Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSułoszowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sułoszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia766051-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766051-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Gmina Sułoszowa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułoszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65406100000000, ul. ul. Krakowska  139 , 32-045  Sułoszowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3896028, e-mail gmina@suloszowa.pl, faks 12 3896028 wew. 29.
Adres strony internetowej (URL): www.suloszowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/ugsuloszowa

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie; pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Sułoszowa 32-045 Sułoszowa; ul. Krakowska 139 - dziennik podawczy (pok. 25)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa
Numer referencyjny: GK.271.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Szkoły Podstawowej nr 2 w Sułoszowej, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielmoży oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej.Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć odrębnych części:- CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematyczno – przyrodniczej” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 3 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 4 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracownina terapie pedagogiczną oraz do sali psychologiczno-pedagogicznej” dla:I Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 5II Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 5 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 5 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 6 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej ” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55Zakres części 6 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 7 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55Zakres części 7 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.CZĘŚĆ 8 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej oraz biologiczno-fizycznej ” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55III Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 8 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.- CZĘŚĆ 9 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa mebli” dla:I Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316Zakres części 9 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.CZĘŚĆ 10 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznej ” dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316Zakres części 10 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążone prawami osób trzecich, oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówieni na koszt własny i ryzyko, na wskazany adres szkoły w umowie, w godzinach pracy w dni robocze w godz. 8:00 – 14:00. Do obowiązków Wykonawcy /Dostawcy należeć będzie wniesienie towarów do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku mebli, do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz ustawienie mebli we wskazanym miejscu. W przypadku sprzętu multimedialnego i komputerowego do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz konfiguracja urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Wykonawca/Dostawca części 5 przedmiotu zamówienia dot. sprzętu multimedialnego przeprowadzi na swój koszt szkolenia z zastosowania TIK w edukacji tj. obsługi monitorów interaktywnych i ich wykorzystania w czasie zajęć z uczniami, poświadczone certyfikatem ukończenia szkolenia. Szkolenie odbędzie się w siedzibie danej szkoły.

II.5) Główny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
39162110-9
30230000-0
30213100-6
32322000-6
48761000-0
39160000-1
39000000-2
22110000-4
31680000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty. 1. Formularz „OFERTA” – załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1.1. lit. a), b) SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 10 do SIWZ, w przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktur 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: a) termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: opóźnienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, b) personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu, c) adres siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, d) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana, e) asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy, f) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, g) podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9,II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316,III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55,IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12.Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematyczno – przyrodniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematyczno – przyrodniczej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 22110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni na terapie pedagogiczną oraz do sali psychologiczno-pedagogicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni na terapie pedagogiczną oraz do sali psychologiczno-pedagogicznej dla:I Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 5II Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 22110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 5 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 30213100-6, 32322000-6, 48761000-0, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55Zakres części 6 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 31680000-6, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55Zakres części 7 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej oraz biologiczno-fizycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej oraz biologiczno-fizycznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55III Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12Zakres części 8 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zakup i dostawa mebli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa mebli dla:I Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316Zakres części 9 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1, 39000000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznej dla:I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316Zakres części 10 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę skucie wylewki na tarasie ok 60 m2. - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę skucie wylewki na tarasie ok 60 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI