonane z płyty laminowanej, tonacja buku, materac pokryty granatową mikrofazą, • wymiary: długość: 199 x szerokość: 80 x wysokość 60cm. • Ilość sztuk – 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39100000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II Wyposażenie - tekstylia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Wyposażenie - tekstylia I. firana • skład tkaniny: 100% poliester, zapewnia dopływ światła, • wysokość 160 cm, • długość 25m • kolor biały II. obrus • skład tkaniny: poliester, prostokątny, • dł. 180 cm, szer.130 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39200000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III Wyposażenie - naczynia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III Wyposażenie - naczynia I. komplet obiadowy (18 elementów) • W zestaw kompletu wchodzi : 6 talerzy płytkich (25,5cm), 6 talerzy głębokich (22,5 cm), 6 talerzy deserowych (20,5cm), • kolor biały, • porcelana polska, • przystosowana do mycia w zmywarce i użytkowania w kuchence mikrofalowej • Ilość kompletów – 5 II. komplet sztućców (24 elementy) • w skład zestawu wchodzi : nóż - 6 szt.( z ząbkami), widelec- 6szt. (szerokie rozstawienie szpikulca) łyżka - 6 szt., łyżeczka - 6 szt., • stal nierdzewna, • przystosowany do mycia w zmywarce • Ilość kompletów – 2 III. kubek przezroczysty • poj. 250 ml, • wykonany ze szkła hartowanego, z uchem do trzymania, Kubek przeznaczony do podawania napojów zimnych oraz gorących, • przystosowany do mycia w zmywarce • Ilość sztuk – 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39200000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV Wyposażenie pozostałe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV Wyposażenie pozostałe I. suszarka sufitowa • posiada rurki powlekane polietylenem, przeznaczona do korzystania wewnątrz, • do zamontowania pod sufitem na wys. 10 cm, • szer. suszarki 150 cm, • 6-cio prętowa, • Ilość sztuk – 1 II. karnisz pojedynczy • wykonany ze stali, kolor srebrny, • wymiary: dł. 240 cm, średnica 16 mm, • 1 drążek, 2 wsporniki, 2 końcówki, 24 kółka z żabką, montowany do ścian • Ilość sztuk – 6 III. deska do prasowania z przyłączem elektrycznym • blat wykonany z siatki metalowej, podstawa na żelazko, • 4 stopniowa regulacja wysokości(74-90 cm), • Wymiary: dł. 120cm, szer. 38 cm • Ilość sztuk – 1 IV. Bateria kuchenna • Rodzaj stojąca • Typ baterii jednodźwigniowa • Wykonanie korpusu stal szlachetna • Barwa chrom • Wysokość korpusu min. 158 mm • Wysokość wylewki min. 137 mm • Zasięg wylewki min. 219 mm • Otwór montażowy 35 mm • Wyposażenie wężyki podłączeniowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39200000-4, 39700000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dosatwy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część V- sprzęt do ćwiczeń indywidualnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. bieżnia • komputer: ekran 5” LCD programy treningowe; Funkcje: prędkość, czas, dystans, kalorie, puls, nachylenie bieżni, tętno; Silnik o mocy 2.5 KM, prędkość: 1-18 km/h; Powierzchnia pasa bieżni: 140 x 50 cm, grubość pasa: 1,4 mm; Nachylenie bieżni: 16 poziomów, regulowane elektronicznie; System łatwego składania bieżni; Klawisze szybkiego dostępu zmiany prędkości oraz nachylenia; klucz bezpieczeństwa; Kółka transportowe; Wymiary bieżni: 185 x 87 x 139 cm, po złożeniu: 117 x 87 x 157 cm; Waga produktu: 90 kg, waga w opakowaniu: 98 kg ; Maksymalna waga użytkownika: 135 kg; • Ilość sztuk – 1 II. rowerek poziomy wyświetlacz negatywowy,; Poziomy oporu przystosowane dla początkujących i zaawansowanych użytkowników; Programy treningowe, Koło zamachowe: 9 kg; Typ ramy: rama pozioma; Siodełko: regulowane, z wygodnym, wyprofilowanym wysokim oparciem dla odcinka lędźwiowego; Pedały: szerokie, ergonomiczne, z regulowanymi paskami bezpieczeństwa; Pomiar pulsu: poprzez sensory umieszczone na kierownicy lub bezprzewodowo (wymagany dodatkowy pas piersiowy do pomiaru bezprzewodowego); Kółka transportowe (z przodu sprzętu); Nawiew/wentylator,(regulowany automatycznie lub ręcznie); Maksymalna waga użytkownika: 125 kg; Wymiary sprzętu: 132 x 57 x 150 cm • Ilość sztuk – 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 37440000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część VI – sprzęt RTV i AGD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI – sprzęt RTV i AGD I. lodówka • chłodziarka :217l, zamrażarka: 98l, bezszronowa, • wymiary: wys.185cm, szer.59,5 cm, gł. 66.8cm; • kolor: metaliczny grafit, • położenie zamrażalki: na dole; • funkcje dodatkowe: Wyświetlacz elektroniczny, Oświetlenie LED,; Klasa energetyczna A+++; szklane półki; • Ilość sztuk – 1 II. telewizor • ekran 65 cali; funkcje HDR, Smart, Wi-Fi, DLNA, USB - multimedia, USB - nagrywanie, Ambilight, HDMI x3, USB x2;Tuner DVB-T (MPEG-4), DVB-T2, DVB-T2-HD, DVB-S, DVB-S2, DVB-C, analogowy; procesor 4-rdzeniowy, USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość sterowania za pomocą smartfona i tabletu, tryb ECO; możliwość montażu na ścianie; Wymiary bez podstawy: szer. x wys.x gł. - 146,2 x 85,2 x 7,1 cm • Ilość sztuk – 1 III. wieża • odtwarzacz płyt: CD, CD-RW, CD-R, MP3, • moc:100 W, typ radia:FM, Cyfrowe; • Ilość sztuk – 1 IV. czajnik bezprzewodowy • pojemność:2.5l, moc grzałki: 2200W, element grzejny: grzałka spiralna, wykonanie: tworzywo sztuczne, obrotowa podstawa; Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Automatyczne wyłączenie po osiągnięciu ustawionej temperatury; Czajnik posiada obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody, podwójny system bezpieczeństw oraz zdejmowany i zmywalny filtr zanieczyszczeń i kamienia wodnego. Wyposażony jest również w dno grzewcze ze stali nierdzewnej ze zakrytą spiralą grzewczą i wskaźnik świetlny pracy. Ergonomiczny kształt uchwytu i wieko wyposażone w zamek bezpieczeństwa ułatwia korzystanie z urządzenia; • Ilość sztuk – 2 V. żelazko • stopa ceramiczna, moc:3000W, wytwarzanie pary, automatyczne wyłączenie; Funkcje dodatkowe: Auto off, Lampka kontrolna, Prasowanie na sucho i mokro, Prasowanie w pionie, Płynna regulacja temperatury; • Ilość sztuk – 1 VI. kuchnia elektryczna • rodzaj piekarnika i płyty grzewczej: elektryczny; rożen, termobieg, wymiary: • wymiary: szer 60 cm; głębokość: 60cm, wysokość: 85cm; • wnętrze piekarnika: wkłady katalityczne; wyposażenie dodatkowe: 1 półka siatkowa, widelec do rożna, 1 półka blaszana, ramka do zaczepiania rożna; • napięcie: 230V • Ilość sztuk – 1 VII. pralko-suszarka • wielkość załadunku - pranie: 8kg, wielkość załadunku - suszenie: 5kg, • wymiary: gł. 47cm, szer. 60cm, wys.85cm; • kolor biały, blokada przedwczesnego otwarcia drzwi; • automatyczny dobór wody do wielkości załadunku; programy: bawełna, delikatny, program szybki 30 minut, szybki 14 minut, szybki 44 minuty; • Ilość sztuk – 1 VIII. wyparzarka do naczyń • z pompą spustową, przeznaczona do mycia kubków, filiżanek, szkła, sztućców, talerzyków i talerzy; sterowanie manualne; dozownik nabłyszczacza; zużycie wody na 1 cykl mycia: 2,3 l; temperatura wody myjącej/płuczącej: +55°C/+85°C, • wymiary: dł. 50 cm, szer. 50 cm, • dostosowana do wymogów sanepidu; • napięcie: 230V • Ilość sztuk – 1 IX. okap kuchenny • oświetlenie halogenowe, pochłaniacz, wyciąg, • wymiary: szer 60 cm, wys. max 13,5 cm, gł.50 cm; • maksymalna wydajność wyciągu (norma EN-61591) (w m³/h): 203; natężenie hałasu przy maksymalnej prędkości wyciągu (w dB): 66; ilość silników 1; • Ilość sztuk – 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39700000-9, 32300000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część VII – wyposażenie ogrodu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. stół ogrodowy • materiał blatu stołu: plastik, materiał konstrukcji stołu: plastik; • składany, owalny, • wymiar: dł: 135 cm, szer: 80 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4 II. krzesło ogrodowe • materiał wykonania: plastik, dopuszczalne obciążenie min. 110 kg, • wysokość 79 cm x szerokość 56 cm x głębokość 58 cm, • podłokietniki, • kolor szary • Ilość sztuk – 30 III. parasol ogrodowy • poszycie z wodoodpornego poliestru, stelaż z aluminium proszkowanego, z możliwością zginania, z korbką i wentylacją, z funkcją przechyłu, • wymiary: średnica 300 cm, wysokość 248 cm, • kolor szary • Ilość sztuk – 4 IV. podstawa parasola • materiał: plastik, • wymiary: szer. 44cm, dł. 40 cm, wys.12 cm, • poj. 12l, • kolor szary antracyt, • dopasowana do średnicy drążka parasola • Ilość sztuk – 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI