Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego w ramach projektu „Przebudowa wraz z rozbudową budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w miejscowości Mroczków Gościnny”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpoczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-23
  • Numer ogłoszenia533741-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533741-N-2020 z dnia 2020-04-23 r.

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego: Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego w ramach projektu „Przebudowa wraz z rozbudową budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w miejscowości Mroczków Gościnny”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Przebudowa wraz z rozbudową budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w miejscowości Mroczków Gościnny” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 59064843900000, ul. Kwiatowa  1A , 26-300  Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 414 900, e-mail zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl, faks 447 414 901.
Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.opocznopowiat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.opocznopowiat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego w ramach projektu „Przebudowa wraz z rozbudową budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w miejscowości Mroczków Gościnny”
Numer referencyjny: OZ.272.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Część I, Część II, Część III
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia zakup, dostawa i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego: w ramach projektu „Przebudowa wraz z rozbudową budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Technicznych w miejscowości Mroczków Gościnny” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 z podziałem na części: Część I: Pracownia elektryki i elektronikiPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni elektryki i elektrotechniki dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym niżej wymienionego sprzętu: System sterowania silnikami ZS (zapłon samoczynny) typu CommonRail – 1 szt. System sterowania elektronicznego Diesla EDC – 1 szt. System zintegrowany typu Motronic – 1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdów- 1 zestaw ABS /ASR – system regulacji siły hamowania – 1 szt. Dwuobwodowy układ hamulcowy – 1 szt. SRS – System bezpieczeństwa biernego – 1 szt. System klimatyzacji Climatronic – 1 szt. Zestaw panelowy układów zapłonowych pojazdów – 1 zestaw Zestaw panelowy ukazujący kompletne oświetlenie pojazdu – 1 zestaw Zestaw panelowy dotyczący sensoryki sterowania elektronicznymi systemami w pojazdach samochodowych – 1 zestaw Zestaw panelowy aktoryki systemów w pojazdach samochodowych – 1 zestaw Zestaw panelowy dotyczący podstaw elektroniki i elektrotechniki pojazdowej – 1 zestaw Zespół napędowy silnika ZS z pompą rotacyjną – 1 szt. Zespół napędowy silnika typu CommonRail – 1 szt. Stanowisko testowania turbosprężarek – 1 szt.Część II: Pracownia napraw pojazdówPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż niżej wymienionych specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni napraw pojazdów dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym tj.: podnośnik elektrohydrauliczny 4Tony – 1 szt. skrzynia narzędziowa dla mechanika pojazdów samochodowych w pełnym wyposażeniem – 1 szt. urządzenie do napełniania klimatyzacji – 1 szt. urządzenie rozruchowe 12/24V – 1 szt. urządzenie do kontroli i ustawiania świateł – 1 szt. wyciąg spalin – 1 szt. stół warsztatowy samochodowy – 1 szt. tester diagnostyczny z funkcją oscyloskopu 2- kanałowego – 1 szt. podnośnik nożycowy komplet – 1 szt.Część III: Pracownia technik wytwarzaniaPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż niżej wymienionych specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni technik wytwarzania dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym tj.: giętarka do profili i rur – 1 szt. piła taśmowa – 1 szt. spawarka, elektroda otulona – 1 szt. spawarka impulsowa wieloprocesowa – 1 szt. spawarka TIG – 1 szt.  spawarka MIG/MAG – 1 szt. spawarka gazowa plazma – 1 szt. zgrzewarka punktowa kleszczowa – 1 szt. zgrzewarka punktowa – 1 szt. stół do prac ślusarsko-spawalniczy – 3 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42413200-6
39000000-2
31700000-3
38300000-8
42410000-3
42633000-2
43800000-1
42662100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie dla części I, II, III – min.10 dni - max. 20 dni od dnia podpisania umowy.2. Faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie tożsamy z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu cenowym– wg załącznika nr 1 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie:dla Części I:co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto.dla Części II: co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto.dla Części III: co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto.Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzoneZamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:1. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg załącznika nr 3a – dla Części I /3b – dla Części II/ 3c- dla Części III do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 10,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacje zawarte we wzorze umowy – wg załącznika Nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pracownia elektryki i elektroniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Pracownia elektryki i elektronikiPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni elektryki i elektrotechniki dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym niżej wymienionego sprzętu: System sterowania silnikami ZS (zapłon samoczynny) typu CommonRail – 1 szt. System sterowania elektronicznego Diesla EDC – 1 szt. System zintegrowany typu Motronic – 1 szt. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdów- 1 zestaw ABS /ASR – system regulacji siły hamowania – 1 szt. Dwuobwodowy układ hamulcowy – 1 szt. SRS – System bezpieczeństwa biernego – 1 szt. System klimatyzacji Climatronic – 1 szt. Zestaw panelowy układów zapłonowych pojazdów – 1 zestaw Zestaw panelowy ukazujący kompletne oświetlenie pojazdu – 1 zestaw Zestaw panelowy dotyczący sensoryki sterowania elektronicznymi systemami w pojazdach samochodowych – 1 zestaw Zestaw panelowy aktoryki systemów w pojazdach samochodowych – 1 zestaw Zestaw panelowy dotyczący podstaw elektroniki i elektrotechniki pojazdowej – 1 zestaw
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 10,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie dla części I, II, III – min.10 dni - max. 20 dni od dnia podpisania umowy.2. Faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie tożsamy z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu cenowym– wg załącznika nr 1 do SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Pracownia napraw pojazdów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Pracownia napraw pojazdówPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż niżej wymienionych specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni napraw pojazdów dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym tj.: podnośnik elektrohydrauliczny 4Tony – 1 szt. skrzynia narzędziowa dla mechanika pojazdów samochodowych w pełnym wyposażeniem – 1 szt. urządzenie do napełniania klimatyzacji – 1 szt. urządzenie rozruchowe 12/24V – 1 szt. urządzenie do kontroli i ustawiania świateł – 1 szt. wyciąg spalin – 1 szt. stół warsztatowy samochodowy – 1 szt. tester diagnostyczny z funkcją oscyloskopu 2- kanałowego – 1 szt. podnośnik nożycowy komplet – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42413200-6, 39000000-2, 31700000-3, 38300000-8, 42410000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 10,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie dla części I, II, III – min.10 dni - max. 20 dni od dnia podpisania umowy.2. Faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie tożsamy z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu cenowym– wg załącznika nr 1 do SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Pracownia technik wytwarzania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Pracownia technik wytwarzaniaPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż niżej wymienionych specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Pracowni technik wytwarzania dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym tj.: giętarka do profili i rur – 1 szt. piła taśmowa – 1 szt. spawarka, elektroda otulona – 1 szt. spawarka impulsowa wieloprocesowa – 1 szt. spawarka TIG – 1 szt.  spawarka MIG/MAG – 1 szt. spawarka gazowa plazma – 1 szt. zgrzewarka punktowa kleszczowa – 1 szt. zgrzewarka punktowa – 1 szt. stół do prac ślusarsko-spawalniczy – 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42633000-2, 43800000-1, 42662100-5, 39000000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 10,00
termin realizacji przedmiotu zamówienia 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie dla części I, II, III – min.10 dni - max. 20 dni od dnia podpisania umowy.2. Faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie tożsamy z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu cenowym– wg załącznika nr 1 do SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa mebli, urządzeń i wyposażenia do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI